Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

De functies : forum start, nieuwe topics, actieve topics etc. ( die hele balk dus) doet het niet meer bij mij.

Als ik op 1 van deze functies klik, springt de balk gewoon weg en gebeurd er niets.

Ik forum op een iPad in safari.
quote:lionlily schreef op 16 september 2015 @ 13:31:

[...]

Vanaf de 'jouw topics'. Dan staat er bijvoorbeeld: laatste reactie, 1 minuut geleden door lionlily. Ik klik dan op 1 minuut geleden en dan kom ik bovenaan die pagina terecht en niet op de reactie zelf. Dit was eerst anders.

En dat laatste doe ik inderdaad, maar hij springt daar dus niet heen. Ik moet handmatig scrollen. En als ik terug wil swipen dan springt hij niet naar de vorige pagina maar naar het punt bovenaan (of onderaan) de pagina waar ik net stond. Ik blijf dus op dezelfde pagina. Ik moet nog een keer swipen om het te activeren.

Dan heb je een bericht een favoriet gemaakt - en je wilt dus naar dit bericht 'springen'. Deze kun je nu terugvinden onder je bookmarks. In het overzicht achter forum start staan alleen nog de favoriete topics, niet de favoriete reacties (bookmarks).

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 16 september 2015 @ 13:34:

[...]

Dan heb je een bericht een favoriet gemaakt - en je wilt dus naar dit bericht 'springen'. Deze kun je nu terugvinden onder je bookmarks. In het overzicht achter forum start staan alleen nog de favoriete topics, niet de favoriete reacties (bookmarks).

Groet,

Sanne

CM VIVAHoezo heb ik een bericht favoriet gemaakt? Ik heb een topic waarin ik heb gereageerd staan, maar ik heb nergens op geklikt om dat favoriet te maken, hoor.
quote:consuelabananahammok schreef op 16 september 2015 @ 13:31:

De functies : forum start, nieuwe topics, actieve topics etc. ( die hele balk dus) doet het niet meer bij mij.

Als ik op 1 van deze functies klik, springt de balk gewoon weg en gebeurd er niets.

Ik forum op een iPad in safari.

Dat is heel vreemd. Hier werkt alles op de iPad naar behoren. Heb je gewacht tot je pagina volledig geladen was?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Wat heb je er precies aan om een topic favoriet te maken? Ik heb een topic (geen bericht) favoriet gemaakt zodat hij zou verschijnen bij "Jouw topics, reacties, bookmarks en favorieten" op de startpagina, maar het topic staat er niet tussen (dit heb ik al wel eens eerder gemeld, een maand of 6 geleden).
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Mijn bookmarks-pagina is leeg en de favorieten bevatten alleen topics van minimaal 2 jaar geleden, want ik maak tegenwoordig niets meer favoriet. Dus ik snap de opmerking niet dat ik iets zou hebben gebookmarkt.

Maar goed, het springen ging nu wonderwel opeens goed, wel na heel lang wachten, maar dat is waarschijnlijk weer iets anders...
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 16-09-2015 16:10
Reden: off topic. Discussiëren over functionaliteiten kan in napraat
% gewijzigd
quote:lionlily schreef op 16 september 2015 @ 13:41:

Mijn bookmarks-pagina is leeg en de favorieten bevatten alleen topics van minimaal 2 jaar geleden, want ik maak tegenwoordig niets meer favoriet. Dus ik snap de opmerking niet dat ik iets zou hebben gebookmarkt.

Maar goed, het springen ging nu wonderwel opeens goed, wel na heel lang wachten, maar dat is waarschijnlijk weer iets anders...Ik heb 1 persoon onder de negeer gezet. Als ik op het topicoverzicht zie dat die persoon de laatste reactie heeft gepost, en ik klik op dat topic, dan kom ik bovenaan de laatste pagina uit ipv bij de laatste reactie. Zou het dat kunnen zijn bij jou?
quote:CommunityManagerViva schreef op 16 september 2015 @ 13:39:

[...]

Dat is heel vreemd. Hier werkt alles op de iPad naar behoren. Heb je gewacht tot je pagina volledig geladen was?

Groet,

Sanne

CM VIVA

Ja, het functioneert niet.

De andere problemen gaan wel alweer beter.
ik wordt grootverbruiker van gratis browsers. Want op mijn iPad loopt het forum na kortstondig browsergebruik (gemiddelde: één dag) vast.

Verder denkt het forum als ik een smiley plaats na een quote dat ik dat vast niet meen, maar gewoon lekker wil posten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Hier ook geen smiley te plaatsen achter een zin.

Deze springt consequent vooraan de tekst.
Onder 'mijn topics, reacties' etc. op het startscherm van het forum krijg ik regelmatig een overzicht dat niet actueel is. Ik kan niet aangeven hoe oud datgene wat ik gepresenteerd krijg is, maar het is in ieder geval wel meerdere minuten. En het gaat hard hier

iPad 1, Safari.
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 17-09-2015 10:14
Reden: Offtopic. Discussiëren over functionaliteiten kan in napraat.
% gewijzigd
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 17-09-2015 10:12
Reden: Offtopic. Discussiëren over functionaliteiten kan in napraat.
% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:ProductmanagerVIVA schreef op 16 september 2015 @ 10:40:

[...]

Vervelend. Het lukt mij niet om dit te reproduceren, ik krijg alleen de 'non-seksuele' blogs te zien. Mocht je dit nog een keer zien, kun je me dan een print screen mailen? Dan kan ik dit aangeven bij de TD.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Ik zit op tablet (Nexus 7, Chrome) dus ik kan geen screenshots maken. Op deze pagina heb ik bijvoorbeeld:

Waarom je als moeder dikker wordt, en wat je... (niet seksueel maar ik zet hem er bij voor het complete beeld)

10 redenen om kleine borsten te koesteren

Blog Sophie: Seks na de bevalling

Blog Zimra: Mijn eerste keer

Ik heb dus 4 plaatjes.

Um, ik weet echt niet wat een screenshots hier nog aan toe zou voegen, heb je die echt nodig?
Oh, nu heb ik de cowgirl ook weer! Noujazeg!
Waarschijnlijk al gemeld maar:

- na een reload is mijn tekst verdwenen uit de text box;

- ik vind de nieuwe favicon zo slecht zichtbaar op een witte ondergrond.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:minnim schreef op 17 september 2015 @ 02:27:

[...]

Ik zit op tablet (Nexus 7, Chrome) dus ik kan geen screenshots maken. Op deze pagina heb ik bijvoorbeeld:

Waarom je als moeder dikker wordt, en wat je... (niet seksueel maar ik zet hem er bij voor het complete beeld)

10 redenen om kleine borsten te koesteren

Blog Sophie: Seks na de bevalling

Blog Zimra: Mijn eerste keer

Ik heb dus 4 plaatjes.

Um, ik weet echt niet wat een screenshots hier nog aan toe zou voegen, heb je die echt nodig?Ik zal contact opnemen met de partij die deze artikelen toont. Je ziet deze dus alle vier tegelijk?

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:marana schreef op 16 september 2015 @ 16:25:

[...]

Ik heb 1 persoon onder de negeer gezet. Als ik op het topicoverzicht zie dat die persoon de laatste reactie heeft gepost, en ik klik op dat topic, dan kom ik bovenaan de laatste pagina uit ipv bij de laatste reactie. Zou het dat kunnen zijn bij jou?Nee, ook al gecheckt, inderdaad, dit is iemand die ik graag lees
quote:retrostar schreef op 17 september 2015 @ 09:38:

Waarschijnlijk al gemeld maar:

- na een reload is mijn tekst verdwenen uit de text box;

- ik vind de nieuwe favicon zo slecht zichtbaar op een witte ondergrond.

Als je een pagina refreshed, dan klopt het dat de tekst verdwijnt.

Wat bedoel je met de zichtbaarheid van de favicon? Favicon is zwart, waarom is deze slecht zichtbaar op een witte achtergrond?

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Amand schreef op 16 september 2015 @ 18:33:

Onder 'mijn topics, reacties' etc. op het startscherm van het forum krijg ik regelmatig een overzicht dat niet actueel is. Ik kan niet aangeven hoe oud datgene wat ik gepresenteerd krijg is, maar het is in ieder geval wel meerdere minuten. En het gaat hard hier

iPad 1, Safari.

Dit kan met caching te maken hebben. Dit is helaas niet gemakkelijk op te lossen. Wel zal ik een melding maken bij de TD.

Groet,

Sanne

CM VIVA
@consuelabananahammok @feow kunnen jullie aangeven wat er precies mis gaat met het plaatsen van een smilie achter een zin? Hier werkt alles naar behoren.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik zit even op mijn werk te forummen ( ), pc met IE, en ook daar geen volgende knop bij 'mijn berichten'. Ik dacht ik meld het toch nog even.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:CommunityManagerViva schreef op 17 september 2015 @ 10:07:

[...]

Ik zal contact opnemen met de partij die deze artikelen toont. Je ziet deze dus alle vier tegelijk?

Groet,

Sanne

CM VIVAJa, die vier naast elkaar, alle plaatjes naast elkaar en dan onder elk plaatje die tekst. Dank!
Ik krijg steeds de melding dat er "overweldigende" belangstelling is als ik iets wil posten, heel erg vervelend!

En zou ik nog antwoord kunnen krijgen op hun vraag (waarom favoriete topics niet onder mijn favorieten staan)?
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven