Napraattopic deel 34

08-08-2015 16:15 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ons een-tweetje op 'reactie topic' is verwijderd Moiren. Heb jij die knop nou wel of niet bij ' je berichten'? En Suus hoe is het bij jou nu?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Roland303 schreef op 02 september 2015 @ 20:18:

Dank je voor je advies Broedkippetje. De mods hebben dat al voor mij besloten.Gefeliciteerd! Ook jij bent eens uit de bocht gevlogen
Jezus Christus te paard hoe dom ben je als je vluchtelingen met mensen hier in NL blijft vergelijken?!?! Ja boehoe sneu dat je er niet helemaal uitkomt met je huwelijk (oid), maar je hebt een dak boven je hoofd, eten en bovendien vrijheid.

Ik word er echt pissig van.
quote:Amaqanda schreef op 02 september 2015 @ 20:44:

[...]

Gefeliciteerd! Ook jij bent eens uit de bocht gevlogen Nouhou, dat is ook wel eens eerder gebeurd. Maar wel mijn eerste keer gegumd wegens provoceren / op de man spelen. ben er helemaal verlegen van.
Of inderdaad die strontverwende kutkoters van tegenwoordig die als starter een ingerichte nieuwbouwwoning op een toplocatie denken te krijgen. Bleeeeeeeergh.
quote:Star schreef op 02 september 2015 @ 20:45:

Jezus Christus te paard hoe dom ben je als je vluchtelingen met mensen hier in NL blijft vergelijken?!?! Ja boehoe sneu dat je er niet helemaal uitkomt met je huwelijk (oid), maar je hebt een dak boven je hoofd, eten en bovendien vrijheid.

Ik word er echt pissig van.Is lekker makkelijk, die plank voor je kop laten zitten. Weghalen kost moeite en doet pijn aan je brein. Aan heel veel mensen blijkbaar niet besteed.
quote:Roland303 schreef op 02 september 2015 @ 20:56:

[...]

Is lekker makkelijk, die plank voor je kop laten zitten. Weghalen kost moeite en doet pijn aan je brein. Aan heel veel mensen blijkbaar niet besteed.Dat soort types hééft geen brein van enige noemenswaardige omvang. De spijkers van die plank komen er aan de achterkant weer uit.
quote:Nouschi schreef op 02 september 2015 @ 20:43:

Ons een-tweetje op 'reactie topic' is verwijderd Moiren. Heb jij die knop nou wel of niet bij ' je berichten'? En Suus hoe is het bij jou nu?Alleen bij alle berichten, dus niet bij de topiclijst.
Echt hoor, eerst schrijven over het beschieten van vluchtelingen en nu schijnheilig afvragen waarom het mij voor vluchtelingen daar in huis niet echt veilig lijkt.
quote:Moiren_ schreef op 02 september 2015 @ 21:05:

[...]

Alleen bij alle berichten, dus niet bij de topiclijst.Ik heb hem nergens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die Celine gaat ook niet in op serieuze reacties. Alleen maar huillie huillie doen.
quote:Nouschi schreef op 02 september 2015 @ 21:09:

[...]

Ik heb hem nergens!Nah! Wat een vaag gebeuren is dit forum toch.
quote:Roland303 schreef op 02 september 2015 @ 21:10:

Die Celine gaat ook niet in op serieuze reacties. Alleen maar huillie huillie doen.Die begrijpt niets van wat er geschreven wordt joh
Oh, het topic is weggehaald.
Ik zit een hele reactie te typen en ineens bestaat de pagina niet meer. Waarom is dat nou weer?
Provoceren geloof ik.

Eigenlijk moeten ze topics zoals die in die OP (met dat aan het gas) gelijk weghalen.
Hallo, kom gewoon ff langswaaien en dag zeggen.
quote:cochise schreef op 02 september 2015 @ 21:21:

Hallo, kom gewoon ff langswaaien en dag zeggen.Gezellig.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 02 september 2015 @ 20:43:

Ons een-tweetje op 'reactie topic' is verwijderd Moiren. Heb jij die knop nou wel of niet bij ' je berichten'? En Suus hoe is het bij jou nu?

Ik had gepost in het topic met een plaatje maar dat is dus weggehaald.

Again

Als ik jou bijv loep, alle berichten Nous zie ik dit

Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 02 september 2015 @ 21:23:

[...]

Gezellig. Hai Solo!
Die 'volgende' heb ik dus niet???? Waarom heeft iedereen dat ding behalve ik??
Haai, Co!
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nouschi schreef op 02 september 2015 @ 21:27:

Die volgende heb ik dus niet???? Waarom heeft iedereen dat ding behalve ik??Heb je het mss toevallig uitgeprobeerd bij iemand met maar 5 posts, waar dus helemaal geen Volgende pagina is?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 02 september 2015 @ 21:27:

Die 'volgende' heb ik dus niet???? Waarom heeft iedereen dat ding behalve ik??Ik denk omdat jij nog je kerstava hebt.
quote:Star schreef op 02 september 2015 @ 20:56:

Of inderdaad die strontverwende kutkoters van tegenwoordig die als starter een ingerichte nieuwbouwwoning op een toplocatie denken te krijgen. Bleeeeeeeergh.

Oh was laatst op een feestje. Daar zat een stelletje serieus te klagen dat ze door de asielzoekers nog op een etage woonden. ZE moesten in die regio nu wel anderhalf jaar wachten op een eengezinswoning met een tuin. Daardoor moest hun kind dr eerste jaren van zijn leven zonder tuin doorbrengen! Door de asielzoekers!

(ik ben nu dus de gekke oude achternicht. Kwam niet meer bij. Heb werkelijk nog nooit een tuin gehad en ben bijna 50).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven