Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:CommunityManagerViva schreef op 07 september 2015 @ 22:09:

[...]

Ik zou je graag helpen, maar zoals gezegd heb ik dan echt een screenshot van je nodig. Tot ik deze van je hebt ontvangen kan ik helaas niets voor je doen.

Groet,

Sanne

CM VIVAWaarom heb je in vredesnaam een screenshot van niks nodig? Met de vriendelijke groeten van Enn en Nouschi.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar je zit toch al op de laatste pagina zo te zien, dus dan is er toch geen 'volgende'?

*duikt snel weg.. *
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 07 september 2015 @ 22:33:

Maar je zit toch al op de laatste pagina zo te zien, dus dan is er toch geen 'volgende'?

*duikt snel weg.. *

De VOOR laatste pagina!!!! De pagina voor de laatste dus!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:SuzanneSuus schreef op 07 september 2015 @ 22:08:

Enn, Nous bedoelt de 'volgende' knop zoals in dit plaatje:

Profiel, hier de mijne, dan alle berichten. Dan zie je rechtsboven 'volgende', Nous schijnt het niet te hebben

[afbeelding]Exact Suus, alles precies hetzelfde behalve die 'volgende knop'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kun jij die knop niet even wegpainten Suus?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 07 september 2015 @ 22:25:

[...]

Waarom heb je in vredesnaam een screenshot van niks nodig? Met de vriendelijke groeten van Enn en Nouschi.

[afbeelding]

Het gaat nu over twee verschillende soorten paginering.

Voorheen had jij het, Nouschi, telkens over de paginering op de loep-pagina. Op de loep-pagina hoor de paginering te zijn zoals de printscreen van SuzanneSuus laat. Dus met een volgende button, en bij verder navigeren een vorige en eerste button.

Het screenshot wat jij en Nouschi zojuist plaatsen is de paginering binnen een topic. Hierbij klopt jullie weergave, namelijk met nummering. De puntjes zijn een middel om snel naar een andere pagina te navigeren, maar deze betekenen niet dat er nog een pagina komt. 46 is dus in dit geval de laatste pagina.

Om op jullie vraag terug te komen; ik vraag om een print screen omdat ik hetgeen jullie aangeven te zien (namelijk geen volgende button op de loep-pagina) nog niet eerder heb gehoord, en onze TD kan dit niet reproduceren. Een print screen kan verduidelijk bieden.

Nogmaals, Nouschi, als jij inderdaad geen volgende button ziet op de loep-pagina, dan ontvang ik daar graag een print screen van. Zo niet, dan ga ik er vanuit dat dit naar behoren werkt.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik heb al uitgelegd waarom ik geen printscreen kan sturen. Het is dus niet zo dat als ik geen printscreen stuur je ervan uit kunt gaan dat het goed is. Dat is niet zo.

Ik heb het over de volgende button op de loeppagina, Enn heeft het ergens anders over.
Ik kan niet inloggen op t forum met de tel iPhone. Op safari.
Er zou toch een melding komen als je wilt posten op een topic >14 dagen oud?

Die melding komt niet
Je bent zelf een theepot
quote:bonuhbakkie schreef op 07 september 2015 @ 23:21:

Heb je nog steeds last van dit probleem? Zo ja, dan geef ik het door aan de TD.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:SuzanneSuus schreef op 09 september 2015 @ 11:32:

Er zou toch een melding komen als je wilt posten op een topic >14 dagen oud?

Die melding komt niet

Dat klopt. Helaas heeft deze functionaliteit maar kort live gestaan, omdat we de update moesten terugdraaien. Zie OP. Volgende week zal deze functionaliteit alsnog live worden gezet. Zodra het zo ver is laat ik het op dit topic weten.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik heb nog steeds hetzelfde euvel met de witte pagina met 1 advertentie. Deze keer een andere advertentie, dat dan weer wel.
Ja ik heb nog steeds last van dit probleem
quote:CommunityManagerViva schreef op 09 september 2015 @ 12:11:

[...]

Dat klopt. Helaas heeft deze functionaliteit maar kort live gestaan, omdat we de update moesten terugdraaien. Zie OP. Volgende week zal deze functionaliteit alsnog live worden gezet. Zodra het zo ver is laat ik het op dit topic weten.

Groet,

Sanne

CM VIVADat berichtje stond alleen onder de 'direct reageren' of 'snel reageren' onder de openingspost. Niet onderin, na de laatste reactie (waar veel mensen volgens mij hun bericht typen). Misschien kan dat meteen worden aangepast?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 09 september 2015 @ 12:57:

[...]

Dat berichtje stond alleen onder de 'direct reageren' of 'snel reageren' onder de openingspost. Niet onderin, na de laatste reactie (waar veel mensen volgens mij hun bericht typen). Misschien kan dat meteen worden aangepast?

Dat kan helaas niet direct aangepast worden, maar ik zal het meenemen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:bonuhbakkie schreef op 07 september 2015 @ 23:21:

Erg vervelend. Ik heb hier verder nog geen klachten over ontvangen. Zou het kunnen zijn dat je je wachtwoord hebt gewijzigd, en er op je telefoon nog een oud wachtwoord wordt ingevuld?

Wellicht dat het wijzigen van het wachtwoord het gewenste effect heeft. Zo niet, stuur mij dan even een mail, dan kunnen we voor jouw specifieke situatie kijken wat we kunnen doen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Hoi, sinds een paar dagen hangt mijn ipad regelmatig als ik op viva.nl zit. Het lijkt alsof het komt door een advertentie op de site, die niet lekker laadt en daardoor alles bevriest. Het is ontzettend irritant!!

Alleen safari crasht (bevriest) dan, en duurt iets van een minuut, daarna kan ik er weer op. Gebeurt paar keer per half uur, bij het openen van een topic of de hoofdpagina.
Waarschijnlijk dezelfde als waardoor ik een witte pagina krijg.
quote:slagroom-met-dip schreef op 09 september 2015 @ 19:09:

Hoi, sinds een paar dagen hangt mijn ipad regelmatig als ik op viva.nl zit. Het lijkt alsof het komt door een advertentie op de site, die niet lekker laadt en daardoor alles bevriest. Het is ontzettend irritant!!

Alleen safari crasht (bevriest) dan, en duurt iets van een minuut, daarna kan ik er weer op. Gebeurt paar keer per half uur, bij het openen van een topic of de hoofdpagina.Dit heb ik ook, hoogst irritant! Binnenkort komt safari zelf met een adblocker, kan niet wachten!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Sinds gisteren heb ik problemen als ik op viva ben. Het duurt lang voordat ik op forum kan, zelfde geld ook voor als ik naar een andere pagina wil of andere topic. Ook word er regelmatig stukjes geselecteerd om te kopieren. Nu weet ik niet of het aan mijn tablet of het forum ligt. Ik heb Samsung galaxy tab3 lite. Android 4.. nog wat.
quote:Kensi schreef op 09 september 2015 @ 20:39:

Sinds gisteren heb ik problemen als ik op viva ben. Het duurt lang voordat ik op forum kan, zelfde geld ook voor als ik naar een andere pagina wil of andere topic. Ook word er regelmatig stukjes geselecteerd om te kopieren. Nu weet ik niet of het aan mijn tablet of het forum ligt. Ik heb Samsung galaxy tab3 lite. Android 4.. nog wat.Ik denk dat je het zelfde probleem hebt als misschicken en mij. Het komt door die shitreclame van viva die steeds meer de boventoon gaat voeren op het forum.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Kensi schreef op 09 september 2015 @ 20:39:

Sinds gisteren heb ik problemen als ik op viva ben. Het duurt lang voordat ik op forum kan, zelfde geld ook voor als ik naar een andere pagina wil of andere topic. Ook word er regelmatig stukjes geselecteerd om te kopieren. Nu weet ik niet of het aan mijn tablet of het forum ligt. Ik heb Samsung galaxy tab3 lite. Android 4.. nog wat.Hier idem, het is heel traag. Hier safari en ipad
quote:misschicken schreef op 09 september 2015 @ 19:11:

Waarschijnlijk dezelfde als waardoor ik een witte pagina krijg.

Trage lading van de pagina

regelmatig laadt hij niet en blijft de pagina wit

en de pagina bevriest
quote:CommunityManagerViva schreef op 09 september 2015 @ 16:03:

[...]

Erg vervelend. Ik heb hier verder nog geen klachten over ontvangen. Zou het kunnen zijn dat je je wachtwoord hebt gewijzigd, en er op je telefoon nog een oud wachtwoord wordt ingevuld?

Wellicht dat het wijzigen van het wachtwoord het gewenste effect heeft. Zo niet, stuur mij dan even een mail, dan kunnen we voor jouw specifieke situatie kijken wat we kunnen doen.

Groet,

Sanne

CM VIVA

hier ook een inlog probleem. Na het inloggen gebeurt er niks. Er komt geen bevestiging van inloggen. Als je daarna besluit toch nog verder te kijken op het forum blijkt ineens dat je wel bent ingelogd.

Ik weet niet wat jullie sinds gisteren hebben gedaan maar het is een puinhoop
quote:sabbaticalmeds schreef op 09 september 2015 @ 23:24:

[...]

hier ook een inlog probleem. Na het inloggen gebeurt er niks. Er komt geen bevestiging van inloggen. Als je daarna besluit toch nog verder te kijken op het forum blijkt ineens dat je wel bent ingelogd.

Ik weet niet wat jullie sinds gisteren hebben gedaan maar het is een puinhoop

Vervelend om te horen. Wij hebben overigens gisteren geen wijzigingen aangebracht aan het forum, dus daar ligt het niet aan. De TD is inmiddels op de hoogte van dit probleem en gaat er mee aan de slag.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven