Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 17:21:

Ik wil jullie wederom verzoeken in dit topic niet op elkaar te reageren, maar alleen bugs te melden. Zo blijft het topic schoon en zien we niets over het hoofd.

Aan degenen die last hebben van een niet werkende paginering op de loep- of mijn laatste pagina graag het verzoek een screenshot, het type device en browser te mailen naar forum@viva.nl. Dan kunnen we dit verder onderzoeken.

Gr,

Sanne

Community Manager VIVAZie mail met plaatjes
Je bent zelf een theepot
de negeerknop vertoont nog geen bugs dus tjop tjop
quote:SuzanneSuus schreef op 27 augustus 2015 @ 17:36:

[...]

Zie mail met plaatjes

Heb je zojuist een reactie gemaild.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Wat wel opmerkelijk is:

Als ik mezelf loep, dan kom ik op de pagina 'Alle topics en Reacties van Impala' en daar is nog wél een paginanummering.

Maar als ik dat bij iemand anders doe, zie ik maar 1 pagina met 'Alle topics en Reacties van xx'.

(Zonder nummers en ook zonder Volgende-pijl, want daarvoor moet ik eerst klikken op 'Alle Berichten van xx')

Beide pagina;s hebben een url als XXXhttp://forum.viva.nl/forum/user_profile/112946XXX (dit is de mijne, bij een ander staat een ander nummer)
.
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 17:42:

[...]

Heb je zojuist een reactie gemaild.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVAReply
Je bent zelf een theepot
...
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 28-08-2015 13:59
Reden: Off topic
% gewijzigd
quote:coolpack2 schreef op 27 augustus 2015 @ 17:34:

[...]

Eens, ik word er ook lichtelijk gestoord van.Communitymanager, kunnen jullie hier echt eens naar kijken? Die bewegende avatars irriteren vreselijk als je aan het lezen bent.
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 09:43:

[...]

Zoals beloofd ben ik hier achteraan gegaan. Uitzetten van reclames kunnen wij helaas niet, maar ik heb er wel voor gezorgd dat je deze reclame maximaal één keer per dag te zien krijgt.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVADank je wel!
wij slapen nooit.
quote:mary57 schreef op 28 augustus 2015 @ 08:08:

[...]

Communitymanager, kunnen jullie hier echt eens naar kijken? Die bewegende avatars irriteren vreselijk als je aan het lezen bent.Misschien een poll over doen? Ik snap dat sommigen het leuk vinden (zelfs als dat op nogal kinderachtige wijze kenbaar wordt gemaakt - mag er geen mening meer geuit worden tegenwoordig?), maar als het zo zou zijn dat een meerderheid het irritant vindt niet zo gek om er iets aan/mee te doen, toch? Kost het niet ook alleen maar meer laadtijd?
quote:coolpack2 schreef op 28 augustus 2015 @ 08:34:

[...]

Misschien een poll over doen? Ik snap dat sommigen het leuk vinden (zelfs als dat op nogal kinderachtige wijze kenbaar wordt gemaakt - mag er geen mening meer geuit worden tegenwoordig?), maar als het zo zou zijn dat een meerderheid het irritant vindt niet zo gek om er iets aan/mee te doen, toch? Kost het niet ook alleen maar meer laadtijd?

We zullen het in overweging nemen, dank voor de melding.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
Ik heb een bug die ik een tijdje terug al heb gemeld. Is nog niet opgelost.

Dit is op mijn iphone met Safari.

Als ik een reactie typ, spring de cursor vaak naar 'zoeken'. Het is me opgevallen dat het gebeurd als ik een g en een e na elkaar typ.
quote:proudmama33 schreef op 28 augustus 2015 @ 08:59:

Ik heb een bug die ik een tijdje terug al heb gemeld. Is nog niet opgelost.

Dit is op mijn iphone met Safari.

Als ik een reactie typ, spring de cursor vaak naar 'zoeken'. Het is me opgevallen dat het gebeurd als ik een g en een e na elkaar typ.

Hier heb ik ook last van, al lange tijd.

Dacht dat het aan mij lag en dat ik per ongeluk ergens op drukte.

Ook iPhone, safari.
quote:OldWood schreef op 28 augustus 2015 @ 09:07:

[...]

Ook iPhone, safari.

Dank voor het melden, ik zal de klacht doorgeven aan de TD.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:coolpack2 schreef op 28 augustus 2015 @ 08:34:

[...]

Misschien een poll over doen? Ik snap dat sommigen het leuk vinden (zelfs als dat op nogal kinderachtige wijze kenbaar wordt gemaakt - mag er geen mening meer geuit worden tegenwoordig?), maar als het zo zou zijn dat een meerderheid het irritant vindt niet zo gek om er iets aan/mee te doen, toch? Kost het niet ook alleen maar meer laadtijd?Meer laadtijd en ook meer data vermoed ik. Van mij mogen ze ook weg.
quote:CommunityManagerViva schreef op 27 augustus 2015 @ 12:07:

[...]

Ik heb samen met de technische dienst geprobeerd dit probleem te reproduceren, maar zonder succes. Hier werkt het gewoon op de juiste manier. Zou je wanneer je hier weer last van hebt, een screenshot kunnen sturen naar forum@viva.nl? Dan kunnen we het probleem verder onderzoeken.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVADone
soleil, die van jou is 6 keer zo groot hoor
quote:OldWood schreef op 28 augustus 2015 @ 09:07:

[...]

Ook iPhone, safari.Voor wat het waard is: ik heb het ook
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:prada schreef op 27 augustus 2015 @ 17:33:

CM, is het mogelijk in de toekomst dat er een mogelijkheid komt dat je naar het laatste bericht wat je gelezen hebt kunt gaan?
Hallo, sinds vanmiddag heb ik telkens dat ik in het "bekijk bericht" venster kom als ik op "plaats je reactie" knop klik. Erg irritant.
quote:Elsa schreef op 28 augustus 2015 @ 16:50:

soleil, die van jou is 6 keer zo groot hoor Maar stilstaand. Bewegende beelden kosten nou eenmaal meer bits.
Als ik naar een pijler ga zie ik op pagina 1 de paginanummers naast de titel van die pijler staan. Vanaf pagina 2 van een pijler lopen de paginanummers over de naam van de pijler. Is bij alle pijlers zo

Ipad2 iOs 8 safari
Je bent zelf een theepot
ik raak steeds ongewenst uitgelogd. Ik scrol, klik op topic of reactie en bam, weg.
Beste mods,

Bij mij lijkt de 'plaats reactie' knop het niet te doen. Ik moet ong 5x proberen voordat reactie erdoor komt. Wijzigen van een reactie bv vanwege typfout lukt bijna niet, hij verspringt steeds naar de 'originele reactie' (met typfout ). Ik forum mobiel en heb er sinds paar dagen last van
If chocolate can't fix it, it's a real problem
quote:prada schreef op 28 augustus 2015 @ 18:54:

[...]

Dank voor het herhalen van je vraag (hij was me helaas ontgaan). Dit is echter geen functionaliteit waar we op dit moment prioriteit aan kunnen geven. Ik zal deze wel noteren en meenemen.

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA
quote:Roland303 schreef op 29 augustus 2015 @ 19:33:

Hallo, sinds vanmiddag heb ik telkens dat ik in het "bekijk bericht" venster kom als ik op "plaats je reactie" knop klik. Erg irritant.

Vervelend dat dit gebeurt. Zou je mij een mail kunnen sturen met het daarin: het device dat je gebruikt, welke browser en welke versie? Dan kan de TD dit probleem verder onderzoeken. De gegevens mogen naar forum@viva.nl.

Dank!

Groet,

Sanne

Community Manager VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven