Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.
maandag 24 augustus 2015 om 23:02
Welkom in Deel V ! Waar Kitlers & Co ongestoord door plakken!
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally !
Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :
Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !
Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.
Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !
Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
-Kitler
Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.
-To kitler
Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest or sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally !
Zodat de fobieïsten onder ons ook nog kunnen slapen :
Spinnenplaatjes enkel plakken met een link zodat ze niet direct zichtbaar zijn! Dank !
Ook al vinden wij een kat die op Hitler lijkt hilarisch , dit geldt uiteraard NIET voor de ideologieën van deze mafkees.
Wij zijn geen groepje. Iedereen is van harte welkom! We rollen de loper voor je uit !
Kitlers voorgaande avonturen zijn te lezen in Deel I, Deel II, Deel III & Deel IV.
vrijdag 28 augustus 2015 om 14:24
Oh al die lieve poezenplaatjes.
Ik wil ook zo graag weer een kat. Maar ik ben zo bang dat een andere kat niet kan tippen aan mijn oude Archibald die alweer een tijdje andere katten pest op de regenboogbrug.
Ik weet heel goed dat elke kat een een eigen karakter heeft en dat ze absoluut niet met elkaar te vergelijken zijn. Maar mijn Archie was zo bijzonder, naast hem is geen enkele kat zo leuk als hem. Ben ik nu raar? Dat ik zo denk? Want volgens mij slaat het werkelijk waar helemaal nergens op...
Dit is Archibald, 22,5 jaar geworden.
Ik wil ook zo graag weer een kat. Maar ik ben zo bang dat een andere kat niet kan tippen aan mijn oude Archibald die alweer een tijdje andere katten pest op de regenboogbrug.
Ik weet heel goed dat elke kat een een eigen karakter heeft en dat ze absoluut niet met elkaar te vergelijken zijn. Maar mijn Archie was zo bijzonder, naast hem is geen enkele kat zo leuk als hem. Ben ik nu raar? Dat ik zo denk? Want volgens mij slaat het werkelijk waar helemaal nergens op...
vrijdag 28 augustus 2015 om 14:33
quote:SherlotteHolmes schreef op 28 augustus 2015 @ 14:24:
[afbeelding]
Nee joh! Da's helemaal niet raar, zeker niet omdat je hem zo lang hebt gehad.
Onze Murphy is 16 jaar geworden, onvervangbaar.
Daarna hebben we een broertje en zusje gehad, maar die zijn er allebei vandoor gegaan. Nooit meer terug gezien.
Vervolgens een lief katertje, prachtig beestje met een leuk karakter. Mocht maar 14 maanden worden, hersenbloeding.
Nu hebben we het broertje van dat lieve katertje, welliswaar uit een later nest, maar wel dezelfde ouders.
Gék zijn we op 'm! Heerlijk ding die altijd z'n eigen speelgoed bij zich heeft. Hij is nu bijna 2 maar kan heel druk zijn met z'n staart.
Is gek op aandacht, maar geeft ook zoveel terug
[afbeelding]
Nee joh! Da's helemaal niet raar, zeker niet omdat je hem zo lang hebt gehad.
Onze Murphy is 16 jaar geworden, onvervangbaar.
Daarna hebben we een broertje en zusje gehad, maar die zijn er allebei vandoor gegaan. Nooit meer terug gezien.
Vervolgens een lief katertje, prachtig beestje met een leuk karakter. Mocht maar 14 maanden worden, hersenbloeding.
Nu hebben we het broertje van dat lieve katertje, welliswaar uit een later nest, maar wel dezelfde ouders.
Gék zijn we op 'm! Heerlijk ding die altijd z'n eigen speelgoed bij zich heeft. Hij is nu bijna 2 maar kan heel druk zijn met z'n staart.
Is gek op aandacht, maar geeft ook zoveel terug
vrijdag 28 augustus 2015 om 14:42
Ik vond het ook best moeilijk, en toen later die 2 ook nog eens vertrokken (daar konden we trouwens heel slecht echt contact mee krijgen, band was er niet echt, lieten ze niet toe) was ik er ook wel klaar mee.
Maar ja, man en zoon hè....die hebben me overgehaald.
Oké, het mooie katertje dus. En die overleed dus....
Heb echt met enige tegenzin ingestemd met ons Heksenkatertje, maar ik ben blij dat ik dat toch gedaan heb. Ben nog steeds verliefd op die knul
Maar ja, man en zoon hè....die hebben me overgehaald.
Oké, het mooie katertje dus. En die overleed dus....
Heb echt met enige tegenzin ingestemd met ons Heksenkatertje, maar ik ben blij dat ik dat toch gedaan heb. Ben nog steeds verliefd op die knul
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:02
[afbeelding]
Joh, het is net als met kinderen. Na de eerste denk je dat een tweede écht nóóit zo leuk kan zijn als die eerste. Blijkt die tweede gewoon nét zo leuk! Anders, maar toch nét zo leuk! En soms komt er dan nog een derde, vierde, vijfde
En dat Archibald een bijzondere plek in je hart heeft maakt toch niet uit? Je hart is groot genoeg voor nóg zo'n liefde, hoor!
[afbeelding]
Joh, het is net als met kinderen. Na de eerste denk je dat een tweede écht nóóit zo leuk kan zijn als die eerste. Blijkt die tweede gewoon nét zo leuk! Anders, maar toch nét zo leuk! En soms komt er dan nog een derde, vierde, vijfde
En dat Archibald een bijzondere plek in je hart heeft maakt toch niet uit? Je hart is groot genoeg voor nóg zo'n liefde, hoor!
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:04
quote:SherlotteHolmes schreef op 28 augustus 2015 @ 14:38:
Pfieuw, ik dacht dat ik raar was. Zelf ben ik net 23 jaar, Archi is rond mijn eerste verjaardag bij ons gekomen. Ik ben opgegroeid met dat beestje.
Maar het kriebeld wel steeds meer, een leuk katertje over de vloer.
Nee absoluut niet raar! Ik kreeg ook een kat toen ik klein was, is 18 geworden. Shit, wat een verdriet was dat.
Vorig jaar m'n (allerliefste) kat in laten slapen, had acute leukemie. Moet ik nog steeds niet te lang over nadenken
Pfieuw, ik dacht dat ik raar was. Zelf ben ik net 23 jaar, Archi is rond mijn eerste verjaardag bij ons gekomen. Ik ben opgegroeid met dat beestje.
Nee absoluut niet raar! Ik kreeg ook een kat toen ik klein was, is 18 geworden. Shit, wat een verdriet was dat.
Vorig jaar m'n (allerliefste) kat in laten slapen, had acute leukemie. Moet ik nog steeds niet te lang over nadenken
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:09
quote:OlympeMaxime schreef op 28 augustus 2015 @ 15:02:
[...]
Och ja hoor, ik heb zoveel liefde te geven.
Bijna net zoveel als een berg hamsters.
[...]
Och ja hoor, ik heb zoveel liefde te geven.
Bijna net zoveel als een berg hamsters.
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:22
[afbeelding]
Dit is Archibald, 22,5 jaar geworden. 22,5 jaar? Wow! Hoop dat mijn eerste ook zo oud wordt.
[afbeelding]
Dit is Archibald, 22,5 jaar geworden. 22,5 jaar? Wow! Hoop dat mijn eerste ook zo oud wordt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:29
Ik denk dat iedereen dat gevoel een beetje heeft, als er een nieuw huisdier komt. Het is heel moeilijk, zo'n dier is toch jaaaaren je maatje geweest, maar uiteindelijk zat dat nieuwe katje ook weer je maatje worden, zonder dat hij de overleden kat vervangt.
Liefde voor beide (overleden en nieuwe) kan naast elkaar bestaan.
voor iedereen die het moeilijk heeft (iig Grobbekuiken vanochtend las ik, en Sherlotte nu)
Liefde voor beide (overleden en nieuwe) kan naast elkaar bestaan.
voor iedereen die het moeilijk heeft (iig Grobbekuiken vanochtend las ik, en Sherlotte nu)
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:31
quote:TardarSauce schreef op 28 augustus 2015 @ 15:10:
Hoi lieve Kitlers ik kom ook weer even zwaaien!
Vanaf afgelopen maandag is mijn zelfverzonnen dagbestedingsrooster ingegaan (met daarop vaste klusjes in huis, en een uur sportschool per dag). Is het te merken aan mijn forum aanwezigheid? Goed bezig zeg! Ik heb vandaag voor het eerst in maanden maar weer eens gezwommen. Ik kan soms zo lui zijn, dus ik ben erg trots op mezelf.
Vanaf afgelopen maandag is mijn zelfverzonnen dagbestedingsrooster ingegaan (met daarop vaste klusjes in huis, en een uur sportschool per dag). Is het te merken aan mijn forum aanwezigheid? Goed bezig zeg! Ik heb vandaag voor het eerst in maanden maar weer eens gezwommen. Ik kan soms zo lui zijn, dus ik ben erg trots op mezelf.
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:51
quote:SherlotteHolmes schreef op 28 augustus 2015 @ 14:38:
ga naar het asiel, ga een half uur op de vloer van de kattenopvang zitten.
als daar iets is waar het mee klikt dan weet je het
ga naar het asiel, ga een half uur op de vloer van de kattenopvang zitten.
als daar iets is waar het mee klikt dan weet je het
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:53
quote:TardarSauce schreef op 28 augustus 2015 @ 15:10:
Vanaf afgelopen maandag is mijn zelfverzonnen dagbestedingsrooster ingegaan (met daarop vaste klusjes in huis, en een uur sportschool per dag). Is het te merken aan mijn forum aanwezigheid? yup, anders was dit topic (weer) vol geweest.
Vanaf afgelopen maandag is mijn zelfverzonnen dagbestedingsrooster ingegaan (met daarop vaste klusjes in huis, en een uur sportschool per dag). Is het te merken aan mijn forum aanwezigheid? yup, anders was dit topic (weer) vol geweest.
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:57
quote:Roxy21 schreef op 28 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Goed bezig zeg! Ik heb vandaag voor het eerst in maanden maar weer eens gezwommen. Ik kan soms zo lui zijn, dus ik ben erg trots op mezelf.
Ja zwemmen wil ik ook weer gaan doen samen met mijn man 2 avondjes in de week ofzo. Moest mezelf na een paar nare weken weer even een giga trap onder mijn kont geven vandaar dat ik even structuur heb aangebracht want anders zat ik hele dagen series te kijken en te forummen.
O GAAAATVEREDAMMMEE IK BEN BOOS! Ik dacht ik zoek even een leuk groepsknuffel plaatje komt google met een of ander plaatje van een berg lijken of hele magere mensen op een stapel gesmeten waar in het nederlands heel jolig 'groepsknuffel!!!' bijstaat sommige mensen zijn echt zo kansloos ziek in hun bol zeg.
[...]
Goed bezig zeg! Ik heb vandaag voor het eerst in maanden maar weer eens gezwommen. Ik kan soms zo lui zijn, dus ik ben erg trots op mezelf.
Ja zwemmen wil ik ook weer gaan doen samen met mijn man 2 avondjes in de week ofzo. Moest mezelf na een paar nare weken weer even een giga trap onder mijn kont geven vandaar dat ik even structuur heb aangebracht want anders zat ik hele dagen series te kijken en te forummen.
O GAAAATVEREDAMMMEE IK BEN BOOS! Ik dacht ik zoek even een leuk groepsknuffel plaatje komt google met een of ander plaatje van een berg lijken of hele magere mensen op een stapel gesmeten waar in het nederlands heel jolig 'groepsknuffel!!!' bijstaat sommige mensen zijn echt zo kansloos ziek in hun bol zeg.
vrijdag 28 augustus 2015 om 15:59
quote:melbrw schreef op 28 augustus 2015 @ 15:56:
gevalletje Karma ( met hoofdletter) eergister.
het ongedierte komt natgeregend thuis, dus ik lach hem uit.
toen ging mijn pieper, tijdens een plensbui....
een half uur later kwam ik zelf thuis als verzopen kat. Haha ja karma is a bitch!
gevalletje Karma ( met hoofdletter) eergister.
het ongedierte komt natgeregend thuis, dus ik lach hem uit.
toen ging mijn pieper, tijdens een plensbui....
een half uur later kwam ik zelf thuis als verzopen kat. Haha ja karma is a bitch!
vrijdag 28 augustus 2015 om 16:01
quote:melbrw schreef op 28 augustus 2015 @ 15:59:
deze hadden we vroeger thuis op de koelkast hangen als reminder om het anti-kat slot weer te sluiten als je iets gepakt had.
dat was nodig namelijk. het slot bestond uit een haarelastiekje en een ingewikkeld haakje. je had een duim nodig om het te kunnen openen
[afbeelding]HAHAHHAHHA dat plaatje
deze hadden we vroeger thuis op de koelkast hangen als reminder om het anti-kat slot weer te sluiten als je iets gepakt had.
dat was nodig namelijk. het slot bestond uit een haarelastiekje en een ingewikkeld haakje. je had een duim nodig om het te kunnen openen
[afbeelding]HAHAHHAHHA dat plaatje