relatie met een bn'er
donderdag 18 september 2008 om 17:24
Hoi allemaal!
Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.
Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..
Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.
Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..
Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.
Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen
Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...
Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??
x Lil' angel
Ik heb sinds een half jaar een relatie met een redelijk bekende nl'er.
Hij is hartstikke leuk, ben helemaal verliefd en dat is volgens mij helemaal wederzijds..
Maarrrr...Hij zingt en bij die optredens staan er altijd gillende meisjes voor het podium, meisjes die er echt veel voor over hebben om hem te ontmoeten.. Het is niet dat ik hem niet vertrouw, maar vind dit wel een vervelende bijkomstigheid.
Ook lopen onze levensstijlen uiteen, ik ben overdag aan de studie of aan het werk. Hij zit vaak 's avonds in de studio en in het weekend heeft ie vaak optredens. Hij maakt genoeg tijd voor me vrij, maar soms is het wel vervelend dat hij niet altijd daar voor me is, als ik daar behoefte aan heb..
Reacties van anderen zijn niet altijd positief. Want ja, hij is immers zanger en zal bij elk optreden wel een "chickie" scoren.
Het heeft ook voordelen hoor, zo zingt ie hele mooie nummers voor me en hebben we gewoon heel veel lol en (sex) plezier samen
Soms zou ik alleen willen dat hij een "normaal" leven zou hebben...
Misschien anderen die hier ervaring mee hebben??
x Lil' angel

donderdag 18 september 2008 om 19:04
Maar goed, ook nog een serieuze reactie. Er zijn meer mensen met andere werktijden, dus het probleem "hij is er niet altijd, als ik daar behoefte aan heb" hebben meerdere mensen (waaronder ondergetekende ). En dat er meisjes naar hem gillen, zou ik alleen maar leuk vinden. Tja, "zij willen hem, ik heb hem", zou ik denken.
Ik zou ook wel gek worden van het steeds herkennen op straat. Maar ja, dat hoort er wel bij. Als alles een beetje goed gaat, verdient hij ook goed en daar profiteer jij ook weer een beetje van.
Ik zou ook wel gek worden van het steeds herkennen op straat. Maar ja, dat hoort er wel bij. Als alles een beetje goed gaat, verdient hij ook goed en daar profiteer jij ook weer een beetje van.
donderdag 18 september 2008 om 19:05
quote:toffifee schreef op 18 september 2008 @ 18:47:
Zeg lilangel,
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hem aan de haak hebt geslagen...was jij eerst één van die meisjes? Zulke mannen zijn toch redelijk moeilijk bereikbaar?
"t is er toch niet één van Di-rect? (je hoeft niet te antwoorden, maar schoot me ineens te binnen dat zij er ook nog zijn)
Je mag best weten hoe ik hem aan de haak heb geslagen, of eigenlijk was het meer andersom...
Hij had opgetreden in een discotheek bij mij in de buurt, alleen was ik zo lazerus dat ik van het hele optreden nix had meegekregen.
Ik stond heel gezellig met een vriendin te praten, toen er ineens iemand naar me toe kwam die zei: .... wil je graag ontmoeten". Dus ik zeg heel dronken: "nou als .... me wil ontmoeten, komt ie toch lekker zelluf naar me toe??" Dat kon niet volgens die messager, want .... kon niet normaal door de disco lopen omdat ie beroemd was. (Ik had met mijn dronken hoofd niet door dat het om een bn'er ging..) Maar goed messager zei dat ze backstage ook drank hadden, en dat trok me over de streep...
Samen met m'n vriendin gingen we backstage, daar heb ik hem ontmoet. Heb gezellig met hem gepraat, uurtje ofzo, en hem toen mijn telefoonnr gegeven, in de veronderstelling dat ie toch nooit zou bellen..
Maarrrr de volgende dag was het al raak, een telefoontje van hem!!
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld, wilde ab-so-luut geen groupie zijn, maar uiteindelijk toch met hem afgesproken toen het me duidelijk was dat hij echt voor mij ging en niet alleen voor een avondje sex met een "naief sletje" (sorry voor de woordkeus..)
En ja, hij heeft me dus overtuigd en een half jaar geleden ben ik dus verliefd geworden.
Zeg lilangel,
ben eigenlijk wel benieuwd hoe je hem aan de haak hebt geslagen...was jij eerst één van die meisjes? Zulke mannen zijn toch redelijk moeilijk bereikbaar?
"t is er toch niet één van Di-rect? (je hoeft niet te antwoorden, maar schoot me ineens te binnen dat zij er ook nog zijn)
Je mag best weten hoe ik hem aan de haak heb geslagen, of eigenlijk was het meer andersom...
Hij had opgetreden in een discotheek bij mij in de buurt, alleen was ik zo lazerus dat ik van het hele optreden nix had meegekregen.
Ik stond heel gezellig met een vriendin te praten, toen er ineens iemand naar me toe kwam die zei: .... wil je graag ontmoeten". Dus ik zeg heel dronken: "nou als .... me wil ontmoeten, komt ie toch lekker zelluf naar me toe??" Dat kon niet volgens die messager, want .... kon niet normaal door de disco lopen omdat ie beroemd was. (Ik had met mijn dronken hoofd niet door dat het om een bn'er ging..) Maar goed messager zei dat ze backstage ook drank hadden, en dat trok me over de streep...
Samen met m'n vriendin gingen we backstage, daar heb ik hem ontmoet. Heb gezellig met hem gepraat, uurtje ofzo, en hem toen mijn telefoonnr gegeven, in de veronderstelling dat ie toch nooit zou bellen..
Ik heb er een hele tijd over getwijfeld, wilde ab-so-luut geen groupie zijn, maar uiteindelijk toch met hem afgesproken toen het me duidelijk was dat hij echt voor mij ging en niet alleen voor een avondje sex met een "naief sletje" (sorry voor de woordkeus..)
En ja, hij heeft me dus overtuigd en een half jaar geleden ben ik dus verliefd geworden.

donderdag 18 september 2008 om 19:07
quote:Mariska76 schreef op 18 september 2008 @ 18:54:
Het moet een volkszanger zijn. Een redelijk bekende zanger die optredens heeft in het buitenland...http://www.allezangers.nl/
Het moet een volkszanger zijn. Een redelijk bekende zanger die optredens heeft in het buitenland...http://www.allezangers.nl/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

donderdag 18 september 2008 om 19:07
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 19:05:
[...]
En ja, hij heeft me dus overtuigd en een half jaar geleden ben ik dus verliefd geworden.rel del del, wie trekt er aan min bel
[...]
En ja, hij heeft me dus overtuigd en een half jaar geleden ben ik dus verliefd geworden.rel del del, wie trekt er aan min bel

donderdag 18 september 2008 om 19:09
begint zijn naam met een A ?
A
A Balladeer
A Brighter Day
a Fine Mess
A La Carte
A-Bailar
A-Part
A3aan
A3nSA
Aald Hielpen
Aalsum
Aalt Westerman
Aaltje Noordewier-Reddingius
Aaltje oet Börk
Ab Drijver
Abe Diddy & the Krautboys
Abel
Absent Minded
AC Dixi
Acda & de Munnik
Acid
Acid Eaters
Action in DC
Ad de Laat
Ad en Karin
Ad Hok
Ad Leijdekkers
Ad Pfennings
Ad van Hoorn
Ad van Opstal
Ad Visser
Adam Hurdrider
Addie
Addy Scheele
Adele Bloemendaal
Adest Musica
Adri de Boer
Adri Hoppenbrouwers
Adrian Mey
Adrie Oosterling
Aegisma
Aeolus
Aerde Kuiper
Aetherbusse
Afraid of Sunlight
Afrikakoor
After Forever
After the Silence
Age van der Velde
Agitator
Agnes Koelemij
Agnes Rozeboom
Agnes Sambrink
Agnes van den Dries
Agnes Woltjes
Agresion
AHA
Aid & the Quotums
Aigen Wies
Akke Radsma
Akke Zwart
Akoestini's
Aktive
Alain Clark
Alain Klein Braskamp
Albatros
Albert Bonnema
Albert Kamphuis
Albert Mols
Albert West
Alde Gea Sjongers
Alderliefste
Alegría
Aleid en Door
Aleqsander
Alex
Alex Dijkstra
Alex Roeka
Alex Staal
Alex Vissering
Alexander
Alexander Sakkers
Alexandra
Alfred Martens
Algerak
Ali B
Alice Deejay
Alice in Dixieland
Alie Hensens
Alie Wilkens en Annie Hoekstra
Alizarin
Alje van Bolhuis
Aljoco's
All Lies
All of Us
All Sounds
Alle 13 Jaanke
Alles
Allez mama
Allo Jannao
Alpenzusjes
Alquin
Alternativa
ALvA
Alwie Kroeze
Alwin
Aly Goeree
Alysa
Amadán
Amanda
Amanda Doon
Amarillo
Amazing Stroopwafels
Amazing Trumpets
Ambras
Amigos Electricos
Ammezasie
Anatevka
André Denessen
André Hazes †
André Jorissen
André Kuik
Andre Manuel
Andre Pronk
Andre Rieu
André Schrijvers
Andre van Amstel
Andre van Duin
Andreas
Andrew Dean
Andries
Andries Kobus
Andy
Andy de Witt
Andy Dellenoy
Anext Band
Angel-Eye
Angela Groothuizen
Angela Visser
Angelina
Angelique
Angelique en Danny
Angezz
Animato
Anita Berends
Anita Doth
Anita Haex-Scholtens
Anita Hulshof
Anita Meyer
Anita van de Rapsodie's
Anja Kopmels
Anja Warmink
Anja Weber
Anja Wessels
Anke Arts
Anko's
Ann Burton
Anne Marie Verberkt
Anne Oosterhaven
Anneke Douma
Anneke en Hanneke
Anneke en Leny de Vries
Anneke Gronloh
Anneke van Giersbergen
Anneke Werson-Smeets
Annelieke Merx
Annelies Arts
Annemarie Jorritsma
Annemie Alders
Annette Hanssen
Annie en Gerard
Annie en Hentje Driese
Annie Kleintjes
Annie M.G. Schmidt
Annie Renkien
Annie Schilder
Another Messiah
Anouk
Ans & Tony
Anthony
Antje Monteiro
Antko en Sylvia
Antoine en Petra
Anton Struus
Anton van der Heijden
Anton van Ginneken
Antonie Kamerling
Antonio
Antsje en Richtsje
Anyhow
Aot Preense klub
Apart
ApeSjit
Apollo Trio
Appie A.
Ard Eggens
Argo
Arie Nuis
Arie Ribbens
Arie van Roozendaal
Arise
Aristakes
Arizona Roads
Arling & Cameron
Armand
Armand Cremers
Armand Fuchs
Arnan Samson
Arne Jansen
Arnhemsgewijs
Arno
Arno
Arno & Resi
Arno Adams
Arno oet Grunnen
Arno uit Ochten
Arno van der Heyden
Arnold Veeman
Arnold Wassen
Arthur Umbgrove
Artiest Kiddo
Arwin Kluft
As de Brandweer
As it Burns
Asjemenou
Askay Brothers
Asrai
Astrid de Vries
Astrid Faessen
Astrid Litjens
Astrid Nijgh
Astrid Schuurmans
Astrid Seriese
Atlantic Bells
Atombox
Attrition
Aty Rasters
Audrey Smits
Autarky Bress Bend
Autumn
Avalanche
Avalon
Avenue
Averegs
Avonturier en Veneboer
Awesome
Axel Lukkien
A
A Balladeer
A Brighter Day
a Fine Mess
A La Carte
A-Bailar
A-Part
A3aan
A3nSA
Aald Hielpen
Aalsum
Aalt Westerman
Aaltje Noordewier-Reddingius
Aaltje oet Börk
Ab Drijver
Abe Diddy & the Krautboys
Abel
Absent Minded
AC Dixi
Acda & de Munnik
Acid
Acid Eaters
Action in DC
Ad de Laat
Ad en Karin
Ad Hok
Ad Leijdekkers
Ad Pfennings
Ad van Hoorn
Ad van Opstal
Ad Visser
Adam Hurdrider
Addie
Addy Scheele
Adele Bloemendaal
Adest Musica
Adri de Boer
Adri Hoppenbrouwers
Adrian Mey
Adrie Oosterling
Aegisma
Aeolus
Aerde Kuiper
Aetherbusse
Afraid of Sunlight
Afrikakoor
After Forever
After the Silence
Age van der Velde
Agitator
Agnes Koelemij
Agnes Rozeboom
Agnes Sambrink
Agnes van den Dries
Agnes Woltjes
Agresion
AHA
Aid & the Quotums
Aigen Wies
Akke Radsma
Akke Zwart
Akoestini's
Aktive
Alain Clark
Alain Klein Braskamp
Albatros
Albert Bonnema
Albert Kamphuis
Albert Mols
Albert West
Alde Gea Sjongers
Alderliefste
Alegría
Aleid en Door
Aleqsander
Alex
Alex Dijkstra
Alex Roeka
Alex Staal
Alex Vissering
Alexander
Alexander Sakkers
Alexandra
Alfred Martens
Algerak
Ali B
Alice Deejay
Alice in Dixieland
Alie Hensens
Alie Wilkens en Annie Hoekstra
Alizarin
Alje van Bolhuis
Aljoco's
All Lies
All of Us
All Sounds
Alle 13 Jaanke
Alles
Allez mama
Allo Jannao
Alpenzusjes
Alquin
Alternativa
ALvA
Alwie Kroeze
Alwin
Aly Goeree
Alysa
Amadán
Amanda
Amanda Doon
Amarillo
Amazing Stroopwafels
Amazing Trumpets
Ambras
Amigos Electricos
Ammezasie
Anatevka
André Denessen
André Hazes †
André Jorissen
André Kuik
Andre Manuel
Andre Pronk
Andre Rieu
André Schrijvers
Andre van Amstel
Andre van Duin
Andreas
Andrew Dean
Andries
Andries Kobus
Andy
Andy de Witt
Andy Dellenoy
Anext Band
Angel-Eye
Angela Groothuizen
Angela Visser
Angelina
Angelique
Angelique en Danny
Angezz
Animato
Anita Berends
Anita Doth
Anita Haex-Scholtens
Anita Hulshof
Anita Meyer
Anita van de Rapsodie's
Anja Kopmels
Anja Warmink
Anja Weber
Anja Wessels
Anke Arts
Anko's
Ann Burton
Anne Marie Verberkt
Anne Oosterhaven
Anneke Douma
Anneke en Hanneke
Anneke en Leny de Vries
Anneke Gronloh
Anneke van Giersbergen
Anneke Werson-Smeets
Annelieke Merx
Annelies Arts
Annemarie Jorritsma
Annemie Alders
Annette Hanssen
Annie en Gerard
Annie en Hentje Driese
Annie Kleintjes
Annie M.G. Schmidt
Annie Renkien
Annie Schilder
Another Messiah
Anouk
Ans & Tony
Anthony
Antje Monteiro
Antko en Sylvia
Antoine en Petra
Anton Struus
Anton van der Heijden
Anton van Ginneken
Antonie Kamerling
Antonio
Antsje en Richtsje
Anyhow
Aot Preense klub
Apart
ApeSjit
Apollo Trio
Appie A.
Ard Eggens
Argo
Arie Nuis
Arie Ribbens
Arie van Roozendaal
Arise
Aristakes
Arizona Roads
Arling & Cameron
Armand
Armand Cremers
Armand Fuchs
Arnan Samson
Arne Jansen
Arnhemsgewijs
Arno
Arno
Arno & Resi
Arno Adams
Arno oet Grunnen
Arno uit Ochten
Arno van der Heyden
Arnold Veeman
Arnold Wassen
Arthur Umbgrove
Artiest Kiddo
Arwin Kluft
As de Brandweer
As it Burns
Asjemenou
Askay Brothers
Asrai
Astrid de Vries
Astrid Faessen
Astrid Litjens
Astrid Nijgh
Astrid Schuurmans
Astrid Seriese
Atlantic Bells
Atombox
Attrition
Aty Rasters
Audrey Smits
Autarky Bress Bend
Autumn
Avalanche
Avalon
Avenue
Averegs
Avonturier en Veneboer
Awesome
Axel Lukkien
donderdag 18 september 2008 om 19:10
quote:lilangel schreef op 18 september 2008 @ 19:05:
[...]
Huh, je was straallazarus en je herinnert je het gesprek nog?
Enne, hoezo ben je nu weer een naief sletje als je een avondje wil rampetampen? Hell, als ene Brad Pitt of, sinds ik uit verveling American Idol heb gekeken, Simon Cowell mij wil hebben voor een avondje seks, dan duik ik meteen tussen z'n benen.
[...]
Huh, je was straallazarus en je herinnert je het gesprek nog?
Enne, hoezo ben je nu weer een naief sletje als je een avondje wil rampetampen? Hell, als ene Brad Pitt of, sinds ik uit verveling American Idol heb gekeken, Simon Cowell mij wil hebben voor een avondje seks, dan duik ik meteen tussen z'n benen.

donderdag 18 september 2008 om 19:10
quote:Mariska76 schreef op 18 september 2008 @ 19:04:
En dat er meisjes naar hem gillen, zou ik alleen maar leuk vinden. Tja, "zij willen hem, ik heb hem", zou ik denken.
Altijd? Ook als het zonnetje niet schijnt, je een megapuist hebt, je haar niet zit en je ook nog ongesteld bent met veel buikpijn? Ik denk dat je best je onzekere momenten mag hebben. En vooral zulke mannen trekken veel meisjes/vrouwen aan vanwege het feit dat ze 'onbereikbaar' zijn en dus zal er altijd wel iemand op de loer liggen. Ik denk dat ik ook mijn onzekere momentjes zou hebben. Heb ik nu ook zo af en toe als ik in eerder genoemde situatie beland, en dan ben ik niet eens samen met een BN'er.
Heb je al in de privé, story of weekend gestaan? Ken van vroeger uit iemand die met een bekende voetballer heeft. Vond het wel leuk om te zien toen ik haar in één van die blaadjes gepresenteerd zag staan als de vriendin van.
En dat er meisjes naar hem gillen, zou ik alleen maar leuk vinden. Tja, "zij willen hem, ik heb hem", zou ik denken.
Altijd? Ook als het zonnetje niet schijnt, je een megapuist hebt, je haar niet zit en je ook nog ongesteld bent met veel buikpijn? Ik denk dat je best je onzekere momenten mag hebben. En vooral zulke mannen trekken veel meisjes/vrouwen aan vanwege het feit dat ze 'onbereikbaar' zijn en dus zal er altijd wel iemand op de loer liggen. Ik denk dat ik ook mijn onzekere momentjes zou hebben. Heb ik nu ook zo af en toe als ik in eerder genoemde situatie beland, en dan ben ik niet eens samen met een BN'er.
Heb je al in de privé, story of weekend gestaan? Ken van vroeger uit iemand die met een bekende voetballer heeft. Vond het wel leuk om te zien toen ik haar in één van die blaadjes gepresenteerd zag staan als de vriendin van.
donderdag 18 september 2008 om 19:12
donderdag 18 september 2008 om 19:13
quote:Mariska76 schreef op 18 september 2008 @ 19:04:
Maar goed, ook nog een serieuze reactie. Er zijn meer mensen met andere werktijden, dus het probleem "hij is er niet altijd, als ik daar behoefte aan heb" hebben meerdere mensen (waaronder ondergetekende ). En dat er meisjes naar hem gillen, zou ik alleen maar leuk vinden. Tja, "zij willen hem, ik heb hem", zou ik denken.
Is idd vervelend, dat je mannetje er niet is als je daar behoefte aan hebt. Blijft lastig hè, je gaat je werk ook niet zomaar aan de kant schuiven omdat je vriend andere werktijden heeft...
Tuurlijk is het ook best leuk dat andere meisjes naar hem gillen, terwijl ik weet dat hij met mij mee naar huis gaat Maar blijft raar, waarom zou je gillen omdat iemand op een podium een mooi liedje zingt?? Misschien komt het omdat ik die meisjes niet begrijp dat ik het zo vreemd vind...
Is idd vervelend, dat je mannetje er niet is als je daar behoefte aan hebt. Blijft lastig hè, je gaat je werk ook niet zomaar aan de kant schuiven omdat je vriend andere werktijden heeft...
Tuurlijk is het ook best leuk dat andere meisjes naar hem gillen, terwijl ik weet dat hij met mij mee naar huis gaat Maar blijft raar, waarom zou je gillen omdat iemand op een podium een mooi liedje zingt?? Misschien komt het omdat ik die meisjes niet begrijp dat ik het zo vreemd vind...
donderdag 18 september 2008 om 19:13
quote:2Italy2 schreef op 18 september 2008 @ 19:11:
Volgens mij was het met de b hoor.
B
B Proof
B.J. Baartmans
Baaiemer Mannenkoor
Babe
Back in Town
Backstreet Crawl
Backwater
Bacon and Bones
Bad & Muts
Bad Brothers
Bad Candy
Bad Moon
Baeker Vastelaoveskoor
Bagatelle
Bagger
Bakhústerheech Sjongers
Bakkerij Manschot
Balance
Balkenbrij
Band of Glory
Band of Unseen
Band Zonder Banaan
Bar
Barbara Dex
Barby-Pop
Bareheaded
Bareld en Bea
Barend Courbois
Barracuda
Barrelhouse
Barricade
Barry Hay
Bart Herman
Bart Herman
Bart Houtermans
Bart Krijnen
Bart Schuermans
Bart van Loon
Bas en Joel
Bas Hutten
Base-Ment
Baseline
Bashy Bazooks
Basic Station
Bassie & Adriaan
Bassie en Bobo
Bastiaan Ragas
Bastian
Baton Rouge
BATS
Batsekratsers
Battumse Revue
Bauer
Bauke en Greetje
Bauke van der Wal
Bauke van der Woude
BC-Band
Be Careful
Be Dijkmeijer
Beans
Beatbusters
Bedankt & Adieje
Bêdbuks
Bedstead Tremolo
Beef
Beef Stuk
Beertasters
Beeswax
Beethoven
Behave
Bei Cok
Bekker
Bekketrekker
Bekwiedløs Bluesband
Belcanto
Belle Perez
Belleveùs
Ben Benson
Ben Blut
Ben Cramer
Ben en Anita
Ben Erkens
Ben Hendriks
Ben Hofstee
Ben Liebrand
Ben Lukassen
Ben Mol
Ben Pachen
Ben Stekener
Ben ten Donkelaar
Ben Verdellen
Ben Zuur
Bennie Hek en de Houdoes
Bennie Huisman
Bennie Jolink
Benny Bottram
Benny Neyman
Benny Weening
Beppie
Beppie Kraft
Bér Haagmans
Bèr Veugen
Berb en Gradus
Berber
Berdien Stenberg
Berend Marsman
Berget Lewis
Bergumer Mannenkoor
Bernardine Waterloo
Bernekoar Folkshegeskoalle
Bernekoar It Haskerfjild
Bernhard Engelbarts
Bernie Billekens en Leon Theuws
Bert
Bert Diederen
Bert Heerink
Bert Kuijpers
Bert Louissen
Bert Nadedoen
Bert Pollux
Bert Stevens
Bert Tinge
Bert van Baar
Bert van der Zee
Bert Verboom
Bert Visscher
Bert Wilbers en Vilma Houbens
Bertie Lukano
Bertine Vroomen
Bertje Doperwtje
Bertus de Tukker
Bertus Staigerpaip
Bertus Willems
Betôzzie
Bets van Linder
Bettie Serveert
Betuws Duo
Betuwse Knoepers
Bewaorsmiense
Bie Gast
Biejein Geraap
Bienao Te Laat
Bierefluiters
Biezenpèrdjes
Biff
Big Band Hans Groen
Big Band Heerlen
Big Benny
Big John Russel
Big Mack
Big Max
Big Nick
Big Red 'n Blue
Big Swing Band
Bigband Swing Design
Bijeengeraap
Biks Trio
Bildtse Revue
Billy
Bilsjongers
Bintangs
Birgit Schuurman
Bitch 65
Bjorn Braggel Bend
Blaauw
Black Bullet
Black Lake
Black Vampire
Blackpoint
Blackwater
Blaublau
Blauhuster Dakkapel
Blazt
Blend & Blend
Blitzblum
Blixem
Bloak
Bloem
Bloes
Bloke
Blue Dew
Blue Diamonds
Blue Grass Boogiemen
Blue Monday
Blue Sky Selection
Blue Strat
Blues Almighty
Blueshaker
Bluesville Express
Blut
Blöf
Blööd
Boanita
Bob & Sheila Everhart
Bob Barbeque - Willy Would-Be en Agaath
Bob Color
Bob East Showband
Bob Fosko
Bob Heidema
Bob Hoogendoorn
Bob Offenberg
Bobby Farrell
Bodine
Boegies
Boekou
Boel Nölle
Boelen
Boeljoes one man band
Boem Box Band
Boem Lauwe Pattas
Boempaaf
Boer Bart
Boer'nleu
Boere van de Leutige Ploeg
Boerenploeg
Boerenpower
Boertjes van Buuten
Boes
Boeskoolrevue
Boetenbaintjes
Bogerman Big Band
Bogey & the Longhorn
Boh Foi Toch
Boks
Bókseboam
Bolero
Bolknakkers
Bolland en Bolland
Bombarje
Bon Ton
Bonanza
Bond Tegen Harries
Boner
Boney M
Bonnie St. Claire
Bonte Bitse Cabaret
Boo and the Booboo's
Boogaloo
Boogie & the Wizards
Boornse Noabers
Boornse Revue Stoefmèl
Borderlife
Boris
Born From Pain
Bossche Bollen
Bossjefaors
Boter, Ska & eieren
Bots
Botterblumpkes
Boudewijn de Groot
Bouke
Boulevard
Bouwen Breeman
Bovendommers
Brabants Volk
Brace
Bragi
Brainbox
Brainmood
Brainpower
Bram de Feyter
Bram Pols
Bram Vermeulen
Branjend Zandj
Brasbent
Bravoer
Brêgesjongers
Brendie
Bretelboys
Breultaler
Bricquebec
Brigit
Brigitte Kaandorp
Brikkebekkesch
Broadway
Broelieband
Bronsheimer Vrunj
Brughuis
Bruno Majcherek
Bruus Visserskoor
Buddy Odor Stop
Buiten Westen
Buitenspel
Buksjek
Bulldog-LT
Bullfrog Blues Machine
Bumble Bees
Burdy
Burma Shave
Bushira
Busted
Bûtenbieners
Butterfly
Buurse Revue
By Coincidence
BZN
Börker Trio
Böshuuske
Volgens mij was het met de b hoor.
B
B Proof
B.J. Baartmans
Baaiemer Mannenkoor
Babe
Back in Town
Backstreet Crawl
Backwater
Bacon and Bones
Bad & Muts
Bad Brothers
Bad Candy
Bad Moon
Baeker Vastelaoveskoor
Bagatelle
Bagger
Bakhústerheech Sjongers
Bakkerij Manschot
Balance
Balkenbrij
Band of Glory
Band of Unseen
Band Zonder Banaan
Bar
Barbara Dex
Barby-Pop
Bareheaded
Bareld en Bea
Barend Courbois
Barracuda
Barrelhouse
Barricade
Barry Hay
Bart Herman
Bart Herman
Bart Houtermans
Bart Krijnen
Bart Schuermans
Bart van Loon
Bas en Joel
Bas Hutten
Base-Ment
Baseline
Bashy Bazooks
Basic Station
Bassie & Adriaan
Bassie en Bobo
Bastiaan Ragas
Bastian
Baton Rouge
BATS
Batsekratsers
Battumse Revue
Bauer
Bauke en Greetje
Bauke van der Wal
Bauke van der Woude
BC-Band
Be Careful
Be Dijkmeijer
Beans
Beatbusters
Bedankt & Adieje
Bêdbuks
Bedstead Tremolo
Beef
Beef Stuk
Beertasters
Beeswax
Beethoven
Behave
Bei Cok
Bekker
Bekketrekker
Bekwiedløs Bluesband
Belcanto
Belle Perez
Belleveùs
Ben Benson
Ben Blut
Ben Cramer
Ben en Anita
Ben Erkens
Ben Hendriks
Ben Hofstee
Ben Liebrand
Ben Lukassen
Ben Mol
Ben Pachen
Ben Stekener
Ben ten Donkelaar
Ben Verdellen
Ben Zuur
Bennie Hek en de Houdoes
Bennie Huisman
Bennie Jolink
Benny Bottram
Benny Neyman
Benny Weening
Beppie
Beppie Kraft
Bér Haagmans
Bèr Veugen
Berb en Gradus
Berber
Berdien Stenberg
Berend Marsman
Berget Lewis
Bergumer Mannenkoor
Bernardine Waterloo
Bernekoar Folkshegeskoalle
Bernekoar It Haskerfjild
Bernhard Engelbarts
Bernie Billekens en Leon Theuws
Bert
Bert Diederen
Bert Heerink
Bert Kuijpers
Bert Louissen
Bert Nadedoen
Bert Pollux
Bert Stevens
Bert Tinge
Bert van Baar
Bert van der Zee
Bert Verboom
Bert Visscher
Bert Wilbers en Vilma Houbens
Bertie Lukano
Bertine Vroomen
Bertje Doperwtje
Bertus de Tukker
Bertus Staigerpaip
Bertus Willems
Betôzzie
Bets van Linder
Bettie Serveert
Betuws Duo
Betuwse Knoepers
Bewaorsmiense
Bie Gast
Biejein Geraap
Bienao Te Laat
Bierefluiters
Biezenpèrdjes
Biff
Big Band Hans Groen
Big Band Heerlen
Big Benny
Big John Russel
Big Mack
Big Max
Big Nick
Big Red 'n Blue
Big Swing Band
Bigband Swing Design
Bijeengeraap
Biks Trio
Bildtse Revue
Billy
Bilsjongers
Bintangs
Birgit Schuurman
Bitch 65
Bjorn Braggel Bend
Blaauw
Black Bullet
Black Lake
Black Vampire
Blackpoint
Blackwater
Blaublau
Blauhuster Dakkapel
Blazt
Blend & Blend
Blitzblum
Blixem
Bloak
Bloem
Bloes
Bloke
Blue Dew
Blue Diamonds
Blue Grass Boogiemen
Blue Monday
Blue Sky Selection
Blue Strat
Blues Almighty
Blueshaker
Bluesville Express
Blut
Blöf
Blööd
Boanita
Bob & Sheila Everhart
Bob Barbeque - Willy Would-Be en Agaath
Bob Color
Bob East Showband
Bob Fosko
Bob Heidema
Bob Hoogendoorn
Bob Offenberg
Bobby Farrell
Bodine
Boegies
Boekou
Boel Nölle
Boelen
Boeljoes one man band
Boem Box Band
Boem Lauwe Pattas
Boempaaf
Boer Bart
Boer'nleu
Boere van de Leutige Ploeg
Boerenploeg
Boerenpower
Boertjes van Buuten
Boes
Boeskoolrevue
Boetenbaintjes
Bogerman Big Band
Bogey & the Longhorn
Boh Foi Toch
Boks
Bókseboam
Bolero
Bolknakkers
Bolland en Bolland
Bombarje
Bon Ton
Bonanza
Bond Tegen Harries
Boner
Boney M
Bonnie St. Claire
Bonte Bitse Cabaret
Boo and the Booboo's
Boogaloo
Boogie & the Wizards
Boornse Noabers
Boornse Revue Stoefmèl
Borderlife
Boris
Born From Pain
Bossche Bollen
Bossjefaors
Boter, Ska & eieren
Bots
Botterblumpkes
Boudewijn de Groot
Bouke
Boulevard
Bouwen Breeman
Bovendommers
Brabants Volk
Brace
Bragi
Brainbox
Brainmood
Brainpower
Bram de Feyter
Bram Pols
Bram Vermeulen
Branjend Zandj
Brasbent
Bravoer
Brêgesjongers
Brendie
Bretelboys
Breultaler
Bricquebec
Brigit
Brigitte Kaandorp
Brikkebekkesch
Broadway
Broelieband
Bronsheimer Vrunj
Brughuis
Bruno Majcherek
Bruus Visserskoor
Buddy Odor Stop
Buiten Westen
Buitenspel
Buksjek
Bulldog-LT
Bullfrog Blues Machine
Bumble Bees
Burdy
Burma Shave
Bushira
Busted
Bûtenbieners
Butterfly
Buurse Revue
By Coincidence
BZN
Börker Trio
Böshuuske