vakantiepark NL

01-09-2015 15:46 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Volgend jaar wil ik met het gezin (en misschien ook opa en oma) een week op vakantie gaan. Misschien zelfs dit jaar nog wel.

Wij gaan altijd naar Centerparcs. We vinden de market dome ideaal en de zwembaden zijn leuk. Alleen willen we nu eens een luxer huisje, maar wel dat er nog genoeg te doen is op het park. Vooral ook voor zoon (dreumes).

Bestaat er een leuk vakantiepark met net zoiets als wat Erperheide heeft? (Indoor speelpaleis, ook voor kleintjes)

En een fijn warm zwembad?

Liefst trouwens niet helemaal boven in het land.

Bedankt alvast!

(Het hoeft dus geen centerparcs park te zijn, want daar vind je niet echt luxe huisjes ;) )
Huttenheugte in Dalen, zit ook iets met Bomba bij, Plopsa indoor.
Hof van Saksen is wel luxe volgens mij.
Op de website zie ik 3 vijf-sterren-parken, waaronder een met ook woonboten om in te slapen.

Wat vind je niet luxe genoeg aan de huisjes in Center Parcs? Dat maakt het zoeken makkelijker.
Preston palace dan? Wel een hotel met all incl en je hebt er van alles te doen voor jong en oud!
Het is leuk om eens een keer een ander park, buiten centerparcs om te ontdekken.

We zouden een huisje met evt jacuzzi (binnen of buiten) wel heel leuk vinden. Modern(er) ingericht en niet te klein. Fatsoenlijke bedden.
Hof van saksen zal ik eens kijken!

Zoiets als preston palace bedoel ik niet, bedankt. Gewoon echt een huisje op een vakantiepark.
Land van Bartje of de Leistert allebei erg leuk met mooie bungalows.
Hof van Saksen heeft mooie huisjes, maar niet zo'n marketdome en zwembad als Center Parcs.

Ik vond het park saai.
Ik wil geen saai park! Haha
Marveld in Groenlo heeft ook mooie luxe huisjes, voorzien van sauna en bubbelbad.

Geen indoorspeeltuin, wel staan er in de weekends meerdere spring-luchtkussens in de sporthal. Wel een leuke buitenspeeltuin. Mooi buiten- en binnenzwembad.

De Leistert is inderdaad ook mooi.

En bij camping De Kleine Wolf wordt volgend jaar een binnenspeeltuin gebouwd. Zij hebben ook verhuuraccomodaties.

En Beerze Bulten is ook erg geschikt, met een hele leuke binnenspeeltuin.

Maar al deze namen vallen volgens mij onder 'camping' terwijl ze qua faciliteiten vaak niet onder doen voor een vakantiepark.

Dus ik zou ook zeker kijken naar zulke grotere campings met verhuur en veel mogelijkheden.
Marveld Groenlo lijkt me leuk om eens heen te gaan, is namelijk heel lang geleden dat ik daar ben geweest. Alleen dan wel in de lente/zomer.

Ik zoek nu eigenlijk een park waar je met slecht weer ook van alles kunt doen. Ik zal eens de leistert opzoeken. Dank!
Kijk ook echt even naar het Land van Bartje. Heel veel te doen vooral voor kleinere kinderen. Wel in Drenthe, maar dus niet helemaal boven in Nederland.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven