Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ok wat hebben jullie nu weer gedaan? Ik moet 5x op een knop drukken voor deze iets doet. Mijn pagina's laden voor de helft. Of bevriezen. Ik moet de pagina dan 5x refreshen voor er weer beweging in komt. De knop Direct naar beneden werkt vaker niet dan wel. Ook verspringt ineens alles constant. Dus scrollen door een topic betekent ik ben al halverwege en hij schiet dan ineens weer 10 posts naar boven en dat 4 x ofzo aaaarrrggggh. Windows Phone met internet explorer.
quote:TardarSauce schreef op 13 september 2015 @ 11:04:

Ok wat hebben jullie nu weer gedaan? Ik moet 5x op een knop drukken voor deze iets doet. Mijn pagina's laden voor de helft. Of bevriezen. Ik moet de pagina dan 5x refreshen voor er weer beweging in komt. De knop Direct naar beneden werkt vaker niet dan wel. Ook verspringt ineens alles constant. Dus scrollen door een topic betekent ik ben al halverwege en hij schiet dan ineens weer 10 posts naar boven en dat 4 x ofzo aaaarrrggggh. Windows Phone met internet explorer.Dit hebben de ipadders al vier dagen.
Hier loopt de boel vandaag ook geregeld vast met wiite schermen en onbedienbare browser tot gevolg.

Mobiel, huawei p8lite, browser5.0-eng.jenkins
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2015 @ 11:37:

[...]

Dit hebben de ipadders al vier dagen.Daarom post ik ook even. Het beperkt zich niet tot de iPad. Ook heb ik witte schermen en dat je niet op een topic of op dat ballonnetje kan klikken. Pas na tig keer refreshen werkt het.
quote:TardarSauce schreef op 13 september 2015 @ 11:04:

Ok wat hebben jullie nu weer gedaan? Ik moet 5x op een knop drukken voor deze iets doet. Mijn pagina's laden voor de helft. Of bevriezen. Ik moet de pagina dan 5x refreshen voor er weer beweging in komt. De knop Direct naar beneden werkt vaker niet dan wel. Ook verspringt ineens alles constant. Dus scrollen door een topic betekent ik ben al halverwege en hij schiet dan ineens weer 10 posts naar boven en dat 4 x ofzo aaaarrrggggh. Windows Phone met internet explorer.Daar mag je hier niet meer over klagen want dat is een bekende klacht en dan wordt het topic zo onoverzichtelijk
Ik heb geen ipad dus hoezo mag je dan niet klagen? Heb het op de Windows Phone pas een dag.
Correctie twee dagen gister ook al
Ik heb het ook op mijn Samsung telefoon, op de ipad heb ik het kunnen oplossen door een andere browser te installeren. Op de pc heb ik geen problemen. Maar het forum is soms wel godsgruwelijk traag.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik baal hier ook al een aantal dagen en dacht ook dat het aan mijn iPad lag.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Alixane schreef op 13 september 2015 @ 13:52:

Ik heb het ook op mijn Samsung telefoon, op de ipad heb ik het kunnen oplossen door een andere browser te installeren. Op de pc heb ik geen problemen. Maar het forum is soms wel godsgruwelijk traag.

Normaalgesproken gebruik je Safari? Is het probleem er ook nog na het verwijderen van je cookies op de telefoon op iPad?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:ModeratorViva schreef op 13 september 2015 @ 14:16:

[...]

Normaalgesproken gebruik je Safari? Is het probleem er ook nog na het verwijderen van je cookies op de telefoon op iPad?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumHoe verwijder ik cookies op mijn mobiel en Ipad? De ipad heb ik gisteren nog helemaal afgesloten en opnieuw gestart.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Even over die cookies. Jullie roepen te pas en te onpas dat we die moeten verwijderen. Ben je al je vooringevulde gegevens zoals wachtwoorden dus constant kwijt. Ik vind het een beetje pappen en nathouden 'oplossingen' alsof de boel bij jullie van plakband aan elkaar hangt. Wanneer is dit gedonder eens afgelopen? We zitten al een jaar in de forum ellende van de ene naar de andere bug.
Het forum is al een paar dagen gruwelijk traag... Chrome, Windows 10.
Sinds een week ook hier een probleem met het viva forum op mijn tablet. Alles wordt heel traag en / of loopt vast. Heel vervelend dit, is hier een oplossing voor?
quote:ModeratorViva schreef op 13 september 2015 @ 14:16:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumCookies verwijderen en cache legen helpt niets
quote:slagroom-met-dip schreef op 09 september 2015 @ 19:09:

Hoi, sinds een paar dagen hangt mijn ipad regelmatig als ik op viva.nl zit. Het lijkt alsof het komt door een advertentie op de site, die niet lekker laadt en daardoor alles bevriest. Het is ontzettend irritant!!

Alleen safari crasht (bevriest) dan, en duurt iets van een minuut, daarna kan ik er weer op. Gebeurt paar keer per half uur, bij het openen van een topic of de hoofdpagina.Ik dacht al dat het aan mijn iPad lag, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb de iPad maar aan de kant gegooid.
quote:sabbaticalmeds schreef op 13 september 2015 @ 18:11:

[...]

Cookies verwijderen en cache legen helpt nietsIs het eerste wat ze hier gillen, en het heeft nog nooit geholpen.
Beste forummers,

Allereerst dank voor jullie meldingen omtrent de bannering/witte pagina's/vastlopers. Uiteraard vinden wij het zeer vervelend dat hiervoor genoemden situaties het forummen bemoeilijken/onmogelijk maken.

Alle klachten zijn aan de TD doorgegeven, en zij zijn hard op zoek naar de oorzaak. Helaas is het vinden hiervan zoals jullie gemerkt zullen hebben, niet zo gemakkelijk als gehoopt.

Wij houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen en hopen spoedig met positief nieuws te kunnen komen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik dacht al dat mijn tablet kuren had, maar ik heb dus dezelfde klachten als de rest. Traag, witte schermen en vastlopen. Ook met splinternieuwe tablet.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ja, ik ook! Blij te lezen dat het niet aan mijn tablet ligt.
quote:Alixane schreef op 13 september 2015 @ 13:52:

Ik heb het ook op mijn Samsung telefoon, op de ipad heb ik het kunnen oplossen door een andere browser te installeren. Op de pc heb ik geen problemen. Maar het forum is soms wel godsgruwelijk traag.Ik ook op mijn Samsung telefoon. Héél traag laden. Vastlopen. Of het hele internet eruit gooien. Alléén als ik op VIVA forum zit gek genoeg. Nu al een paar maanden. Dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag maar zie nu dat ik gelukkig niet de enige ben.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
De problemen op tablet zouden nu grotendeels opgelost moeten zijn. Mocht er op tablet toch wederom sprake zijn van witte pagina's (met een advertentie erop), of pagina's die maar half inladen, dan hoor ik het graag.

Uiteraard wordt er doorgewerkt om ook de problemen op de andere devices op te lossen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Forum is nog trager dan voorheen, hij blijft ook heel lang hangen als ik ergens op klik.

Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Jane-Ice schreef op 15 september 2015 @ 09:17:

Forum is nog trager dan voorheen, hij blijft ook heel lang hangen als ik ergens op klik.

Beste Jan-Ice,

Kun je aangeven op welk device je zit, en welke browser je gebruikt?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Is het al genoemd dat de blog advertenties weer seksueel getint zijn? Wat voorbeelden:

Blog Zimra: mijn eerste keer (bijna compleet naakte vrouw in bed)

De perfecte borsten (borsten dus)

Een goede seksbeurt? Nee bedankt (halfnaakt stel in bed)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven