Kadootje voor een meid van 9 jaar, tips gevraagd!

20-09-2008 12:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey Meiden,

Ik ben op zoek naar een kadootje voor een meisje van 9, hebben jullie enig idee wat een jongedame van 9 jaar leuk zou vinden?

Ïs muziek van K3 op deze leeftijd echt niet meer leuk?
Hoi,

Muziek van k3 iig niet. Daar is mijn dochter van 2 fan van :-).

Watb altijd leuk is zijn boeken en wat ik zelf altijd leuk vond waren van die kleine kraaltjes om armbandjes enzo van te maken.
Nee, K3 is stom als je 9 bent is mij onlangs verteld door mijn nichtje. Wat zij leuk vindt om te krijgen: Boeken/dvd van Huis Anubis, spellen als Twister, sieraden, of spul om sieraden of tasjes mee te maken, schilderspullen, computerspelletjes.
Mijn Muizelientje is 10. Die vind K3 inderdaad niet meer leuk (al heeft ze soms een opleving). Wel leuk: Sugababes, Kus, Mika (voor een CD), inderdaad ALLES van het Huis Anubis en bijv voor DVD is die van Alvin en de Chipmunks een hele leuke.

Ook eigen badderdingen, liefst van prinsessenspul is altijd leuk.
Ah, ja, inderdaad, dingen voor bijv. een DS nintendo, shop wel even want het gaat soms van 20 naar 45 euro. De CD van Sugababes en Mika was bijv. 7 euro bij BOL.

Als ze lang haar heeft, leuke frutsels, wrongels en speldjes voor haar haar.

In de categorie nuttig: shirtjes.
Die stomme lelijke plastic beestjes die je in alle soorten hebt. Heten ze niet Pet Shop?
quote:babado schreef op 20 september 2008 @ 13:12:

of spul om sieraden of tasjes mee te makenJa, en strijkkralen.
Oorbelletjes, mits ze gaatjes heeft en anders gaatjes? Kan je nog jarenlang oorbellen schenken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ikzelf vind het altijd leuk om iets van een boekje te geven: kookboekje voor kinderen, of hoe overleef ik blablabla, suvivalgids voor kids (heb ik nu voor mn neefje gekocht) ect....
Bij een zekere speelgoedwinkel hebben ze tegenwoordig sieraden, heel leuk betaalbaar ook. Mijn dochter van 9 vindt nagellak (in een bescheiden kleurtje) ook erg leuk.
Morgen toevallig ook een verjaardag van een meisje dat 9 wordt; alles van Anubis wilde ze zo'n beetje hebben.

Verder is ze net een ekster: alles wat glimt is ook goed.

De K3- en strijkkralenfase is met 9 jaar wel voorbij.
Harry Potter?

Dat vind ik zelfs nog leuk
K3 is heel stom, das voor peuters. Barbie, prinsessen en roze is ook niet meer leuk.

Wel: oorbellen, stickers, schooldingen zoals gelpennen, bijzondere potloden, aparte gum, schriften etc, leuke sierspulletjes voor op de meidenkamer, mooie poster van lievelingsdier,stuiterballen, en van die 1 euro speeltjes bij de blokker van die vieze kneedgel enzo, weet niet hoe het heet.

Strijkkralen en andere kralendingetjes is wel een beetje voorbij, ze gaan hier nu voor de echte sieraden uit de winkel.
Dochter van 9 is inderdaad helemaal gek van Anubis en High school musical.

Verder boeken,ministeck en schilderen op nummer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven