Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 september 2015 om 18:26
quote:Morrigan- schreef op 15 september 2015 @ 18:14:
[...]
kant en klaar pizza uit de winkel is inderdaad ranzig. de kaas die erop zit is niet eens kaas
pizza van bijv domino's vind ik dan een stuk beter te eten.
maar er gaat inderdaad niets boven een zelf geknutselde pizzaDiepvriespizza is bijna het enige fastfood dat hier nog weleens wordt gegeten. Van mij mogen ze. Op zaterdag zelf pizza's maken doen we ook, ik heb er zelfs een tweede ovenplaat voor gekocht, handig om restjes op te maken.
[...]
kant en klaar pizza uit de winkel is inderdaad ranzig. de kaas die erop zit is niet eens kaas
pizza van bijv domino's vind ik dan een stuk beter te eten.
maar er gaat inderdaad niets boven een zelf geknutselde pizzaDiepvriespizza is bijna het enige fastfood dat hier nog weleens wordt gegeten. Van mij mogen ze. Op zaterdag zelf pizza's maken doen we ook, ik heb er zelfs een tweede ovenplaat voor gekocht, handig om restjes op te maken.
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 september 2015 om 18:29
Wij eten aardappeltjes uit de oven met geroerbakte spruitjes met knoflook, ui en kerriepoeder.
Sla met van alles.
Voor de vleeseters gehaktstaaf.
En voor de jongste aardappeltjes met worteltjes.
Ik ben hier puur uit naastenliefde aan het koken maar niet van harte met mijn zieke lijf. Bleh...
Sta te tollen op mijn benen.
Maar goed, er is de afgelopen dagen ook uit liefde voor mij gekookt dus ik mag niet klagen.
Ik haat ziek zijn.
En ja ik vind mijzelf zielig.
Alle andere zieken ook hoor
Sla met van alles.
Voor de vleeseters gehaktstaaf.
En voor de jongste aardappeltjes met worteltjes.
Ik ben hier puur uit naastenliefde aan het koken maar niet van harte met mijn zieke lijf. Bleh...
Sta te tollen op mijn benen.
Maar goed, er is de afgelopen dagen ook uit liefde voor mij gekookt dus ik mag niet klagen.
Ik haat ziek zijn.
En ja ik vind mijzelf zielig.
Alle andere zieken ook hoor
dinsdag 15 september 2015 om 18:36
quote:elfje12 schreef op 15 september 2015 @ 18:19:
[...]
Soms wil ik gewoon makkelijk en snel. Dan vind ik een pizza in elkaar knutselen nog teveel werk.
Zelf pizza maken is ook best werk, toch?
Koken kan ik, indien nodig, snel en vind ik ook geen moeite. Tijd om boodschapen te doen is soms nog een puntje, zeker nu mijn pubers ook 2 avonden werken ( ik 1 a 2), er wordt gesport, er moet dus de hele week op tijd gegeten worden.
Ze dragen hun steentje absoluut bij maar het is elke week weer een gepuzzel.
Als er in 'makkelijke' maaltijden ( kant en klaar zeg maar) nu eens minder troep zou zitten....
[...]
Soms wil ik gewoon makkelijk en snel. Dan vind ik een pizza in elkaar knutselen nog teveel werk.
Zelf pizza maken is ook best werk, toch?
Koken kan ik, indien nodig, snel en vind ik ook geen moeite. Tijd om boodschapen te doen is soms nog een puntje, zeker nu mijn pubers ook 2 avonden werken ( ik 1 a 2), er wordt gesport, er moet dus de hele week op tijd gegeten worden.
Ze dragen hun steentje absoluut bij maar het is elke week weer een gepuzzel.
Als er in 'makkelijke' maaltijden ( kant en klaar zeg maar) nu eens minder troep zou zitten....
Je bent zelf een theepot
dinsdag 15 september 2015 om 18:50
dinsdag 15 september 2015 om 18:57
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2015 @ 18:08:
[...]
Ton Elias?
[img]http://www.mediacourant.nl/images/2010/ ... _Elias.jpg[/img]Ik heb de hele middag zitten piekeren van hoe die man ook weer heette..
[...]
Ton Elias?
[img]http://www.mediacourant.nl/images/2010/ ... _Elias.jpg[/img]Ik heb de hele middag zitten piekeren van hoe die man ook weer heette..