Mascara tips
dinsdag 1 september 2015 om 10:11
Hee!
Wellicht kan een van jullie me helpen met de keuze in mascara?
Ik heb een vette huid en daardoor geeft waterproof mascara in de loop van de dag af op mijn oogleden en in de buitenste ooghoeken. Met als gevolg de panda look.
Helaas krijg ik tegen de avond vaak waterige ogen waardoor een gewone mascara dan in mijn ogen komt, wat verschrikkelijk prikt en waarbij je instant niets meer ziet. Erg storend tijdens auto rijden.
Ik heb de meeste standaard merken van de drogisterijen al geprobeerd, ook heb ik in het duurdere segment geëxperimenteerd met bijvoorbeeld chanel en cd.
Helaas heb ik nog niet een prettige gevonden. Weet iemand een goede mascara waarbij ik hopelijk zo min mogelijk last heb van mijn kwaaltjes?
Wellicht kan een van jullie me helpen met de keuze in mascara?
Ik heb een vette huid en daardoor geeft waterproof mascara in de loop van de dag af op mijn oogleden en in de buitenste ooghoeken. Met als gevolg de panda look.
Helaas krijg ik tegen de avond vaak waterige ogen waardoor een gewone mascara dan in mijn ogen komt, wat verschrikkelijk prikt en waarbij je instant niets meer ziet. Erg storend tijdens auto rijden.
Ik heb de meeste standaard merken van de drogisterijen al geprobeerd, ook heb ik in het duurdere segment geëxperimenteerd met bijvoorbeeld chanel en cd.
Helaas heb ik nog niet een prettige gevonden. Weet iemand een goede mascara waarbij ik hopelijk zo min mogelijk last heb van mijn kwaaltjes?
dinsdag 1 september 2015 om 10:57
Mijn persoonlijke voorkeur is Chanel Le Volume, maar niet waterproof dus waarschijnlijk ook niet heel erg panda-proof. Ken je Clinique - Lash Power Mascara Long-Wearing Formula, die is niet helemaal waterproof, maar was je er alleen af met warm water en dus semi waterproof, vond ik ook altijd wel fijn.
dinsdag 1 september 2015 om 11:10
Hema! En dan de volume en length mascara, een zwarte vierkante huls en hij kost 6 euro (is ook de enige van die prijs, weet even niet de exacte naam namelijk). Hij is niet waterproof dus een regenbui is geen goed plan, maar hij loopt absoluut niet uit (zelfs met het warme weer en zonnecreme op mn gezicht). En voor die prijs ook nog wel het proberen waard
dinsdag 1 september 2015 om 11:47
dinsdag 1 september 2015 om 12:27
quote:K0ekie schreef op 01 september 2015 @ 11:54:
Wimperextensions! Ziet er erg natuurlijk uit en je hebt geen mascara nodig
Ik vind dit juist ontzettend onnatuurlijk eruit zien. Ik zie het echt meteen als iemand extensions heeft.
TO misschien kun je je laten adviseren bij bijv douglas? Zij hebben er verstand van.
Wimperextensions! Ziet er erg natuurlijk uit en je hebt geen mascara nodig
Ik vind dit juist ontzettend onnatuurlijk eruit zien. Ik zie het echt meteen als iemand extensions heeft.
TO misschien kun je je laten adviseren bij bijv douglas? Zij hebben er verstand van.
dinsdag 1 september 2015 om 14:48
quote:topdropje schreef op 01 september 2015 @ 12:34:
Laat je wimpers verven bij een salon. Veel makkelijker! Tegen een vette huid is geen mascara opgewassen.Jawel, die Clinique kan daar echt tegen. Ik moet mijn vette huid deppen en poederen tussendoor, helemaal nu ik opvliegers heb, maar mijn mascara blijft feilloos zitten.
Laat je wimpers verven bij een salon. Veel makkelijker! Tegen een vette huid is geen mascara opgewassen.Jawel, die Clinique kan daar echt tegen. Ik moet mijn vette huid deppen en poederen tussendoor, helemaal nu ik opvliegers heb, maar mijn mascara blijft feilloos zitten.
dinsdag 1 september 2015 om 15:09
quote:YouWish schreef op 01 september 2015 @ 12:27:
[...]
TO misschien kun je je laten adviseren bij bijv douglas? Zij hebben er verstand van.Het ligt er echt heel erg aan welke lengte je kiest en met wat voor techniek wordt gewerkt. Bij mij ziet echt nooit iemand dat ik extensions heb en ziet het er echt heel natuurlijk uit. Alhoewel het wel een erg dure hobby is helaas
[...]
TO misschien kun je je laten adviseren bij bijv douglas? Zij hebben er verstand van.Het ligt er echt heel erg aan welke lengte je kiest en met wat voor techniek wordt gewerkt. Bij mij ziet echt nooit iemand dat ik extensions heb en ziet het er echt heel natuurlijk uit. Alhoewel het wel een erg dure hobby is helaas
dinsdag 1 september 2015 om 15:16
dinsdag 1 september 2015 om 23:26
woensdag 2 september 2015 om 08:04
quote:sorrell schreef op 01 september 2015 @ 12:01:
Sinds ik een paint pot van mac gebruik op en onder mijn oogleden heb ik geen panda effect meer, maakt niet uit welke mascara ik gebruik. De paint pot die ik gebruik komt overeen met m'n huidskleur.Yes, dit dus. Ik heb de kleur Painterly (is huidskleur met roze ondertoon). Ik breng het aan met een kwastje op mijn oogleden en onder de ogen (langs de wimperrand). Even afpoederen en mijn oogmakeup (incl. mascara) gaat de hele dag nergens heen.
Sinds ik een paint pot van mac gebruik op en onder mijn oogleden heb ik geen panda effect meer, maakt niet uit welke mascara ik gebruik. De paint pot die ik gebruik komt overeen met m'n huidskleur.Yes, dit dus. Ik heb de kleur Painterly (is huidskleur met roze ondertoon). Ik breng het aan met een kwastje op mijn oogleden en onder de ogen (langs de wimperrand). Even afpoederen en mijn oogmakeup (incl. mascara) gaat de hele dag nergens heen.
Winter is coming...
woensdag 2 september 2015 om 08:57
quote:Poekie05 schreef op 01 september 2015 @ 23:26:
ik heb ook altijd maxfactor en ook een vette huid!
Maar er zijn veel verschillende en niet allemaal even fijn.
Vroeger altijd aqua lash, maar die is uit het assortiment gehaald.
Nu heb ik Masterpiece en 2000 Calorie. Vind ze allebei erg fijn!De Masterpiece is ook mijn favoriet.
ik heb ook altijd maxfactor en ook een vette huid!
Maar er zijn veel verschillende en niet allemaal even fijn.
Vroeger altijd aqua lash, maar die is uit het assortiment gehaald.
Nu heb ik Masterpiece en 2000 Calorie. Vind ze allebei erg fijn!De Masterpiece is ook mijn favoriet.
.