Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Elmo, goed plan om na het weekend te bellen. Misschien komt er voor die tijd duidelijkheid? Dat wachten is echt verrot he?! :(

Korfje, beetje afleiding int werk is wel lekker he? Ben ook blij dat ik gewoon werk heb en uit een dipje word getrokken als ik bezig ben!

Ik moet tussen dag 12 en 14 geloof ik heen voor de baarmoederfoto. Ik zit nu in die dagen, maar heb niet echt tijd en wil m'n vriend mee hebben. Dus ik heb bedacht het volgende maand te doen. Zaadanalyse willen we ook even wachten omdat ik bijna in m'n vruchtbare periode zit en we natuurlijk geen zaad weg gaan brengen ;) na m'n eisprong gaat m'n vriend een afspraak plannen. Ik weet niet hoelang het duurt voor we dan de uitslag krijgen. Ik ben gelukkig ook weer wat relaxter en heb weer wat meer geduld
Elmo, hebben ze progesteron geprikt tien dagen na je Ovulatie? Anders zou t mogelijk zijn dat je toch geen eisprong hebt gehad? Toen ik laatst zelf over tijd was maar negatief bleef testen las ik ook overal verhalen van vrouwen die pas later positief testen door trage hsg aanmaak. Ik z
Oeps k tel haha te snel op zend: ik zou echt ff bellen met t zh voor overleg deze spanning is niet chill voor je!

Ik ben klaar met provera sinds maandag en hoop snel ongesteld
Ja ik zou ook gewoon contact zoeken met ZKH. Wie weet was het achteraf op de echo geen eicel maar een groeiend blaasje met vocht?

@korfje: ik moet komende maandag op de eerste echo (dag 10).

Ik voel me nog steeds prima. Wel moe van de drukke week.

Ik vroeg me af, hebben jullie ook last ervan dat jullie aankomen / opgezette buik hebben / vocht vasthouden zodra jullie met Provera beginnen en daar achteraan dan de clomid? Toen ik vorige ronde ongesteld werd na ronde 1, verbaasde ik me erover...had het gevoel dat ik wel 2 kilo lichter was.

Vrijdag nieuwe batterij voor de Weegschaal halen 🙈
Vandaag duidelijkheid gekregen.

Begin van mijn menstruatie, niet echt overtuigend, eigenlijk zelfs de moeite niet. Dus straks terug naar de apotheek voor Clomid...
Dikke knuffel
@elmo, balen!! Mag je best verdrietig om zijn!

Famke, ik heb (zonder provera) na m'n eisprong met clomid wel het idee dat m'n buik wat gezwollen is en dat is weg als ik ongesteld ben. Ik heb nooit een eisprong voor de clomid gehad, dus ik kan niet vergelijken met 'normaal'.
Dankjewel Famke en Missy.

Had mij er wel wat op voorbereid, maar toch had ik nog een beetje hoop.

Zaterdag starten met de 2e ronde Clomid.

Hopelijk doet mijn lichaam dan wel zijn werk.
Elmo doe mij een plezier en test zaterdag nog wel ff voor je met clomid begint als het zo weinig was en niets voorstelde.... Straks was t wel innesteling bloeding en start je toch met clomid. Dat zou niet goed zijn. Wel naar voor je:(

Famke ja hier ook kom aan en mijn buik zet onwijs op tot ik Ongesteld word dan weer plat tot t weer opbouwt
Skawa,

Ondertussen is het wel duidelijk dat het men menstruatie is.

Als het morgen ineens weer niets meer is, zal ik zaterdag zeker testen.

Thanks voor de tip!
Nog steeds rechts niks gegroeid en links niet te zien. Baarmoederslijmvlies was wel wat dikker nu (3mm gegroeid naar 9mm). Maandag weer terug (misschien nog kans op een late eisprong) en dan ook bloed laten prikken.

Ik heb ook zeker 'dikke en dunne dagen', maar dit had ik ook voordat ik aan de Clomid begon en niet aan de pil was.

Elmo, sinds de Clomid ben ik ook anders ongesteld. Eerst 2/3 dagen bruinverlies, dan 1/2 dagen best hevig ongesteld en dan nog 1/2 dagen weinig bloedverlies. Eerst was ik gewoon pastboem ongesteld en dan 4 dagen hevig en 1 dag een beetje...
Jaaa dat herken ik! Nadat je ongesteld bent patsboem weer een platte buik!!

Toen ik aan de pil zat had ik nooit verschil tussen de weken. En nu heb ik het idee dat ik groei en groei. Mijn shirtjes zitten niet meer mooi 🙈.
Ik ben ook heel anders ongesteld. Nouja in vergelijking met toen ik de pil nog slikte (daarvoor was het chaos). Ik ben max 2 dagen ongesteld genoeg om tampons te gebruiken (de kleinste maat) daarna nog 3 dagen wat afscheiding..
Irritant dat er nog niets te zien is myque. Wat gaan ze doen als je geen eisprong hebt gehad?!
Mijn buik lijkt dan wel zwanger zo bol
Toch nog ff spannend mygue ik duim voor je!!!!
Jeujj ongesteld! Eindelijk kan ik zondag met de laatste ronde clomid starten:)
@missy_ecco Ik weet het niet, de gyn ging het in het afdelingsoverleg gooien. Maandag weer terug voor een meting en bloedprikken. Als in de bloedwaardes wel/geen eisprong wordt geconstateerd, dan waarschijnlijk weer terug naar 50mg maar dan 4 dagen. Bij 5 dagen 50mg kreeg ik teveel goede follikels. Maar dat moet de gyn dus bespreken met zijn collega's.

@skawa, we doen het nu voor de zekerheid maar om de dag. Baat het niet dan schaadt het niet, toch? Ze kunnen de linkereileider niet zien en dus ook niet zeggen dat er niets gebeurd.
Te veel seks kan vast niet! ;)
@ Elmo: Balen dat je ongesteld bent geworden :( Ik denk dat iedereen die zwanger probeert te worden ergens toch hoop houd, ook al weet je dat het waarschijnlijk toch niets wordt... Dus kan me dan wel voorstellen dat het toch weer een domper is als je dan ongesteld wordt.

@ korfje: Fijn dat je weinig merkt van bijwerkingen van clomid! Hoop dat het zo blijft voor je!

@ Famke: Spannend, maandag een echo! Hoop op goed nieuws Ik heb het idee dat ik algemeen dikker wordt van de clomid, weet niet precies of het vocht is, maar ik voel me dikker. Ben ook nog niet ongesteld geweest dus weet niet of dit gevoel dan verdwijnt.

@ myque: Jammer dat ze nog niet echt een eitje hebben kunnen vinden :( Hoop dat ze maandag meer vinden! Ben wel heel benieuwd wat ze gaan doen. Zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij... heb deze ronde (met 50mg) ook 3 follikels en moet volgende maand 25 mg gaan gebruiken...

En wat missy zegt... te veel seks lijkt me inderdaad ook niet kunnen' ;) gewoon er voor gaan!

@ hier: Vandaag mijn NOD. Arts dacht dat ik 2 weken geleden op woendag of donderdag mijn eisprong zou hebben. Heb zelf bedacht (aan de hand van de pijn) dat het vrijdag pas was... In principe kan ik niet zwanger zijn, want op de zaterdag voor de eisprong voor het laatst geklust, maar in ieder geval nu nog geen spoor te ontdekken van menstruatie... Normaal gesproken voel ik het een halve dag tot een dag van tevoren aankomen, maar misschien dat dit nu anders is door de clomid? Ben benieuwd in ieder geval! Kan niet wachten tot ik aan de nieuwe ronde mag beginnen!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Heb je bewust niet geklust ivm drie follikels?
Ja, wil echt geen drieling en weet niet hoe vruchtbaar ik ben met clomid...
Ja een drieling lijkt mij ook niks. Maar mijn achterneef heeft een drieling door Ivf. Die zijn nu volgens mij wel zo rond de 20

Een tweeling lijkt mij wel weer leuk.
Ik hoor de laatste tijd veel nare berichten van vrouwen die zwanger waren van een tweeling. Bij twee vrouwen te vroeg geboren en de kindjes overleden :( en vorige week nog een collega bij wie één van de tweeling is overleden. Erg verdrietig!
Ja, een meerling geeft meer risico's dan wanneer je maar 1 kindje in je buik hebt. Dus eentje is meestal beter (lees: meer kans dat het goed gaat)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven