vloerbedekking bij steigerhout

30-08-2015 19:53 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan verhuizen. Mijn zoon heeft een bed van steigerhout. Nu moeten we een nieuwe vloer voor zijn slaapkamer hierbij uitkiezen. Ik vind tapijt wel lekker in een slaapkamer. Maar staat dat bij steigerhout? En welke kleur? Wat doet een grijze tint, maakt dat het kil?
Hoe oud is je zoon?
Ik moet wel erbij vermelden dat tapijt na verloop der tijd vreselijk bedompt wordt. Ik hou er niet van.

Voor een jongenskamer zou ik eerder gaan voor een stoere vinyl. Gemakkelijk schoon te houden ook.
Ja ik zou ook voor pvc, linoleum of vinyl gaan.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ik zou ook eerder voor een van bovengenoemde vloeren of laminaat gaan.. is toch wel fijn als je het een beetje kunt schoon houden
Hier lichtgrijze vloerbedekking en een steigerhouten bed met greywash. Zo ziet het er bij ons uit :

Ik vind het wel mooi. Rustig qua kleuren en dan met accessoires kleur toegevoegd!
Oh wat was ik blij met laminaat toen mn oudste laatst vanuit bed naar de andere kant vd kamer kotste!

Laminaatje/zeil en een tof groot kleed? Kun je nog 's vervangen als t nodig is door kots, modderschoenen, cola etc
quote:Betoeterd schreef op 30 augustus 2015 @ 20:21:

Oh wat was ik blij met laminaat toen mn oudste laatst vanuit bed naar de andere kant vd kamer kotste!

Laminaatje/zeil en een tof groot kleed? Kun je nog 's vervangen als t nodig is door kots, modderschoenen, cola etc

+1

Hier gaan wij ook voor op de kamer van onze zoon, die bijna 3 is.
Hier 1 keer gehad dat er kots op de vloerbedekking kwam. Dat heb ik schoongemaakt met een doek en Dasty en een stoomreiniger. Niks meer van te zien en te ruiken.

Ik ben juist blij met de vloerbedekking, aangezien ik 1,5 jaar lang elke nacht een paar keer haar kamer in moest en dan geen koude voeten had of eerst sloffen oid moest zoeken. Bij ons loopt de vloerbedekking door over de overloop en onze kamer, dus ik loop heerlijk zacht en met warme voetjes overal rond
Geweldig, midden in de nacht met kotsende en huilende peuter de vloerbedekking reinigen. Ik zoek wel ff naar sokken, sloffen of gewoon dan maar koude voeten
anoniem_236389 wijzigde dit bericht op 30-08-2015 20:37
Reden: tf
% gewijzigd
Wij hebben een zandachtige kleur met een grijze ondertoon.
quote:Betoeterd schreef op 30 augustus 2015 @ 20:36:

Geweldig, midden in de nacht met kotsende en huilende peuter de vloerbedekking reinigen. Ik zoek wel ff naar sokken, sloffen of gewoon dan maar koude voeten Dat heb ik de volgende ochtend gewoon gedaan. Het ergste die avond en de grondige reiniging de ochtend erna. En nu zou ik het helemaal knap vinden als ze de vloerbedekking haalt, vanuit de bedstee.
Die lamp! Cool
Ja en?
Ik ga volgend jaar verhuizen en wij willen boven ook een fijn warm en zacht tapijt. Vinyl ligt in een ziekenhuis, ik vind het lelijk maar ik hebben ook geen kotsende koters
Ja en?
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2015 @ 20:30:

Hier 1 keer gehad dat er kots op de vloerbedekking kwam. Dat heb ik schoongemaakt met een doek en Dasty en een stoomreiniger. Niks meer van te zien en te ruiken.

Ik ben juist blij met de vloerbedekking, aangezien ik 1,5 jaar lang elke nacht een paar keer haar kamer in moest en dan geen koude voeten had of eerst sloffen oid moest zoeken. Bij ons loopt de vloerbedekking door over de overloop en onze kamer, dus ik loop heerlijk zacht en met warme voetjes overal rond

Welkom in mijn leven vloerverwarming geen koude voeten én dweilen.

Overigens slaap ik in de winter meestal met sokken ben ik nou zo'n koukleum? Tot nu toe wel altijd in slecht geïsoleerde huizen gewoond.

Die ieoor op jouw foto is te cute
Bedankt voor de foto Desperate Housewife! Leuk om te kunnen zien hoe het in de praktijk uitpakt.

Ik zie de praktische voordelen van een laminaat of pvc vloer wel, maar vind dat erg lelijk en helemaal i.c.m. hout. Het speelt volgens mij ook fijner op een zachte vloer.
quote:xylo schreef op 30 augustus 2015 @ 22:29:

Bedankt voor de foto Desperate Housewife! Leuk om te kunnen zien hoe het in de praktijk uitpakt.

Ik zie de praktische voordelen van een laminaat of pvc vloer wel, maar vind dat erg lelijk en helemaal i.c.m. hout. Het speelt volgens mij ook fijner op een zachte vloer.Ligt er maar aan. Ik tekende graag liggend op de grond. Kon dus nooit in de slaapkamer want daar lag tapijt
Ik hou gewoon van vloerbedekking op de slaapkamer. Inderdaad ook veel fijner met spelen. Dat merkte ik vroeger al. Bij een vriendinnetje lag laminaat, vond dat helemaal niet lekker. Zat daar dan op bed ipv op de vloer. In mijn eigen kamer altijd op de vloer, veel fijner

En die keer kots, hoe vaak komt dat nou voor? Ik heb thuis ooit 1 keer gespuugd. Op de vloerbedekking van mijn broer voor die enkele keer zou ik het niet laten iig. Hier lag dit er al, maar zou het zelf ook neergelegd hebben!
quote:snoopylynn schreef op 30 augustus 2015 @ 21:22:

Die lamp! Cool Dank je! Ik zag hem en moest hem hebben! hij blijft leuk!
quote:Desperate_Housewive schreef op 30 augustus 2015 @ 20:42:

[...]

Dat heb ik de volgende ochtend gewoon gedaan. Het ergste die avond en de grondige reiniging de ochtend erna. En nu zou ik het helemaal knap vinden als ze de vloerbedekking haalt, vanuit de bedstee.

Wedden dat dat lukt? Mijn oudste heeft al meerdere keren instinctief over het randje van zijn stapelbed gekotst. En hij ligt boven.

Heel fijn voor zijn slapende broertje in het onderbed, en voor zijn ouders die het mogen schoonmaken (en dan hebben wij gelukkig laminaat).
Over het randje is bij een bedstee natuurlijk nog wat lastiger, aangezien het maar een kleine opening is. Maar goed, ik zeg ook niet dat het niet kan. En dan nog, ik vind het geen probleem. De vloerbedekking is prima schoon te krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven