Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Pfoe...wat een verandering....2 dagen niet geweest...te druk en nu zijn er 2 topics.......Lastig....Zonde.....
Overigens vind ik het vreemd dat niet singles hier niet mee mogen praten aangezien een aantal die hier nog steeds mee schrijven in het verleden ook een ex single waren (en inmiddels dus weer single zijn) Werd nooit moeilijk over gedaan. Ik snap dit niet hoor.
jemig!! ben een paar uur van huis en dan is er een scheiding! allemaal weer single dus nu he ;)

eh, ik blijf hier, en ga miss wel iets meer schrijven, hoewel ik het geen oeverloos gezwam vond wat er hier gebeurde was het wel een beetje véél! (vanmorgen 3 kwartier bezig geweest met lezen, sinds gisteravond uur of 8...) maar ik vind het wel jammer, want Ivy, Princes en SDs liefdes/dateverhalen vond ik altijd wel heel leuk om te lezen! En een man ook! DS gaat ook geloof ik, en Xan houdt het ongetwijfeld niet vol om 2 draadjes te blijven volgen..

anyway.

ik zou gister dus een paiq-date hebben die niet doorging omdat er een trein op een vrachtwagen was geknald. of andersom. geen trein in elk geval! in plaats daarvan wel de hele avond met de paiq-bijna-date gechat, erg gezellig en nogal ehh.. interessante onderwerpen ook :-D

maar nou wil ik de man in kwestie wel eens gaan ontmoeten! gisteravond geen nieuwe date afgesproken. is het too much als ik ga zeggen dat ik volgende week wel weer richting zijn stad ga? aan de andere kant, hij is ook wel uit op een date.. maar ik heb deze week gewoon geen tijd verder. he! nouja. misschien eerst maar eens bellen ofzo? (oh, tips zijn welkom..)
quote:aspoes schreef op 17 september 2008 @ 20:09:

ik zou gister dus een paiq-date hebben die niet doorging omdat er een trein op een vrachtwagen was geknald. of andersom. geen trein in elk geval! in plaats daarvan wel de hele avond met de paiq-bijna-date gechat, erg gezellig en nogal ehh.. interessante onderwerpen ook :-D

maar nou wil ik de man in kwestie wel eens gaan ontmoeten! gisteravond geen nieuwe date afgesproken. is het too much als ik ga zeggen dat ik volgende week wel weer richting zijn stad ga? aan de andere kant, hij is ook wel uit op een date.. maar ik heb deze week gewoon geen tijd verder. he! nouja. misschien eerst maar eens bellen ofzo? (oh, tips zijn welkom..)

Ik zou gewoon vragen voor een nieuwe datum...er was immers al een date. Die kon door onverziene gebeurtenissen niet doorgaan! Dus happatee...nieuwe datum afspreken en verslag hieruit brengen! Wel eerst even laten weten wanneer de date is dan!

Ps. wat is paig voor een site? Ken wel RP en Lexa
Dushi, ik kan alles wel nog een keer gaan uitleggen en vertellen dat niet-singles echt wel welkom zijn, maar....maar dan ben ik mosterd..........sorry.

Xenia, is dat zo? Wat is je oude topicnaam dan?
Aspoes, waaromzou je niet een date voorstellen? Je zou naar hem toe, dat kon niet wegens overmacht en dan is het niet meer dan normaal om iets nieuws af te spreken? Of twijfel je wegens de besproken onderwerpen?

Heb weer een nieuw msn adres gekregen via RP, issie gewoon niet online! (en wwze ook niet...) IK WIL MANNELIJKE AANDACHT!!!!

Ga dit weekend met een vriend en twee vriendinnen gezellig doen, waarschijnlijk ook een spel in de stad. Dan ga je een kroeg in en dan vraag je of iemand een cryptische omschrijving wil geven van een andere kroeg in het centrum en dan moet je daarheen en dan drink je daar een biertje en vraagt om nog een cryptische omschrijving... enz enz enz!

Oh Vleer, nog wat van mijn man uit de aanbieding gehoord? Of heb je hen geen berichtje meer gestuurd?

Doe MM maar ff de groeten van me, hihi!
Toevallig heb ik nog een oude Paiq uitnodiging in m'n mail van DS, maar ik heb er nooit wat mee gedaan. Ik sta wel op RP
Gewoon weer afspreken As, je had toch al een datum staan!

En zeker nu het zo gezellig was met chatten!

Ik ben dus sinds gisteren ook op Paiq aan het rondsnuffelen... wel even wennen zeg, maar best wel leuk dat je meteen kunt chatten! En eindelijk eens niet al die loze profieltjes...

Tis echt meer een soort kroeg waar je gewoon aan de praat raakt, behalve dat je dus niet kan zien tegen wie je zit te praten in het begin...

Heb al best wat leuke chats gehad... (wel heeeeel erg verslavend, je blijft zo gauw gezellig hangen dan he)

Kwam dus wel MRPD tegen bij de foto's zoals ik al tussen alle drukte op dit topic al schreef... dus stel nou dat ik onverwacht ineens met hem zit te chatten? Werd gisteren meteen gekoppeld (98%match) aan iemand van zijn leeftijd in zijn stad, maar na 1 woord was 'ie ineens pleite... ga ik ineens denken: zou dat 'm zijn geweest? Zou toch wel heeel toevallig zijn. Vreemd.
Ooow, mag ik iemand uitnodigen voor Paiq? Krijg ik credits geloof ik! Miran?

Pop, ook wel wat voor jou misschien, chatten met mannen gaat daar aan de lopende band!

(ja, ben nu al helemaal aan de promotie joh)
Wat is de site van paiq?
gewoon www ervoor en ennel erachter
Ik heb wel eens meegedaan op paiq, maar vond het toch niets. Ik geef je aanbieding door aan een ander!!
Kreeg trouwens net een eerste bericht van een kerel op RP of ik alsjeblieft een kopje koffie met hem wou drinken, of ik hem alsjeblieft een kans wou geven te laten zien dat hij heel veel voor mij kon betekenen en dat 'ie al de hele tijd mijn foto's had bekeken en helemaal hoteldebotel was.... IEUW!
quote:Mozzarella schreef op 17 september 2008 @ 19:55:

O, gelukkig Xan, lees nu dat je hier ook blijft meeschrijven :-)Tuurlijk Waarom zou ik "overstappen" naar een ander topic? Ik heb het hier altijd reuze naar mijn zin. Ok, nu iets minder...maar dat komt vast goed!
Ik ga ff afleveringetje gedownloade LOST kijken. Had het nog nooit gezien, maar vind het wel vermakelijk.

Tot over een uurtje!
Met verbazing heb ik de afgelopen 12 pagina's doorgeploegd.

Ten eerste wil ik graag iedereen Paiq afraden. Hun "matches" kloppen echt voor geen centimeter. Ik werd gekoppeld aan allerlei personen waar ik "allergisch" voor ben. Het sloeg werkelijk als een tang op een varken!

Miranda gaf aan dat ze op Paiq een uitnodiging had gekregen van DS. Ik ben nogal fan van integriteit en vind het plaatsen van zo'n opmerking totaal ongepast.

Dan over het karakter van dit topic. Hoewel ik er pas een paar dagen post, vind ik de afwisseling tussen zin en onzin juist erg prettig. Als dit een topic zou zijn dat alleen maar posts bevatte over de problemen van het single zijn, zou ik er never nooit gepost hebben. Voor mij zou het dan veel te zwaar zijn! Als je single zijn alleen maar als een probleem ervaart, dan zou je er eens met een professional over moeten praten in mijn ogen. Persoonlijk ervaar ik het single zijn absoluut niet als last maar ik begrijp wel dat er vervelende momenten bij zijn. Je moet echter wel een beetje kunnen relativeren!

Tenslotte de 1-2 tjes tussen Xander en PODE. Bij die van vandaag kan ik me voorstellen dat sommigen zich eraan hebben gestoord. Maar dat is tot nu toe de enige 1-2 waar ik me dat bij kon voorstellen.

Lang verhaal, maar wel duidelijk hoop ik.

Groet, JS
quote:Mozzarella schreef op 17 september 2008 @ 20:23:

Gewoon weer afspreken As, je had toch al een datum staan!

En zeker nu het zo gezellig was met chatten!

Ik ben dus sinds gisteren ook op Paiq aan het rondsnuffelen... wel even wennen zeg, maar best wel leuk dat je meteen kunt chatten! En eindelijk eens niet al die loze profieltjes...

Tis echt meer een soort kroeg waar je gewoon aan de praat raakt, behalve dat je dus niet kan zien tegen wie je zit te praten in het begin...Heb al best wat leuke chats gehad... (wel heeeeel erg verslavend, je blijft zo gauw gezellig hangen dan he)

Kwam dus wel MRPD tegen bij de foto's zoals ik al tussen alle drukte op dit topic al schreef... dus stel nou dat ik onverwacht ineens met hem zit te chatten? Werd gisteren meteen gekoppeld (98%match) aan iemand van zijn leeftijd in zijn stad, maar na 1 woord was 'ie ineens pleite... ga ik ineens denken: zou dat 'm zijn geweest? Zou toch wel heeel toevallig zijn. Vreemd.Precies waarom ik Paiq zo goed bij mij vind passen. Al moet je nog altijd kaf van koren scheiden. Veel plezier alvast op de site.
quote:Mozzarella schreef op 17 september 2008 @ 20:32:

Kreeg trouwens net een eerste bericht van een kerel op RP of ik alsjeblieft een kopje koffie met hem wou drinken, of ik hem alsjeblieft een kans wou geven te laten zien dat hij heel veel voor mij kon betekenen en dat 'ie al de hele tijd mijn foto's had bekeken en helemaal hoteldebotel was.... IEUW!Dat alsjeblieft gedoe zou ik dus nu al op afknappen. Alsof je moet bidden en of smeken om een date te krijgen.
IEUWWW Mozz, das ENG!

Ik kreeg ooit eens een interesse van een man die wist dat ie niet moeders mooiste was (en dat was idd ook zo), maar wel van mij een reactie wilde waarom ik hem geen kans wilde geven.

Heb ik erg hard genegeerd!
Wil toch even wat kwijt:

Ik lees nu wat reacties van mede-forummers en het valt me wel op dat de meesten het niet erg vinden betreft het vele kletsen en dat het júist een positieve werking heeft op sommigen.

Dus...what's the problem?
Krijgen jullie dames nou veel van dat soort rare reakties op RP?

Bij mij valt het in ieder geval erg mee...... Tot nu toe maar 1 verzoek gehad of ik met haar en haar vriendin iets wou gaan doen..
JS hier wordt/werd continu verwezen naar hyves, mail etc. etc.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat zelf nooit doe, want dat is niet leuk voor anderen die hier ook schrijven. Ik heb ook niet veel IRL contact met mensen van het forum. Want waarom dan ook nog op het forum schrijven. Verhoudingen worden dan anders.

Als ik dan wel zeg dat ik een oude uitnodiging in mijn mail heb van DS (om op Paiq te komen, dat is iets anders dan wat jij schetst), dan vind ik dit niet ongepast, tenzij DS dat zelf vindt.
quote:Xander68 schreef op 17 september 2008 @ 20:44:

Wil toch even wat kwijt:

Ik lees nu wat reacties van mede-forummers en het valt me wel op dat de meesten het niet erg vinden betreft het vele kletsen en dat het júist een positieve werking heeft op sommigen.

Dus...what's the problem?

Tsja....ik weet het ook niet....heb de discussie ook pas gelezen toen het al gebeurd was! Is 2 daagjes afwezig geweest!

Vindt ut jammer.....
Niet perse op RP BE, maar op alle datingsites zitten vreemde vogels. En ja die krijg ik genoeg. Tot groot en hilarisch vermaak overigens.
quote:Dushi74 schreef op 17 september 2008 @ 20:48:

Niet perse op RP BE, maar op alle datingsites zitten vreemde vogels. En ja die krijg ik genoeg. Tot groot en hilarisch vermaak overigens.Ik wil ook lachen..... Waarom krijg ik nou nooit echt vreemde reacties. Jullie vrouwen zijn gewoon veel te beschaafd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven