Entertainment alle pijlers

Ontvoerd gezien?

14-09-2015 10:18 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren weer Ontvoerd gekeken, het programma van John van den Heuvel. En elke keer verbaas ik mij weer over wat mensen elkaar toch aan kunnen doen over de rug van hun kind. Ik vind het een mooi programma en had echt zwaar medelijden met de man in kwestie. Zo jammer dat hij een rechter trof die het kind automatisch aan de moeder toe wees omdat zij nu eenmaal moeder is en niets deed met de waarschuwingen van de vader die al tekenen had vernomen van haar plannen naar Mexico Cityte vertrekken met kind.

En dan mis je ineens 5 jaar van je kind. Hoe erg. Ik vond de man erg netjes. Hij wilde haar niet eens meenemen, hij wilde alleen maar contactherstel.

Iemand ook gezien?

Ik realiseer mij trouwens dat er ook zulke misbaksels dichterbij huis rond lopen die ex ineens niet meer geschikt vinden als relatiemateriaal en dus ook ineens niet meer in de rol als opvoeder en kind proberen van ouder te vervreemden. Ik vind het echt heel erg als je tot zo iets in staat bent en je eigen wraakgevoelens boven je kind plaatst.
Vreselijk, ja. Ex van mijn man heeft ook vaak gedreigd met hun kind naar de andere kant van de wereld te verhuizen als hij niet deed wat ze wilde. Ze is ertoe in staat ook, gelukkig is het nooit echt zo ver gekomen. Wel een aantal maanden naar Australie gegaan zonder ook maar contact op te nemen. Wat bezielt die mensen toch?
Ik heb het gezien, maar vond het vooral zielig dat de dochter zo overstuur was.....Ik vraag me altijd meer af waarom een partner geïmporteerd moet worden......Ook omdat de cultuurverschillen vaak groot zijn......En ik snap dan wel weer dat die vrouw na de scheiding terug wilde naar haar geboorteland....
Ja, dat zij terug wilde naar Mexico Stad begrijp ik wel. Wat ik niet begrijp is dat ze het contact saboteert tussen kind en vader door haar verborgen te houden en geen contact op te nemen.

Dat ze overstuur was vond ik ook zielig. En nogal pijnlijk voor haar vader.
Dat snap ik ook niet toffifee..... Ik vind nl wel dat kinderen recht hebben op contant met beide ouders.....
Als moeder alles netjes volgens de revels had gedaan zat ze nu nog in NL. Dus eigenlijk heeft ze exact bereikt wat ze wilde. En nu is ze bang dat vader exact hetzelfde gaat doen als zij, maar dan terug naar NL. Best logisch.
Ik krijg altijd zulke zware hartkloppingen bij dit programma!

Als er nog veel seizoenen volgen zit ik nog voor mijn 35e bij de cardioloog.
Iemand gisteren gezien? Wow. Heftige uitzending. Ik vond het in ieder geval de hefstigste tot nu toe en ik heb wel even wat traantjes weg moeten slikken. Wat een geweldige vader ook, die zijn ex niet achter de tralies wilde. Chapeau. Ik had haar op laten knopen aan de hoogste boom, want dankzij haar heeft hij vijf jaar van haar leven moeten missen.
Die van gisteren was idd wel heftig. En wat bleef die vader netjes. Vond ook van wat ik heb gezien dat hij op een goede manier het meissie gerust stelde. En ook goed dat hij de moeder niet op wilde laten sluiten.
quote:Maria1986 schreef op 14 september 2015 @ 22:24:

Ik krijg altijd zulke zware hartkloppingen bij dit programma!

Als er nog veel seizoenen volgen zit ik nog voor mijn 35e bij de cardioloog.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:klop schreef op 12 oktober 2015 @ 15:59:

Die van gisteren was idd wel heftig. En wat bleef die vader netjes. Vond ook van wat ik heb gezien dat hij op een goede manier het meissie gerust stelde. En ook goed dat hij de moeder niet op wilde laten sluiten.Er viel inderdaad niets op Papa aan te merken. Keurige man.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven