Activiteit vrijgezellenfeest

04-09-2015 10:46 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb over een aantal weken een vrijgezellenfeest waar we o.a. gaan paaldansen. Nu is dat niet echt mijn ding en al helemaal niet de kledingvoorschriften die daar bij zijn voorgeschreven. Ik voel mij daarbij niet op mijn gemak. De rest van de avond is verder wel leuk qua activiteiten.

Het liefst zou ik pas later aanschuiven, bij het eten bijvoorbeeld. Maar kan ik dat maken? Of zal ik de hele dag mee gaan en dan gewoon niet mee doen met paaldansen?
quote:fleetfox schreef op 04 september 2015 @ 11:00:

Stel dat iedereen geen zin had om te paaldansen... .

dan wordt er iets anders verzonnen waar iedereen zich in kan vinden.

Ik vind sowieso dat er de laatste jaren met veel vrijgezellenfeesten geen tot weinig overleg is over de dag. Je krijgt een mailtje met het commando of je ff minstens 100¤ over wilt maken en je weet niet eens waarvoor.
quote:PimPom schreef op 04 september 2015 @ 11:56:

Hele dag mee en je tijdens het paaldansen opwerpen als fotograaf/video maker.

|Dit vind ik dan nog wel een optie vanwege het inderdaad dan misschien geen aansluiting meer vinden bij de groep die dan al in een bepaalde stemming is.
quote:dolfje schreef op 04 september 2015 @ 12:28:

[...]

dan wordt er iets anders verzonnen waar iedereen zich in kan vinden.

Ik vind sowieso dat er de laatste jaren met veel vrijgezellenfeesten geen tot weinig overleg is over de dag. Je krijgt een mailtje met het commando of je ff minstens 100¤ over wilt maken en je weet niet eens waarvoor.

Wij hebben idd ook niet met de complete groep overlegd. Dat was niet te doen met 13 vrouwen. Krijg je groot kippenhok. Die wil zus en die wil zo maar marie wil absoluut zus niet.

Niet te doen.

Wij hebben met ons 3 bedacht wat de bruid geweldig zou vinden en waarvan we hoopten dat de rest het ook leuk zou vinden.

Uiteraard wist iedereen al wel ruim van te voren de plannen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 04 september 2015 @ 12:38:

[...]

Wij hebben idd ook niet met de complete groep overlegd. Dat was niet te doen met 13 vrouwen. Krijg je groot kippenhok. Die wil zus en die wil zo maar marie wil absoluut zus niet.

Niet te doen.

Wij hebben met ons 3 bedacht wat de bruid geweldig zou vinden en waarvan we hoopten dat de rest het ook leuk zou vinden.

Uiteraard wist iedereen al wel ruim van te voren de plannen.Zolang er dan niet moeilijk gedaan word als iemand, op tijd dan ook, aangeeft dat ze wel mee wil met eten enz en niet met de activiteiten lijkt me dat ook geen probleem.
quote:Goede-Fee schreef op 04 september 2015 @ 12:41:

[...]

Zolang er dan niet moeilijk gedaan word als iemand, op tijd dan ook, aangeeft dat ze wel mee wil met eten enz en niet met de activiteiten lijkt me dat ook geen probleem.

Nee was geen probleem. 1 persoon schoof later aan ivm werk. Prima, hoefde dus uiteraard ook niet te betalen voor de activiteit.

Een ander wilde liever niet rijden ( buggy) maar wel als bijrijder mee genieten. Ook geen probleem.
De kledingvoorschriften komen voort uit de groep. Iedereen moet inderdaad korte sportkleding aan voor het paaldansen zelf. Maar we moeten van de groep zo sexy mogelijk gekleed. Dus hotpants, een kort topje en hoge hakken aan.

Het is inderdaad denk ik leuker voor de bruid om mee te gaan. Ik neem dan denk ik een gewone korte broek, shirt en sportschoenen mee. En misschien besluit ik ter plekke nog wel om foto's te maken, en blijf ik aan de kant zitten. Ik weet dat ik het voor de bruid doe, maar wil me zelf niet helemaal ongemakkelijk voelen.
Je moet niks. Ik liet me die voorschriften niet vertellen door de groep, zeker niet als het mij erg onzeker maakt.

Dus idd lekker sportkleding mee en dan kun je altijd nog beslissen of je mee doet of foto's gaat maken.

Hotpants, kortje rokje en hakken. Het zijn geen strippers. Vreselijk. Onvolwassen ook.
Alsof de instructrice jullie op hoge hakken laat paaldansen.

ik denk niet dat ze zit te wachten op een groep dames met gebroken enkels!

Wat onzinnig, kinderachtig idee.
quote:Wandlamp3 schreef op 04 september 2015 @ 14:37:

De kledingvoorschriften komen voort uit de groep. Iedereen moet inderdaad korte sportkleding aan voor het paaldansen zelf. Maar we moeten van de groep zo sexy mogelijk gekleed. Dus hotpants, een kort topje en hoge hakken aan.

Het is inderdaad denk ik leuker voor de bruid om mee te gaan. Ik neem dan denk ik een gewone korte broek, shirt en sportschoenen mee. En misschien besluit ik ter plekke nog wel om foto's te maken, en blijf ik aan de kant zitten. Ik weet dat ik het voor de bruid doe, maar wil me zelf niet helemaal ongemakkelijk voelen.

Ik denk dat de instructrice meteen aangeeft dat jullie die schoenen uit mogen doen. Slaat werkelijk nergens op.

Sportschoenen hoef je denk ik niet mee te nemen, blote voeten is het makkelijkst.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Die kleding instructie is verschrikkelijk

Ik kan mij heel goed voorstellen dat jij je in die 'kleding' niet prettig voelt!

Binnenkort ga ik ook naar een vrijgezellenfeestje, waar het kledingadvies gelukkig gewoon een bepaalde kleur shirt is.....én een Hawaï slinger
"I love not Man the less, but Nature more..."
Hotpants? onhandig maar vergelijkbaar met een kort gym/sport broekje. Legging eronder. Schoenen mogen sowieso niet, dus waarom daarvoor hoge hakken kiezen is onzin. Bovenstuk in iedergeval een strak om het lijf zittend t shirt of andere body desnoods met lange mouwen met daarover desnoods een ruim zittende tanktop.

Dat sexy gekleed is een beetje voor de foto's, maar is misschien erg onhandig en zelfs belemmerend wanneer je voor het eerst aan zo'n paal hangt. Dat is gewoon zweten en kracht sport.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven