Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik ga ook 'ophangen'. Morgen ben ik er weer bij!

Romi, hoop dat je genoeg kunt slapen door de zenuwen.

Tot morgen meiskes!
Lisa, zie kwekker!
Slaap lekker dames. Het is jammer maar helaas.

We kunnen natuurlijk ook met de topic leden naar maastricht.

Wie weet!!! Of een baby meeting.
@Kruimel, het is geen Hogeschool, maar een Universiteit...

Vind het ook gezeik, maar kreeg het te horen tijdens mijn mondelinge examen...
Bis Morgen, Tsjusss!!!
...
Dagje Maastricht lijkt mij ook helemaal leuk!!!

Even snel allemaal zwanger worden en kindjes krijgen en dan kunnen we babykleertjes shoppen

Ennuh niet teveel van morgen verwachten hè... straks zijn jullie nog teleurgestelder als mij
W
Jaaaaaaaaaaaahhhhh!!! Babykleertjes shoppen!!!!!!!!!!!!

Hmm.. oke, ik ga nu ECHT slapen.
Slaap lekker allemaal.

Heb net ineens een uur nuttig besteed aan een paper... Wacht alleen op een boek van bol.com, maar die heb ik na een week nog steeds niet binnen.... Dat is dus zwaar balen.
Alvast getest en hardstikke negatief.

Ik hoop dus maar dat het echt veel te vroeg was, maar afwachten dus...

Vriendje keek wel echt beteuterd en zei meteen dat het toch nog wel kon deze maand, omdat het te vroeg was..

Straks weer fijn de hele dag school..

Succes met werken of dingen thuis doen vandaag!
balen romi.

ik ga nu werken.
Kroket werk ze

Vanavond lekker stappen met vriendinnen...
Ik dacht ineens aan jou Romi. Jammer zeg...
Balen Romi! Maar wel nog 50% kans....

Hier ook niks bijzonders te melden. Moman en ik denken allebei dat ik gewoon ongesteld wordt, balen dus!

Maastricht is wel leuk, maar ook wel heel ver... Zeker voor de mensen die wat meer in het noorden wonen.

Nou, vandaag lekker vrij, maar een hoop te doen: poetsen, cadeau kopen, planten halen en potten, boodsschappen doen en koken. Daarna komt mijn beste vriend eten, LEUK!!!
@ Romi: Misschien was je te vroeg qua testen?

Maastricht is leuk maar vanuit Venlo is het natuurlijk best dichtbij en gaan we er vaker naartoe!
Romi . Maar je hebt natuurlijk nog steeds een goede kans als je over een paar dagen nog eens test.

Ik ga me zo omkleden, heb vandaag een bruiloft van een goede vriend van Floman. Eerst maar eens kijken of ik Floman zelf wakker kan krijgen, want die is een uitslaapmarathon aan het houden.

Ik heb trouwens een nieuwe en veel positievere manier bedacht om tegen je ongesteldheid aan te kijken. Stel dat het eerstvolgende maand raak is dan is je eerste menstruatiedag ook officieel je eerste dag van je zwangerschap.
Poca!!! [Zingt:] Vandaag is je laatste pil-dag, vandahaag is je laatste pil-dag, Vandaaaaaaag is jouw laatste pil dahag, ja dit wordt de allerlaatste piiiiiiiiiiiiil!!!!!
quote:florence79 schreef op 19 september 2008 @ 10:31:

Ik heb trouwens een nieuwe en veel positievere manier bedacht om tegen je ongesteldheid aan te kijken. Stel dat het eerstvolgende maand raak is dan is je eerste menstruatiedag ook officieel je eerste dag van je zwangerschap. Heel positief!
Ja, positief he? Ik zit al op dag twee!!!!!! .
Geweldige kijk op het leven heb jij, Florence.

Romi, wat jammer zeg. Maaaaar... over een paar dagen nog maar eens proberen.
Jammer Romi! Laten we hopen dat het gewoon te vroeg was...

Flo, wat ben je vandaag positief! Heel goed, ik vind het helemaal goed bedacht, dat ga ik onthouden

Jeeeeeeeeeeee voor Poca, dit wordt een leuke dag voor je

Mo, veel plezier vanavond!!!!
@JL, hoe is het met jou dan? Uitgeslapen?
Mogalie en JL, hoe gaat het met het stoppen?
poca

de laaste dag joepieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

romi balen zeg. hopen dat het testen inderdaad te vroeg is.

flo toppertje.

all

Over het maastricht gebeuren moeten we natuurlijk allemaal bekijken. Op dat moment natuurlijk.

Aangezien ik de laatste ben die echt begint. Ga ik natuurlijk gewoon mee. Als het natuurlijk allemaal kan. En anders 1 overnachting boeken. Het moet toch bekeken worden voor de borstvoeden moeders. Want dat word dan weer iets anders, want papa moet dan mee.

En anders later, maar dan ben ik misschien niet van de partij omdat ik misschien op explosie sta.

iIedergeval eerst maar zwanger worden!!! We kijken tegen die tijd wel even.

Maar ik vind het wel heel leuk idee. Die zeker een keer uitgewerkt moet worden.

Maar eerst moet T&G collega's erbij krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven