Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:elfje12 schreef op 15 september 2015 @ 17:08:

Pizza, lekker!

Zelf gemaakte wel. Van die smerige vette, zoute hap van Dr Oetker, Pizza Spidi etc moet ik kotsen. Kleffe kartonnen bodem, bremzout, baggervet.

Over dat laatste gesproken, wie is die meneer die bij binnenkomst in d e Ridderzaal zo eng naar Maxima loopt te glimmen met zijn tig onderkinnen? Hij barst zo wat uit zijn jacquet.

Zelfs struikelen doet Maxima elegant
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hier gemarineerde paardenbiefstuk (in sambal, ketjap manis en vijfkruidenpoeder) in de wok met peultjes en champignons. Meneer Tats eet witte rijst erbij, ik zilvervliesrijst.
quote:Solomio schreef op 15 september 2015 @ 17:04:

[...]

Ja, wie niet...................... [img]http://www.sherv.net/cm/emoticons/eating/pizza.gif[/img]Ik niet, dan heb ik al die spaghetti bolognese voor niks gemaakt!
ik durf te wedden dat er hier een aantal zijn die al vlekken krijgen als ze dit alleen al lezen:

http://www.ze.nl/post/141 ... aalfouten_op_social_media
quote:hatsetats schreef op 15 september 2015 @ 17:04:

Wat een prachtige armen heeft ze

http://www.telegraaf.nl/binnenland/prin ... nde__.html

ja, die zal ook best wel trainen, denk ik zo.

mooie vrouw
quote:hatsetats schreef op 15 september 2015 @ 17:14:

[...]

Zelf gemaakte wel. Van die smerige vette, zoute hap van Dr Oetker, Pizza Spidi etc moet ik kotsen. Kleffe kartonnen bodem, bremzout, baggervet.

Over dat laatste gesproken, wie is die meneer die bij binnenkomst in d e Ridderzaal zo eng naar Maxima loopt te glimmen met zijn tig onderkinnen? Hij barst zo wat uit zijn jacquet.

Zelfs struikelen doet Maxima elegant

Zelf gemaakt is ook lekker. Maar ik vind soms zo'n vettige kant en klare ook wel lekker.

Ik eet altijd zilvervliesrijst. Vind ik lekkerder dan gewone witte.
Maar Mir, jij maakt toch ook altijd alles zelf?

Klaar dan, hè, bedoel ik, zelf klaarmaken.
quote:broekrok schreef op 15 september 2015 @ 17:48:

Maar Mir, jij maakt toch ook altijd alles zelf?

Klaar dan, hè, bedoel ik, zelf klaarmaken.Ja hoor. En vandaag heb ik het zelf besteld via internet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ah, lekkerrrr!!
De voordeur zit zelfs nog op het nachtslot. Als ik de pizza niet binnen moest laten kon de deur gewoon op slot blijven voor de komende nacht.
Heel goed, kunnen ze je ook niet stelen!
quote:broekrok schreef op 15 september 2015 @ 17:59:

Heel goed, kunnen ze je ook niet stelen!Hier is het nachtslot niet tegen inbrekers, maar tegen uitbrekers: mijn oudste heeft nachtangst en is 's nachts wel eens in paniek de deur uitgerend.
Mijn tomatensaus smaakte zondag perfect, nu als pastasaus toch wat flauw, jammer.
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 15 september 2015 @ 18:01:

[...]

Hier is het nachtslot niet tegen inbrekers, maar tegen uitbrekers: mijn oudste heeft nachtangst en is 's nachts wel eens in paniek de deur uitgerend.Hier dient het slot twee doelen, inbrekers en uitbrekers weren. Van de week weer twee kee ingebroken hier in de buurt. Waarvan één keer op klaarlichte dag. Slaapwandelende zoon lijkt eroverheen te groeien. Laatste keer slaapwandelen is al weer lang geleden.
quote:Solomio schreef op 15 september 2015 @ 18:01:

[...]

Hier is het nachtslot niet tegen inbrekers, maar tegen uitbrekers: mijn oudste heeft nachtangst en is 's nachts wel eens in paniek de deur uitgerend.Dan is zo'n nachtslot dubbel handig.
quote:hatsetats schreef op 15 september 2015 @ 17:14:

[...]

Ton Elias?

Je bent zelf een theepot
Ja, die lijkt er wel op.
Man heeft gekookt vandaag, dus hier was het macaroni (met saus uit een pot, kant en klaar gesneden groente en rul gebakken gehakt). Is ook wel eens lekker, en ook goed om het financiële Tsjernobyl weer een beetje recht te trekken dat ik de afgelopen dagen keukengewijs heb aangericht (zaterdag een kleine Indische rijsttafel, zondag tortilla's met 4 vullingen naar keuze).

Aankomende zaterdag ga ik pörkölt maken, een Hongaars varkensvleesstoofpotje volgens min of meer authentiek recept van een Hongaarse vriendin.
quote:elfje12 schreef op 15 september 2015 @ 17:20:

[...]

Zelf gemaakt is ook lekker. Maar ik vind soms zo'n vettige kant en klare ook wel lekker.

Ik eet altijd zilvervliesrijst. Vind ik lekkerder dan gewone witte.

Nooit lekker gevonden zo'n kant en klaar ding.

Zilvervliesrijst is zo ongeveer het enige dat mijn meneer niet eet. Tegenwoordig eet ie zelfs volkorenpasta. Paar maanden terug moest e vanwege darmproblemen een paar dagen aan bouillon en appelsap en daar is ie behoorlijk van geschrokken. Dus eet ie nu een stuk gezonder. Elluk nadeel ;)
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2015 @ 18:05:

Mijn tomatensaus smaakte zondag perfect, nu als pastasaus toch wat flauw, jammer.Mijn bolognese was heerlijk, nu nog de rode ravage opruimen. Zoons zijn helaas gelukkig gaan sporten inmiddels. Ik hoop dat het doorgaat, want het laatste uur viel hier veel regen. Oudste moet de Fjes training geven, ben benieuwd of ze er zijn. Ouders denken soms onterecht dat het niet doorgaat.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 15 september 2015 @ 18:11:

Man heeft gekookt vandaag, dus hier was het macaroni (met saus uit een pot, kant en klaar gesneden groente en rul gebakken gehakt). Is ook wel eens lekker, en ook goed om het financiële Tsjernobyl weer een beetje recht te trekken dat ik de afgelopen dagen keukengewijs heb aangericht (zaterdag een kleine Indische rijsttafel, zondag tortilla's met 4 vullingen naar keuze).

Aankomende zaterdag ga ik pörkölt maken, een Hongaars varkensvleesstoofpotje volgens min of meer authentiek recept van een Hongaarse vriendin.Dat laatste kan je natuurlijk niet schrijven zonder een recept!
quote:hatsetats schreef op 15 september 2015 @ 18:12:

[...]

Nooit lekker gevonden zo'n kant en klaar ding.

kant en klaar pizza uit de winkel is inderdaad ranzig. de kaas die erop zit is niet eens kaas

pizza van bijv domino's vind ik dan een stuk beter te eten.

maar er gaat inderdaad niets boven een zelf geknutselde pizza
Ik haal gewoon niks anders in huis dan zilvervliesrijst en volkorenpasta, wat dat betreft heeft mijn meneer niks te willen. En hij eet het braaf op hoor. Maar eten boeit hem gewoon niet. Als het aan hem lag zouden we iedere dag bruine bonen met patat eten, als de maag maar gevuld wordt. Dat is wel eens vervelend, want van mij mag het ook best een keer lekker zijn en af en toe een beetje gezond kan ook nooit kwaad. Maar dan vindt hij het dus al gauw veel te dure poespas, en dat leidt wel eens tot discussies als ik af kom met mijn boodschappenlijstje. Die ik over het algemeen win trouwens .
quote:hatsetats schreef op 15 september 2015 @ 18:13:

[...]

Dat laatste kan je natuurlijk niet schrijven zonder een recept!Ik was er al bang voor . Het staat ergens in de donkere krochten van mijn compie, ik zal het straks even opsnorren.
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 18:14:

[...]

kant en klaar pizza uit de winkel is inderdaad ranzig. de kaas die erop zit is niet eens kaas

pizza van bijv domino's vind ik dan een stuk beter te eten.

maar er gaat inderdaad niets boven een zelf geknutselde pizzaSoms wil ik gewoon makkelijk en snel. Dan vind ik een pizza in elkaar knutselen nog teveel werk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven