Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 3 september 2015 om 22:32
quote:GrimbleGrumble schreef op 03 september 2015 @ 22:29:
[...]
Persoonlijk probeer ik mijn drugsverleden niet bij mijn lessen te betrekken, maar in dit soort extreme omstandigheden is het denk ik wel geoorloofd, ja.
[...]
Persoonlijk probeer ik mijn drugsverleden niet bij mijn lessen te betrekken, maar in dit soort extreme omstandigheden is het denk ik wel geoorloofd, ja.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 3 september 2015 om 22:32
donderdag 3 september 2015 om 22:33
quote:sabbaticalmeds schreef op 03 september 2015 @ 22:25:
[...]
Wat daar geschreven wordt is niet normaal
Dat is geen gezond rationeel gedrag
Of het zou moeten gaan om kinderen die zitten te trollen en zelfs dan vind ik het bizar gedrag. Ik begrijp niet dat er niet wordt ingegrepen
Het ligt dus niet aan mij.
Jij hebt daar trouwens hele zinnige dingen gezegd. En dat zeg ik niet alleen omdat ik het met je eens ben, maar ook omdat je een van de weinige mensen bent die daar gewoon met zinnige, inhoudelijke argumenten blijft komen. Verbijsterend hoeveel mensen daar reageren in de trant van 'okay, daar kom je met een linkje naar een goed gefundeerd onderzoek, maar mijn onderbuik zegt toch echt wat anders en onderbuik pawns onderzoek!'
[...]
Wat daar geschreven wordt is niet normaal
Dat is geen gezond rationeel gedrag
Of het zou moeten gaan om kinderen die zitten te trollen en zelfs dan vind ik het bizar gedrag. Ik begrijp niet dat er niet wordt ingegrepen
Het ligt dus niet aan mij.
Jij hebt daar trouwens hele zinnige dingen gezegd. En dat zeg ik niet alleen omdat ik het met je eens ben, maar ook omdat je een van de weinige mensen bent die daar gewoon met zinnige, inhoudelijke argumenten blijft komen. Verbijsterend hoeveel mensen daar reageren in de trant van 'okay, daar kom je met een linkje naar een goed gefundeerd onderzoek, maar mijn onderbuik zegt toch echt wat anders en onderbuik pawns onderzoek!'
IMHO
donderdag 3 september 2015 om 22:33
quote:Sidroht schreef op 03 september 2015 @ 22:26:
[...]
Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen?
Omdat het kón lieverd. In 1974. Het kon. Net als speksteen beitelen, linoleum snedes maken (van je áf gutsen!), pottenbakken en litho's prutsen.
Mijn ouders deden dat in de weekenden. In groepsverband. Met andere hipsters en huisvrouwen die de grauwe wederopbouwingsjaren van zich af wilden schudden.
[...]
Leg mij alsjeblieft uit waarom mensen dit in godsnaam doen?
Omdat het kón lieverd. In 1974. Het kon. Net als speksteen beitelen, linoleum snedes maken (van je áf gutsen!), pottenbakken en litho's prutsen.
Mijn ouders deden dat in de weekenden. In groepsverband. Met andere hipsters en huisvrouwen die de grauwe wederopbouwingsjaren van zich af wilden schudden.
donderdag 3 september 2015 om 22:34
quote:Eleonora schreef op 03 september 2015 @ 22:33:
[...]
Mijn ouders deden dat in de weekenden. In groepsverband. Met andere hipsters en huisvrouwen die de grauwe wederopbouwingsjaren van zich af wilden schudden.Dat deed je maar 1x niet.
[...]
Mijn ouders deden dat in de weekenden. In groepsverband. Met andere hipsters en huisvrouwen die de grauwe wederopbouwingsjaren van zich af wilden schudden.Dat deed je maar 1x niet.
donderdag 3 september 2015 om 22:34
[...]
Mijn hart huilt voor je
[...]
Mijn hart huilt voor je
donderdag 3 september 2015 om 22:35
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 september 2015 @ 22:29:
[...]
Bella, hoe is het met het daten?
Afgelopen weekend date nr. 2 met man nr. 3. Volg je het nog?
Date was leuk hoor.
Maar man nr. 3 is zo Lief, Zorgzaam, Begripvol, Attent en Hoffelijk (en álles met een Hoofdletter) dat ik er schijtmisselijk van word.
Dus ik heb drie opties:
Kappen.
Hem dat zoetige afleren.
Leren omgaan met een lieve man na al die kutjanussen.
Wie het weet zegge het!
[...]
Bella, hoe is het met het daten?
Afgelopen weekend date nr. 2 met man nr. 3. Volg je het nog?
Date was leuk hoor.
Maar man nr. 3 is zo Lief, Zorgzaam, Begripvol, Attent en Hoffelijk (en álles met een Hoofdletter) dat ik er schijtmisselijk van word.
Dus ik heb drie opties:
Kappen.
Hem dat zoetige afleren.
Leren omgaan met een lieve man na al die kutjanussen.
Wie het weet zegge het!
Huts!
donderdag 3 september 2015 om 22:35
[...]
[...]
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!