Geliefd op het forum
maandag 31 augustus 2015 om 20:43
quote:Roland303 schreef op 31 augustus 2015 @ 20:27:
[...]
Als een forumster die ik ok vind een haatzaaiende, ongenuanceerde vuilspuiende onderbuik fanaticus blijkt te zijn dan valt al het andere weg. Ja zeker.
dat geldt voor mij ook.
en daarom zei ik al, bij deze zijn er een aantal die ik graag las met stip gezakt naar de bodem.
[...]
Als een forumster die ik ok vind een haatzaaiende, ongenuanceerde vuilspuiende onderbuik fanaticus blijkt te zijn dan valt al het andere weg. Ja zeker.
dat geldt voor mij ook.
en daarom zei ik al, bij deze zijn er een aantal die ik graag las met stip gezakt naar de bodem.
maandag 31 augustus 2015 om 21:05
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 augustus 2015 @ 20:25:
[...]
Wil je het lezen?
Hee bianca alles goed wat doe je in het dagelijks leven ben X 23 jaar woon X val op oudere vrouwen milfs dus met oudere vrouwen kan ik gewoon beter mee overweg als je iets over me wilt weten vraag het me ben een openboem zou het leuk vinden om iets van je te horen gr X
Leuk, he?
Hij is een openboem
zal wel weer een zoon van mij zijn
[...]
Wil je het lezen?
Hee bianca alles goed wat doe je in het dagelijks leven ben X 23 jaar woon X val op oudere vrouwen milfs dus met oudere vrouwen kan ik gewoon beter mee overweg als je iets over me wilt weten vraag het me ben een openboem zou het leuk vinden om iets van je te horen gr X
Leuk, he?
Hij is een openboem
zal wel weer een zoon van mij zijn
dinsdag 1 september 2015 om 12:34
quote:Nee, joh; als jij alle moslims over een kam scheert en er gekke dingen over zegt oid hebt maar je weet hoe ik een vlek uit mijn tafellaken kan krijgen vind ik je helemaal toppie.quote:Als een forumster die ik ok vind een haatzaaiende, ongenuanceerde vuilspuiende onderbuik fanaticus blijkt te zijn dan valt al het andere weg. Ja zeker.
Daar kan ik me bij forummers wel iets bij voorstellen.
Die ken je niet persoonlijk.
Maar in real life kan het anders zijn.
HATSETATS SCHREEF OP 31 AUGUSTUS 2015 @ 23:40:
Ik zal het maar eerlijk zeggen, ik ben een lafbek. In mijn directe omgeving heb ik een aantal mensen die er behoorlijk nare, racistische ideeën op nahouden. En dat zijn net de mensen waar ik ontiegelijk veel van hou. En met wie ik de discussie niet meer aan ga. Lieve vrede enzo. Dan maar hier. Doe ik nog wat.,
Ik zal het maar eerlijk zeggen, ik ben een lafbek. In mijn directe omgeving heb ik een aantal mensen die er behoorlijk nare, racistische ideeën op nahouden. En dat zijn net de mensen waar ik ontiegelijk veel van hou. En met wie ik de discussie niet meer aan ga. Lieve vrede enzo. Dan maar hier. Doe ik nog wat.,
eerst lezen, dan schrijven
dinsdag 1 september 2015 om 12:52
dinsdag 1 september 2015 om 12:57
quote:antilope schreef op 01 september 2015 @ 12:34:
[...]
[...]
Je quote nu allerlei meningen..
Waarom?
[...]
[...]
Waarom?
dinsdag 1 september 2015 om 13:05
quote:vruchtgebruik schreef op 01 september 2015 @ 12:52:
[...]
Maar wat is je punt?
Je hebt toch een op aangeleverd aan eindeloos of hebben we dat dus verkeerd begrepen? Was dar een grapje van je (dan is het wel een briljante zet geweest).Het antwoord staat al hier op dit topic, gewoon even teruglezen.
[...]
Maar wat is je punt?
Je hebt toch een op aangeleverd aan eindeloos of hebben we dat dus verkeerd begrepen? Was dar een grapje van je (dan is het wel een briljante zet geweest).Het antwoord staat al hier op dit topic, gewoon even teruglezen.
dinsdag 1 september 2015 om 13:07
quote:vruchtgebruik schreef op 01 september 2015 @ 12:57:
[...]
Waarom?
Om mijn mening te plaatsen.
Het is zo simpel als het er staat. Een forummer kan voor je helemaal afgedaan hebben als je haar mening over een bepaald onderwerp leest.
In real life is dat niet altijd zo makkelijk, zie de ervaring van @Hatsetats.
[...]
Waarom?
Om mijn mening te plaatsen.
Het is zo simpel als het er staat. Een forummer kan voor je helemaal afgedaan hebben als je haar mening over een bepaald onderwerp leest.
In real life is dat niet altijd zo makkelijk, zie de ervaring van @Hatsetats.