Schaamhaar en bevalling

04-09-2015 08:08 63 berichten
Ik kan er nu echt niet meer goed bij en zie niks dus doe het op gevoel. Heb hetnormaal altijd kaal. Vind beharing bij me zelf gewoon niet zo fris. Wil de bevalling niet ingaan met een bos haar. Man durft het niet voor me te scheren, bang dat hij me pijn doet. Iemand tips om het als nog glad te scheren op gevoel? En hoe was jullie schaamhaar bij de bevalling? Ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Waxen, maar dan ben je mijn heldin hoor
serieus? waar een mens zich wel niet druk over maakt.
Spiegeltje erbij?

En anders toch maar harig bevallen. Je ligt daar niet om mooi te zijn en geen verlos/gyn/kraamverpleegkundige die opkijkt van een beetje schaamhaar.
Tja, als je man het niet wil doen, wie dan wel? Mijn man deed dat wel voor mij, ook mijn benen. Maar voor je bevalling maakt het niet uit hoor, die verloskundigen, dokters en verpleegkundigen hebben al zo veel gezien, die schrikken nergens van.
Ik gebruik(te) een scheermes waar scheerschuim als zo'n blok omheen zit. Venus en Wilkinson hebben dat allebei bij één van hun mesjes. Zo kan je 'op de tast' overal bij en heb je minder kans op wondjes enzo. En ach, een keer een stukje overslaan zal heus wel eens gebeuren maar die pak je dan een volgende keer wel weer mee haha.

Maak je overigens niet te druk: de vk/gynaecoloog maken zich er echt niet druk om over hoe jij er daar beneden uit ziet :-)
Ik heb het zolang mogelijk gedaan, geen idee hoe het er uit zag tijdens de bevalling (vast iets met kale stukken enzo). Is ook niet echt iets waar je je dan druk om maakt, geloof me.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-09-2015 10:29
Reden: op de man spelen
% gewijzigd
Ik kon er op de tast prima bij hoor. Daarna even gekeken met spiegeltje en zag er keurig uit. Ik voelde me alleen toen ik daar lag met zes man kijkende, wel heel kaal ineens en had ik spijt dat ik alles eraf had gehaald haha.

Ja, waar je je druk om kan maken maargoed.
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 08:19:

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-09-2015 10:30
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
quote:GateKeeper schreef op 04 september 2015 @ 08:11:

Waxen, maar dan ben je mijn heldin hoor jaaaaaaaaaa je bent bevallen toch?! Gefeliciteerd!
Even laten waxen.
Ik had het alleen wat bijgeknipt, want lag voor de bevalling al een tijd in het ziekenhuis.
quote:misschicken schreef op 04 september 2015 @ 08:19:

[...]Als het kind er is zijn er nog veel meer onderwerpen (eerste plasje, poepje, familie, kamertje, buren etc) Vooral als de moeder nu al weet dat het een prinsesje zal zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-09-2015 11:21
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Ik had er slingers en balonnen in hangen. Vond ik wel zo feestelijk
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:riannerianne schreef op 04 september 2015 @ 08:21:

Ik had het alleen wat bijgeknipt, want lag voor de bevalling al een tijd in het ziekenhuis.Ik ook. En ik mocht mijn bed niet meer uit van de gyn, zelfs niet om te douchen. Dus het was vast niet mooi en hoogstwaarschijnlijk ook niet zo fris met die plastic matrassen.
quote:lux. schreef op 04 september 2015 @ 08:20:

[...]

jaaaaaaaaaa je bent bevallen toch?! Gefeliciteerd!Ja Gate? Proficiat! Geniet heerlijk van jullie meisje (wel alles goed gegaan?)!
quote:calvijn1 schreef op 04 september 2015 @ 08:27:

Ik had er slingers en balonnen in hangen. Vond ik wel zo feestelijkLeuk ook voor de beeb, die voelde zich meteen welkom
Mijn gyn keek me minachtend aan toen ze zag dat ik niet helemaal glad was daar beneden. Ze zei dat ze me niet ging toucheren en dat ze even iemand van het naastgelegen wellness centrum liet komen om me te waxen. Stel je voor
pregzilla 3.0
Ik had een enorme buik van een 2 ling en kon er staand gewoon bij met een scheermes.

Of zou ik hele lange armen hebben
quote:mafalda schreef op 04 september 2015 @ 08:42:

Ik had een enorme buik van een 2 ling en kon er staand gewoon bij met een scheermes.

Of zou ik hele lange armen hebben Ja maar jij had geen prinsesje, dat scheelt.
quote:mafalda schreef op 04 september 2015 @ 08:42:

Of zou ik hele lange armen hebben dat denk ik wel, ik ben 28 weken en kan er niet meer bij, terwijl ik een bescheiden buik heb

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven