Schaamhaar en bevalling
vrijdag 4 september 2015 om 08:08
Ik kan er nu echt niet meer goed bij en zie niks dus doe het op gevoel. Heb hetnormaal altijd kaal. Vind beharing bij me zelf gewoon niet zo fris. Wil de bevalling niet ingaan met een bos haar. Man durft het niet voor me te scheren, bang dat hij me pijn doet. Iemand tips om het als nog glad te scheren op gevoel? En hoe was jullie schaamhaar bij de bevalling? Ben benieuwd
vrijdag 4 september 2015 om 08:16
Ik gebruik(te) een scheermes waar scheerschuim als zo'n blok omheen zit. Venus en Wilkinson hebben dat allebei bij één van hun mesjes. Zo kan je 'op de tast' overal bij en heb je minder kans op wondjes enzo. En ach, een keer een stukje overslaan zal heus wel eens gebeuren maar die pak je dan een volgende keer wel weer mee haha.
Maak je overigens niet te druk: de vk/gynaecoloog maken zich er echt niet druk om over hoe jij er daar beneden uit ziet
Maak je overigens niet te druk: de vk/gynaecoloog maken zich er echt niet druk om over hoe jij er daar beneden uit ziet
vrijdag 4 september 2015 om 08:19
vrijdag 4 september 2015 om 08:26
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 08:19:
[...]Als het kind er is zijn er nog veel meer onderwerpen (eerste plasje, poepje, familie, kamertje, buren etc) Vooral als de moeder nu al weet dat het een prinsesje zal zijn.
[...]Als het kind er is zijn er nog veel meer onderwerpen (eerste plasje, poepje, familie, kamertje, buren etc) Vooral als de moeder nu al weet dat het een prinsesje zal zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-09-2015 11:21
Reden: 'quote' verwijderd
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
vrijdag 4 september 2015 om 08:27
quote:riannerianne schreef op 04 september 2015 @ 08:21:
Ik had het alleen wat bijgeknipt, want lag voor de bevalling al een tijd in het ziekenhuis.Ik ook. En ik mocht mijn bed niet meer uit van de gyn, zelfs niet om te douchen. Dus het was vast niet mooi en hoogstwaarschijnlijk ook niet zo fris met die plastic matrassen.
Ik had het alleen wat bijgeknipt, want lag voor de bevalling al een tijd in het ziekenhuis.Ik ook. En ik mocht mijn bed niet meer uit van de gyn, zelfs niet om te douchen. Dus het was vast niet mooi en hoogstwaarschijnlijk ook niet zo fris met die plastic matrassen.
vrijdag 4 september 2015 om 08:45