relatie met een bn'er

18-09-2008 17:24 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.

Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..

Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.

Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..

Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.

Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen

Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...

Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??

x Lil' angel
En gielepiel (fotootjes plakken=altijd leuk....)

quote:girlxxx schreef op 18 september 2008 @ 18:18:

Ik denk toch dat het Chiel is omdat hij idd single is en bij de radio werkt en ook vaak bij bands/studios te vinden is, maar volgens mij is Chiel best wel erg bekent toch ?Oei, als het Giel Beelen is zou ik maar oppassen. Ik deed laatst nog een geile goeiemorgen bij hem in de uitzending, en met mij vele andere vrouwen. Dat zou ik niet willen hoor, als vriendin zijnde. Al die radiogroupies!!!
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 18:21:

[...]

De mijne heeft idd een meisje dat in staat is om internet te gebruiken Ik heb nog hersens ook!!! Hij mag wel heel blij met me zijn haha.

Het is niet echt een "probleem."

Het is alleen lastig om met zijn andere levensstijl om te gaan, met alle dingen die daarbij komen kijken. Dus ja, ook de gillende fans (ook al ben ik er van overtuigd dat hij daar geen interesse in heeft) en de weinige tijd die we hebben. (Vooral omdat hij ook nog in het buitenland optreedt en dus binnenkort voor langere tijd weggaat.. )

Maar ik vond het vooral lekker om het es op te schrijven, ook al gelooft 90% van de mensen mij hier niet. Geeft niet, er zitten ook een aantal serieuze reacties tussen en daar ben ik erg blij mee!!

Dus thanx daarvoor!!Kan het niet zo zijn dat het voor jou moeilijk los te koppelen is? Dat hij die avond nog gillende fans voor zich heeft gehad, veelal vrouwen, maar wel bij jou op de bank belandt met een zak chips en een flauwe comedy? Bijvoorbeeld. Dat optreden is zijn werk, met jou heeft hij zijn prive leven. En ja, als je bekend bent dan sijpelt je werk door in je prive, maar ondertussen is hij wel lekker bij jou en niet bij een van die gillende fans
quote:eleonora schreef op 18 september 2008 @ 18:16:

[...]

Misschien had je beter even kunnen wachten met zeggen dat je vriend bekend is.

Sta er ver boven. Dat is het enige wat je kunt doen. Het is zeker niet zo dat mensen die in de belangstelling staan allemaal heel graag van het ene in het andere bed springen. Juist omdat hij bij jou zichzelf kan zijn (als het goed is) ben jij belangrijk voor hem.

Thanx for the comment!

Had idd beter kunnen wachten, maar nu een beetje laat helaas...

Eigen schuld, dikke bult zullen we maar zeggen.

Het erboven staan probeer ik, en vind het fijn dat je me erop wijst!

Denk idd dat hij bij mij zichzelf kan zijn, en ik mezelf bij hem. Daar gaat het uiteindelijk natuurlijk om!! Of je vent nu bekend is of niet
Ja ok, maar die andere levensstijl heeft toch niks met bn er zijn te maken?

Mijn ex was toevallig wel de bekendste man uit het dorp, tonnes van de kroeg! En die had ook onhandige werktijden, dronken wijven die met heel hun hebben en houden over de bar hingen, iedereen in het dorp die weet met wie je loopt en dr een mening over heeft... en buitenland, ieder jaar ging ie naar spanje werken bij de bar hollandaise van zn broer...

ik ben er uitgestapt, het was gewoon teveel weet je..

tip; Misschien moet je het zelf ook wat minder serieus nemen?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 18:21:

Dus ja, ook de gillende fans (ook al ben ik er van overtuigd dat hij daar geen interesse in heeft)Voila. En 1 probleem is al uit de wereld. Wat het Viva-forum al niet kan doen he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Het is dus een zangert waar meisjes voor staan te gillen die niet heel bekend is....

Is het dat type van die reclame nu?

Daar staat ook een heel lelijk meiske verliefd naar te kijken...
quote:barbie schreef op 18 september 2008 @ 17:33:

Jeroen van den Boom?Getrouwd
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat je je er over heen moet zetten. Het hoort nu eenmaal bij zijn beroep en het hoort ook dat hij die vrouwen aandacht moet geven. Geen aandacht geven = geen fans = geen geld. Ik snap wel dat het je onzeker maakt, vooral omdat je ook niet uit dat wereldje komt en een ander levensritme hebt. Vertrouw erop dat hij echt alleen voor jou gaat.

En ja, ik begrijp dat je niet weet zeggen over wie het gaat. Je privacy is gelijk vervlogen want er zal vast wel iemand zijn die jou via via kent. En ik snap ook dat je het kwijt moet en er niet met iedereen over kunt praten en dat je daarom anoniem hier je verhaal kwijt wilt. Tenslotte zijn de meeste hier onder nicknames te vinden.
quote:minny schreef op 18 september 2008 @ 18:25:

[...]

Kan het niet zo zijn dat het voor jou moeilijk los te koppelen is? Dat hij die avond nog gillende fans voor zich heeft gehad, veelal vrouwen, maar wel bij jou op de bank belandt met een zak chips en een flauwe comedy? Bijvoorbeeld. Dat optreden is zijn werk, met jou heeft hij zijn prive leven. En ja, als je bekend bent dan sijpelt je werk door in je prive, maar ondertussen is hij wel lekker bij jou en niet bij een van die gillende fans

Ik denk dat het wel klopt wat je zegt, het is lastig om zijn privéleven helemaal los te zien van zijn werk.

Ik ben de meeste tijd ook niet onzeker erover, maar af en toe heb je wel een dipje. Maar je hebt helemaal gelijk, in zijn vrije tijd is ie lekker bij mij ;)
quote:itsme26 schreef op 18 september 2008 @ 17:49:

thomas berger die is toch nog minderjarigIS met rijbewijs bezig, dus minimaal 18
Ach, als je echt een beetje thuis bent in het bekende mensen wereldje weet je dat wat je ziet frontstage allemaal nep is, en dat ze backstage meestal heel burgerlijk zijn en hun liefdes/gezinnen en zelfs ouders gewoon meeslepen naar iedere gig.
Die Piel van Giel is wel heel erg (klein) btw!

Thomas Berger heeft toch al een vriendin?
quote:toffifee schreef op 18 september 2008 @ 18:31:

Ik denk dat je je er over heen moet zetten. Het hoort nu eenmaal bij zijn beroep en het hoort ook dat hij die vrouwen aandacht moet geven. Geen aandacht geven = geen fans = geen geld. Ik snap wel dat het je onzeker maakt, vooral omdat je ook niet uit dat wereldje komt en een ander levensritme hebt. Vertrouw erop dat hij echt alleen voor jou gaat.

En ja, ik begrijp dat je niet weet zeggen over wie het gaat. Je privacy is gelijk vervlogen want er zal vast wel iemand zijn die jou via via kent. En ik snap ook dat je het kwijt moet en er niet met iedereen over kunt praten en dat je daarom anoniem hier je verhaal kwijt wilt. Tenslotte zijn de meeste hier onder nicknames te vinden.

Fijn dat begrip!! Ik moet me er idd overheen zetten, t zal wel komen omdat het allemaal nog vrij nieuw is (half jaar). Ik vertrouw hem, maar de mensen die maar blijven zeggen dat ie toch wel ontrouw zal zijn maken het wel lastiger...

Tis toch zo dat hij nét iets makkelijker een meisje mee naar huis kan nemen dan, laten we zeggen, een doorsnee bakker.
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 18:36:

[...]

Ik vertrouw hem, maar de mensen die maar blijven zeggen dat ie toch wel ontrouw zal zijn maken het wel lastiger...Dat is gewoon jaloezie joh!
quote:Fame schreef op 18 september 2008 @ 18:31:

[...]

GetrouwdMet5 mij ja.
quote:Ring1981 schreef op 18 september 2008 @ 18:36:

Die Piel van Giel is wel heel erg (klein) btw!

Afgezien van dat heeft hij zijn uiterlijk ook niet mee. Maar goed, smaken verschillen. Als het Chiel zou zijn, hoef je van mijn geen concurrentie te verwachten... :-)
quote:toffifee schreef op 18 september 2008 @ 18:38:

[...]

Afgezien van dat heeft hij zijn uiterlijk ook niet mee. Maar goed, smaken verschillen. Als het Chiel zou zijn, hoef je van mijn geen concurrentie te verwachten... :-)Chiel heeft toch juist weer een hele grote? ....Snor dan
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:Star schreef op 18 september 2008 @ 17:43:

[...]

Nou, vertel jij dan eens wie Hij wel niet is?

Nee joh dan breng ik TO in verlegenheid

(zoooooo bijzonder is ie nou ook weer niet namelijk)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
By the way...Wat zijn er een hoop lelijke bekende mannen...

Als ik zo die plaatjes zie die hier gepost worden...whahaha
Inderdaad, smaken verschillen. Als je Giel alleen op de radio hoort klinkt hij goed. (Zelfs mijn schoonmoeder vindt hem in de TomTom super duidelijk klinken.) Maar in het echt... Tsja.

Shine, als we dan toch bezig zijn met onthullingen... Ik ben al jaren de geheime maîtresse van Lenny Kravitz.
Dat hij tóch wel vreemd zal gaan vind ik onzin. Een man zonder BN status kan dat ook doen, daar lezen we hier iedere dag over. In sommige beroepen wordt het je makkelijk gemaakt om vreemd te gaan, als iemand heel bekend is, is het juist weer vrij lastig, omdat er altijd mensen zijn die een slaatje willen slaan uit een vreemdgangersverhaal. BN-ers die vreemdgaan hebben meestal één lover on the side, niet een hele stoet verschillende, te veel kans dat zo iemand gaat lullen na gedumpt te zijn. Ja, of hij moet een rocker zijn die altijd op reis is. Is dat niet het geval en komt hij 's avonds gewoon thuis dan zal het allemaal wel meevallen.

Ga gewoon lekker met hem mee als het kan, wees betrokken, ook al is het anders dan je gewend bent. Als je je geïnteresseerd opstelt en regelmatig aanwezig bent is de kans dat hij bij een ander een luisterend oor en een warme arm zoekt kleiner dan wanneer je thuis op hem blijft wachten en nauwelijks weet wat hij doet als hij niet bij jou is.
Welke bn-er heeft nog gillende vrouwen als publiek?

De tijden van Elvis en de Beatles zijn volgens mij al voorbij.
Geen bijzonderheden
Ik weet het, 1 van de 3 ojeetjes!! C artiesten maar wel gillende 12 jarige pubermeisjes. Nu nog uitknobbelen welke van de 3, hmmmmmm, misschien wel alle 3, kan ook.

quote:Ring1981 schreef op 18 september 2008 @ 18:37:

[...]

Dat is gewoon jaloezie joh!I know, I know...Zolang hij me geen reden geeft om jaloers of achterdochtig te zijn, moet ik dat ook niet zijn...Ben het ook meestal niet, maar sommige mensen kunnen zóóó overtuigend op je in praten... Dan ga je het voor een momentje écht geloven. Gelukkig gaat dat momentje ook weer snel voorbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven