Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 15 september 2015 @ 20:34:

[...]

Toevallig was de clithood haske napraatwaardig!En de snotspruiten van Con ook. Ze zijn op toch?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 september 2015 @ 20:31:

Kijk eens wat gezellig: https://www.facebook.com/events/1670960739815118/Écht, voor dit alles is een topic hier!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 15 september 2015 @ 20:34:

[...]

Toevallig was de clithood haske napraatwaardig!Eten ook. Als er een topic over is, is het napraatwaardig.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Nouschi schreef op 15 september 2015 @ 20:27:

Wat eten we vandaag? telegramstijl deel 3Heb je nou al eens eten gehaald uit de buurt?
Je bent zelf een theepot
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 september 2015 @ 20:35:

[...]

En de snotspruiten van Con ook. Ze zijn op toch?Yep, zonder te kauwen allemaal op.
quote:Amaqanda schreef op 15 september 2015 @ 20:35:

[...]

En dan 6 vrienden hebben die aangeven te gaan...Ik maar 1. Pfieuw.
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2015 @ 20:35:

[...]

Heb je nou al eens eten gehaald uit de buurt?Nee, ik vind het teveel gedoe geloof ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:inkie1 schreef op 15 september 2015 @ 19:13:

[...]

Jij was toch een man?

Ik heb er een eetlepel sambal bijgeflikkerd.

En ik at de salade regelrecht uit de verpakking, onderuitgezakt op de bank, met een hand in mijn broekband a la Al Bundy.

Zo goed, of zijn jullie pas tevreden als ik van mijn motto "Bier! Tieten!" maak?
IMHO
quote:Nouschi schreef op 15 september 2015 @ 20:38:

[...]

Nee, ik vind het teveel gedoe geloof ik.Is daar al een topic over?
quote:Solomio schreef op 15 september 2015 @ 20:40:

[...]

Is daar al een topic over?Kan hier wel toch
quote:Nouschi schreef op 15 september 2015 @ 20:35:

[...]

Écht, voor dit alles is een topic hier!

Ik denk dat we langzaam naar een situatie gaan waarin er nog maar één actief topic is op het hele Vivaforum: het napraattopic. Langskomende trollen en gekkies maken nog wel eens een nieuw topic aan, maar dat wordt volkomen genegeerd. Het Sprookjesbos heeft zich tegen die tijd onafhankelijk verklaard en heeft dan een eigen URL.
IMHO
quote:Solomio schreef op 15 september 2015 @ 20:40:

[...]

Is daar al een topic over?Nee.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 september 2015 @ 20:43:

[...]

Ik denk dat we langzaam naar een situatie gaan waarin er nog maar één actief topic is op het hele Vivaforum: het napraattopic. Langskomende trollen en gekkies maken nog wel eens een nieuw topic aan, maar dat wordt volkomen genegeerd. Het Sprookjesbos heeft zich tegen die tijd onafhankelijk verklaard en heeft dan een eigen URL.Wrong
Je bent zelf een theepot
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 september 2015 @ 20:40:

[...]

Dat heb ik laatst met een blik erwtensoep gedaan. Knapt het toch niet echt van op
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Nouschi schreef op 15 september 2015 @ 20:38:

[...]

Nee, ik vind het teveel gedoe geloof ik.Het lijkt praktisch maar als je het niet in je straat kunt halen is het best een gedoe idd
Je bent zelf een theepot
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 september 2015 @ 20:40:

[...]

En ik at de salade regelrecht uit de verpakking, onderuitgezakt op de bank, met een hand in mijn broekband a la Al Bundy.

Zo goed, of zijn jullie pas tevreden als ik van mijn motto "Bier! Tieten!" maak?Ik ben helemaal verbaasd dat is alles. En niet omdat je dat motto niet hebt of netjes rechtop zittend kunt eten, maar omdat je een maaltijd salade eet en het blijkbaar lekker vindt. Ik ken en geen mannen die dat echt lekker vinden.
quote:merano schreef op 15 september 2015 @ 21:03:

[...]

Dat heb ik laatst met een blik erwtensoep gedaan. Knapt het toch niet echt van op
IMHO
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2015 @ 21:00:

[...]

Wrong
IMHO
quote:inkie1 schreef op 15 september 2015 @ 21:05:

[...]

Ik ben helemaal verbaasd dat is alles. En niet omdat je dat motto niet hebt of netjes rechtop zittend kunt eten, maar omdat je een maaltijd salade eet en het blijkbaar lekker vindt. Ik ken en geen mannen die dat echt lekker vinden.

Vriend eet ze ook!

Voornamelijk als ik slaapdiensten heb, stel je voor dat hij moet koken en 3x per week pizza is ook weer zoiets...

[...]

Ik ben helemaal verbaasd dat is alles. En niet omdat je dat motto niet hebt of netjes rechtop zittend kunt eten, maar omdat je een maaltijd salade eet en het blijkbaar lekker vindt. Ik ken en geen mannen die dat echt lekker vinden. Dan ken jij geen echte mannen. Echte mannen eten echte maaltijdsalades en vinden ze echt lekker
IMHO

[...]

Ik ben helemaal verbaasd dat is alles. En niet omdat je dat motto niet hebt of netjes rechtop zittend kunt eten, maar omdat je een maaltijd salade eet en het blijkbaar lekker vindt. Ik ken en geen mannen die dat echt lekker vinden. Meneer Tats is gek op salades.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 15 september 2015 @ 21:03:

[...]

Het lijkt praktisch maar als je het niet in je straat kunt halen is het best een gedoe idd

Ik heb een tijdje gekookt voor thuisafgehaald.nl. Nou ja, dus eigenlijk niet. Ik plaatste twee keer in de week een maaltijd maar zelden schreef iemand (goed) in.

Alleen twee buurjongens hebben vier weken lang van mijn diensten gebruik gemaakt. Mijn man kent ze van sport, ouders waren een grote reis aan het maken, en van het één kwam het ander. Zij woonden door de brandgang maar net 50 meter bij ons vandaan. Ging heel goed. Ik maakte de borden op, in alufolie en de andere dag stonden mijn borden buiten in het speciaal daarvoor neergezette kratje.

Verder was er een vrouw die regelmatig inschreef ná de sluitingstijd. Ik zette dan een maaltijd neer die af te halen was vanaf 17.30 maar waar je tot 15.00 uur voor kon intekenen. Dan schreef zij pas om 18.00 in en hoopte dat ik nog wat over had. Maar om die tijd ging ik dus niet nog opnieuw koken, dat is de hele opzet niet. Na een keer of drie kreeg ik een boos mailtje en daarna heeft er nooit meer iemand iets besteld en ben ik ermee gestopt.

Het lijkt heel leuk, maar een succes werd het niet hier.
Snoezeman vindt salades heerlijk.

Snoezekind eet het liefst kale sla.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

[...]

Ik ben helemaal verbaasd dat is alles. En niet omdat je dat motto niet hebt of netjes rechtop zittend kunt eten, maar omdat je een maaltijd salade eet en het blijkbaar lekker vindt. Ik ken en geen mannen die dat echt lekker vinden.

Echt niet?

Maakt een piemel je allergisch voor sla?
Man maakt n salade met pekingeend en chilidressing waar ik me dagen op kan verheugen zo lekker.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven