Café Wakker - Welcome To The Dark Side
vrijdag 11 september 2015 om 16:25
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 16:19:
Zo, aan de rosé.
Het was ook echt baggerweer vorig weekend.
Knap dat je nog zon gezien hebt.
Vandaag schijnt de laatste zomerdag te zijn
Best wel hè. Kwamen in de stromende regen aan, maar half uur later in de zon het eerste drankje gedronken
En de rest van het weekend ook na de middag een zonnetje.
Nou ja dan geniet ik vandaag nog maar extra. Moet dit weekend toch werken
Ik zit nu ook aan een rosé. Heerlijk.
Zo, aan de rosé.
Het was ook echt baggerweer vorig weekend.
Knap dat je nog zon gezien hebt.
Vandaag schijnt de laatste zomerdag te zijn
Best wel hè. Kwamen in de stromende regen aan, maar half uur later in de zon het eerste drankje gedronken
En de rest van het weekend ook na de middag een zonnetje.
Nou ja dan geniet ik vandaag nog maar extra. Moet dit weekend toch werken
Ik zit nu ook aan een rosé. Heerlijk.
vrijdag 11 september 2015 om 17:01
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 16:43:
Dan hadden jullie toch nog enigszins mazzel met het weer.
Oh ik lig op mijn tuinbank, roseetje, lekker muziekje aan.
(Nu nog een lekkere vent)
Kunnen we dit zo houden tot de kerst?
Ik zit binnen met mijn roseetje, lekker muziekje aan.
(Vent is buiten in de tuin)
Kunnen we dit ook zo houden tot de kerst?
Kunnen we dit zo houden tot de kerst?
Ik zit binnen met mijn roseetje, lekker muziekje aan.
(Vent is buiten in de tuin)
Kunnen we dit ook zo houden tot de kerst?
vrijdag 11 september 2015 om 17:04
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 16:19:
Vandaag schijnt de laatste zomerdag te zijn Stttttttttttttttttttttttttt ik moet morgen nog naar een buitenfeest in de middag dus hoop nog iig droog weer, zon hoeft niet, droog is voldoende.
Vandaag schijnt de laatste zomerdag te zijn Stttttttttttttttttttttttttt ik moet morgen nog naar een buitenfeest in de middag dus hoop nog iig droog weer, zon hoeft niet, droog is voldoende.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 11 september 2015 om 17:05
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 16:43:
Kunnen we dit zo houden tot de kerst?Hoe is het afgelopen met je date? Niet goed als ik de middelste regel lees?
Kunnen we dit zo houden tot de kerst?Hoe is het afgelopen met je date? Niet goed als ik de middelste regel lees?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 11 september 2015 om 17:06
vrijdag 11 september 2015 om 17:10
quote:Mylene_Valerie schreef op 11 september 2015 @ 17:05:
[...]
Hoe is het afgelopen met je date? Niet goed als ik de middelste regel lees?
Oh nee we daten nog steeds hoor. Al zijn we nog steeds in het date-stadium.
Hij is nogal vaak in het buitenland.
Nu weer een maand weg!
We appen veel en bellen soms, dat is lastig vanwege het tijdverschil.
We vinden elkaar erg leuk en verder zien we wel
[...]
Hoe is het afgelopen met je date? Niet goed als ik de middelste regel lees?
Oh nee we daten nog steeds hoor. Al zijn we nog steeds in het date-stadium.
Hij is nogal vaak in het buitenland.
Nu weer een maand weg!
We appen veel en bellen soms, dat is lastig vanwege het tijdverschil.
We vinden elkaar erg leuk en verder zien we wel
vrijdag 11 september 2015 om 17:23
Haha ja MV en Marjo. Dat bedoelde ik. Hij heeft de hele tuin omgebouwd tot werkplaats. Groot zeil gespannen tegen de regen (dus ook geen zon). Gezellig de workmate geparkeerd. Overal houtsnippers etc. Kortom geen plek voor mij om gezellig met een roseetje te gaan zitten. Maar beter de tuin tot werkplaats dan mijn woonkamer
Zo blijft het wel spannend Marjo! Komt hij snel terug?
Zo blijft het wel spannend Marjo! Komt hij snel terug?
vrijdag 11 september 2015 om 17:37
vrijdag 11 september 2015 om 17:44
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 17:37:
Geniet van je weekend Anne.
Oei nee je tuin klinkt niet gezellig zo Lime.
Wat is ie allemaal aan het klussen?
Hij komt pas eind september terug.
Dus dat duurt nog wel even.
Ik ben gewend om alleen door het leven te gaan dus ik vermaak me wel hoor.
Ik wist van te voren waar ik aan begon.
Klopt mijn tuin klinkt ook niet gezellig. Slijpen, boren, zagen en weet ik wat meer (hij loopt zelf met oordoppen in) Hij maakt een schuurtje voor de buurvrouw. Scheelt wel, kan ze ook niet klagen over geluidsoverlast.
Voor je het weet is het eind september. Dagen worden al korter
Geniet van je weekend Anne.
Oei nee je tuin klinkt niet gezellig zo Lime.
Wat is ie allemaal aan het klussen?
Hij komt pas eind september terug.
Dus dat duurt nog wel even.
Ik ben gewend om alleen door het leven te gaan dus ik vermaak me wel hoor.
Ik wist van te voren waar ik aan begon.
Klopt mijn tuin klinkt ook niet gezellig. Slijpen, boren, zagen en weet ik wat meer (hij loopt zelf met oordoppen in) Hij maakt een schuurtje voor de buurvrouw. Scheelt wel, kan ze ook niet klagen over geluidsoverlast.
Voor je het weet is het eind september. Dagen worden al korter
vrijdag 11 september 2015 om 17:57
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 17:47:
Wel fijn zo'n handyman in huis.
Ik woon hier nu vier jaar en er hangt nog steeds niks aan de muur.
Witte muren, je wordt er wel Zen van.
Hoef jij geen oordoppen?
Ja dat is heel fijn. Dit huis was een opknappertje. De muren en het dak zijn blijven staan. Verder is alles gestript en opnieuw opgebouwd. En 90% door handyman zelf gedaan. Vind ie leuk, grote klussen. Maar de afwerking is wat lastig. Heb ongeveer 5 jaar op plinten moeten wachten En mijn oordoppen liggen op de kast. Kan ik niet tegen. Dan maar wat decibellen ondergaan.
Heb ook witte muren, en er hangt 1 schilderij. Vind het ook wel heel zen haha.
Wel fijn zo'n handyman in huis.
Ik woon hier nu vier jaar en er hangt nog steeds niks aan de muur.
Witte muren, je wordt er wel Zen van.
Hoef jij geen oordoppen?
Ja dat is heel fijn. Dit huis was een opknappertje. De muren en het dak zijn blijven staan. Verder is alles gestript en opnieuw opgebouwd. En 90% door handyman zelf gedaan. Vind ie leuk, grote klussen. Maar de afwerking is wat lastig. Heb ongeveer 5 jaar op plinten moeten wachten En mijn oordoppen liggen op de kast. Kan ik niet tegen. Dan maar wat decibellen ondergaan.
Heb ook witte muren, en er hangt 1 schilderij. Vind het ook wel heel zen haha.
vrijdag 11 september 2015 om 18:12
Is ook leuk. Ben vooral heel blij met de badkamer. Groot!!!!
Vind het een heel naar gevoel, die dingen in mijn oren. Handyman heeft op maat gemaakte. Misschien moet ik dat ook doen, maar lijkt me wel wat prijzig.
Dat lijkt me echt vervelend een snurkende bedgenoot.
Heb je niet bij de eerste date gevraagd of hij een schilderij kan ophangen? Nou ja waar heb je het dan over
Vind het een heel naar gevoel, die dingen in mijn oren. Handyman heeft op maat gemaakte. Misschien moet ik dat ook doen, maar lijkt me wel wat prijzig.
Dat lijkt me echt vervelend een snurkende bedgenoot.
Heb je niet bij de eerste date gevraagd of hij een schilderij kan ophangen? Nou ja waar heb je het dan over
vrijdag 11 september 2015 om 19:27
vrijdag 11 september 2015 om 19:32
Sorry dat ik er even weg van was. Echt, staat er debiel op mijn voorhoofd ofzo. Ik heb een bewindvoerder, zelf aangevraagd, dus geen must en geen schulden maar ik ben de laatste 4 jaar zwaar depressief geweest. Jongste regelde mijn rekeningen;, maar hey, hij heeft recht op een eigen leven. Dus even dit een jaartje proberen en het loopt op alle fronten fout en hij is nog zo arrogant als de pest.
Gisteren een afspraak met iemand, zat klaar belt ze om 16.00 uur af. Vandaag zou ze langskomen om 15.00 en om 15.30 zat ik nog te wachten, om 15.45 was ze er. Was een nieuwe van de reintegratie en niets kon, lukte niet, ging niet en als ik niets gehoord had moest ik maar mailen. Hallo ik wil weer aanpakken, tja tja tja.
Nogmaals, staat er debiel op mijn voorhoofd. Wow ik ben even heel opgefokt, ik ben van aanpakken en ik hou niet van mensen die mij halve beloftes doen. We kijken wel, blegggg
Gisteren een afspraak met iemand, zat klaar belt ze om 16.00 uur af. Vandaag zou ze langskomen om 15.00 en om 15.30 zat ik nog te wachten, om 15.45 was ze er. Was een nieuwe van de reintegratie en niets kon, lukte niet, ging niet en als ik niets gehoord had moest ik maar mailen. Hallo ik wil weer aanpakken, tja tja tja.
Nogmaals, staat er debiel op mijn voorhoofd. Wow ik ben even heel opgefokt, ik ben van aanpakken en ik hou niet van mensen die mij halve beloftes doen. We kijken wel, blegggg
vrijdag 11 september 2015 om 19:40
quote:Marjo41 schreef op 11 september 2015 @ 19:27:
Ik ben dol op badkamers.
Graag groot en luxe, met inloopdouche, flinke badkuip, vloerverwarming en een flinke spiegel.
Helaas kan ik daar alleen maar van dromen.
Ben er niet echt aan toegekomen om 'm dat te vragen.
Voor die enkele keer dat we elkaar zien hebben we het over hele andere dingen
Op de flinke spiegel na, alles aanwezig. Heb me toch een hekel aan spiegels. Die in de badkamer is ook de enige in het hele huis
Moet je eind september toch maar eens vragen of hij ook een schilderij kan ophangen. Te beantwoorden met ja of nee, dus kort gesprek. Kunnen jullie daarna weer over tot de nog belangrijker zaken in het leven
Ik ben dol op badkamers.
Graag groot en luxe, met inloopdouche, flinke badkuip, vloerverwarming en een flinke spiegel.
Helaas kan ik daar alleen maar van dromen.
Ben er niet echt aan toegekomen om 'm dat te vragen.
Voor die enkele keer dat we elkaar zien hebben we het over hele andere dingen
Op de flinke spiegel na, alles aanwezig. Heb me toch een hekel aan spiegels. Die in de badkamer is ook de enige in het hele huis
Moet je eind september toch maar eens vragen of hij ook een schilderij kan ophangen. Te beantwoorden met ja of nee, dus kort gesprek. Kunnen jullie daarna weer over tot de nog belangrijker zaken in het leven
vrijdag 11 september 2015 om 19:47