Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Roland303 schreef op 31 augustus 2015 @ 21:06:

[...]

In Duitsland heb je gelukkig wel een Merkel die duidelijk stelling neemt tegenover de racisten en xenofoben. Hier gebeurt dat minder. Toch heb ik nog wel vertrouwen in de veerkracht van onze waarden. We moeten ze alleen duidelijker blijven uitdragen, in het onderwijs, in de media etc.Ja, maar met een drol als voorbeeld kom je niet ver. En nou laat ik maar even in het midden wie de drol is.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2015 @ 21:14:

[...]

"zij" zijn niet in staat te denken als "wij",.Stond dat er nog vandaag? Die opmerkingen heb ik een paar dagen geleden al gestaft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Et tu Marianne? Ik vond je altijd al een opmerkelijke forummer, met je 'hoe heurt het' fetisj. Maar dit gaat natuurlijk alle perken te buiten. Mafkees.

[...]

Het viel idd helemaal niet mee. Culturen moet je niet mixen, tuig, schorriemorrie, "zij" zijn niet in staat te denken als "wij", kunnen de gevolgen van hun acties niet overzien, jij met je wapens en meer van dat soort vuiligheid.

Echt walgelijk.

Eens. Het viel absoluut niet mee en eerlijk gezegd vind ik het moeilijk te geloven dat je actief op dat topic aan het posten was maar toevalligerwijs al dat soort ver over de grens gaande posts hebt gemist.

Eens met Dana dus daarin.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2015 @ 21:16:

[...]

Stond dat er nog vandaag? Die opmerkingen heb ik een paar dagen geleden al gestaft.Je moet hier eerst met zijn dertigen staffen, en heel hard schreeuwen in het modtopic. Anders blijven ze lekker op hun luie laffe reet zitten (met dank aan Star) .
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 augustus 2015 @ 21:16:

Et tu Marianne? Ik vond je altijd al een opmerkelijke forummer, met je 'hoe heurt het' fetisj. Maar dit gaat natuurlijk alle perken te buiten. Mafkees.Moet je in het "Ik ben een gelukszoeker" topic kijken. Daar wordt ook met droge ogen beweerd dat illegale migratie 'niet heurt'.
IMHO

Et tu Marianne? Ik vond je altijd al een opmerkelijke forummer, met je 'hoe heurt het' fetisj. Maar dit gaat natuurlijk alle perken te buiten. Mafkees.Toch de verkeerde kant van de maastunnel, die MD !
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Het viel idd helemaal niet mee. Culturen moet je niet mixen, tuig, schorriemorrie, "zij" zijn niet in staat te denken als "wij", kunnen de gevolgen van hun acties niet overzien, jij met je wapens en meer van dat soort vuiligheid.

Echt walgelijk.

laten we gewoon weer teruggaan naar de apartheid dan...

Jeetje wat een belachelijke gedachtes.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2015 @ 21:16:

[...]

Stond dat er nog vandaag? Die opmerkingen heb ik een paar dagen geleden al gestaft.Ik had dat ook gestaft. Het bleef gewoon staan.
quote:Amaqanda schreef op 31 augustus 2015 @ 21:22:

[...]

laten we gewoon weer teruggaan naar de apartheid dan...

Jeetje wat een belachelijke gedachtes.Sommigen in dat topic kun je zo 150 jaar geleden op een plantage in The Deep South zetten.
tjonge wat ben ik klaar met dat ruggengraatloze gedoe hier

en wat leren we hier nu van?

dat je op de actueel pijler rustig je bek een douw kan geven en het ergste wat er gebeurt is dat je posting of topic wordt verwijderd.

en dat is het dan. en daarna gaan we gewoon weer verder.

ik snap werkelijk niet dat viva/sanoma een podium wil bieden voor de vuilbekkerij die er tegenwoordig op de actueel pijler wordt geschreven. ze roepen wel dat ze een standpunt in nemen, maar ja, praatjes vullen duidelijk geen gaatjes.

Et tu Marianne? Ik vond je altijd al een opmerkelijke forummer, met je 'hoe heurt het' fetisj. Maar dit gaat natuurlijk alle perken te buiten. Mafkees.
'rassen moet je niet mengen' en 'ons nederland'

ik kreeg er een beetje het gevoel bij alsof ik 70 jaar terug zat te lezen
en de grap is, nu zul je zien dat degenen die hebben gestaft en gemeld in het mod topic wél een waarschuwing of ban krijgen

want 'off topic in het mod topic'
quote:Morrigan- schreef op 31 augustus 2015 @ 21:26:

'rassen moet je niet mengen' en 'ons nederland'

ik kreeg er een beetje het gevoel bij alsof ik 70 jaar terug zat te lezen

Echt schandelijk

Zo zie je maar weer, anno 2015.
quote:Dana schreef op 31 augustus 2015 @ 21:08:

Even hier ipv in het mod-topic.

[...]

Die opmerking over schorriemorrie stond in de nieuwe OP en ik had iets soortgelijks al eerder gelezen uit de pen van RedBulletje volgens mij, in het villa-topic of in het huizen-topic, dat weet ik niet meer. En jij was volgens een van de mensen die begonnen over je wapenvergunning.

Weet je, ik staf niet en ik probeer doorgaans ook om niet te reageren op alles wat jullie uitkramen. Maar bij schijnheilig doen alsof het allemaal wel meeviel, als een topic eenmaal is verwijderd en mensen het niet meer kunnen nakijken, knapt er iets in mij.

Dat gold voor de heibel met een forummer die hier laatst ineens verdwenen was en waarbij ik beschuldigd werd van oude koeien uit de sloot halen, en dat geldt ook hier nu. Bij zoveel schijnheiligheid lukt het me niet meer om op mijn handen te blijven zitten.

Als je een mening hebt, zoals dat er maar geschoten moet worden op vluchtelingen vanwege de afschrikwekkende werking, wees dan ook een wijf en neem je verantwoordelijkheid voor die mening. Maar ga niet lafjes als de boel is weggegumd doen alsof het allemaal wel meeviel wat er gezegd is.

Echt waar? wat zijn dat voor gekken? Dit gaat nog verder dan dom dit is agressief en tja, wat zal ik er van maken, psychisch ziek?

Ik moet zeggen dat ik dan wel weer hoop krijg van de forummers die er anders in staan. Ik heb het helemaal gehad met die domme opmerkingen, racistisch geraaskal en agressief gedoe. Wat een idioten. Zullen ideeën zijn de doodssteek voor iedere vorm van samenleving. Bij iedere zin en tekst die op fora, in de kroeg en op straat wordt uitgescheten wordt afgebroken wat onze ouders en grootouders in de rokende puinhopen na de tweede wereldoorlog hebben opgebouwd. Verenigd Europa, voor vrede en vrijheid. Het verenigd Europa dat ons, ja ook al die schreeuwerds, heel veel welvaart heeft gebracht.
quote:Morrigan- schreef op 31 augustus 2015 @ 21:27:

en de grap is, nu zul je zien dat degenen die hebben gestaft en gemeld in het mod topic wél een waarschuwing of ban krijgen

Uiteraard, dat is toch ook je reinste oproer?

quote:GrimbleGrumble schreef op 31 augustus 2015 @ 21:18:

[...]

Moet je in het "Ik ben een gelukszoeker" topic kijken. Daar wordt ook met droge ogen beweerd dat illegale migratie 'niet heurt'.Ivm mijn bloeddruk doe ik dat maar niet. De mods dienen dat wel te doen.
quote:Morrigan- schreef op 31 augustus 2015 @ 21:27:

Inderdaad. Zie deze post in het mod-topic:

quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2015 @ 21:36:

Een vraagje namens Star:

Ze is geband, staat niet in het bantopic en ook heeft ze geen mail gehad. Ze wil toch wel erg graag weten waarom en voor hoe lang ze is geband.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Die nieuwe OP in het geen villa's topic. Ik zag dat iemand de betreffende tekst had voorgesteld en dacht nog dat het een grap was. Maar de TO vond het wel een geschikte tekst. Domheid kent geen grenzen kennelijk.
En Star heeft een ban 😁😁😁
Ik begrijp het niet. Op de racisme pijler wordt racistisch geschreeuwd, dat gebeurt al maanden. Waarom willen de mods het ineens in de gaten houden?
Morrigan had gelijk 😣
Hopelijk tot gauw, Star

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Dat was te verwachten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven