Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:sabbaticalmeds schreef op 18 september 2015 @ 16:23:

WOW DE HELE IPAD IS VAN DE LEG DANKZIJ DE KEUKENKAMPIOEN?? Zijn jullie hiervoor zolang offline geweest? voor een add die het hele forum naar de galemiezen helpt?

Dit!

Ipad en mobiel. Niets zo.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 september 2015 @ 16:17:

Bij nieuwe topics zie ik de keukenreclame niet meer

Herstel, weer volop aanwezig

Wat een k ding
Je bent zelf een theepot
Wat een kut reclame van de keukenkampioen zeg! Ik kom wel terug als dat ding weg is
Hier ook vastlopers door die ad van keukenkampioen. Mobiel, android, geen-zin-om-voor-de-1332e-keer-het-browsertype-op-te-zoeken.
@allen:

De klacht voor wat betreft de Keuken Kampioen zijn bij ons duidelijk binnen gekomen en ook doorgegeven aan de technische dienst. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen.

Berichten die dezelfde boodschap herhalen zullen als off-topic worden beschouwd en zullen worden verwijderd.

Zodra er meer informatie is, zullen we dit hier communiceren.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Neem Firefox met addblocker.

Ik zie echt geen enkele banner meer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 18 september 2015 @ 20:05:

Neem Firefox met addblocker.

Ik zie echt geen enkele banner meer.

Maar bestaat dat ook voor een mobiele browser?

Ook een beetje debiel vind ik, dat je vanwege één site aan de add blocker moet trouwens. Ik ben op mijn laptop uiteindelijk overstag gegaan, maar heb er op mijn mobiel weinig behoefte aan.

Het is wel echt een rotding zeg, ik zoek mijn keuken straks denk ik maar ergens anders uit
Ja hoor, de 'orale seks' is ook weer terug. En dus de 'cowgirl'. Wat voor idioot gebeuren is dit? Moet ik Plista een boos mailtje gaan sturen of zo?
Ik word helemaal gek van die meebewegende keukenkampioen reclame. Op m'n telefoon is ie zo groot dat ik niets anders kan lezen. Wegklikken gaat niet en omdat ie niet goed reageert op t klikken klik ik willekeurige dingen op de pagina aan. Als die reclame is, houd ik dus maar op met forummen, in de hoop dat als ik later terug kom het kreng weg is. Kom ook steeds minder vaak langs zo. Lijkt me niet de bedoeling van een pop up reclame
hallo, misschien kunnen jullie deze vervangen door deze

aangezien die een mislukte bewegende kop heeft

wil de andere niet kloppende evt nog wel aanpassen, want zag dat er toch minstens 20 inzitten met een foutje.
en deze zouden jullie zelf af en toe er eens in moeten gooien
want ik zie hier klachten voorbij komen wat helemaal niet aan het forum ligt maar aan eigen instellingen etc.

heb soms zwaar met jullie te doen
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het forum is zo traag als dikke stront. Je kijkt eerst tegen een witte lege pagina aan en je kan vervolgens niet reageren omdat alle icoontjes (waaronder de boekenlegger) nog steeds niet gelaad zijn. Niet te doen zo
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 september 2015 @ 14:55:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar het forum is zo traag als dikke stront. Je kijkt eerst tegen een witte lege pagina aan en je kan vervolgens niet reageren omdat alle icoontjes (waaronder de boekenlegger) nog steeds niet gelaad zijn. Niet te doen zo

Bij ons is het forum niet sneller of trager dan normaal. Is het de hele dag al traag of sinds het moment dat het forum offline is geweest?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik merk het net. Ik heb niet gezien dat het offline is geweest vandaag. Ik heb nog een echt leven, een beetje dan
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 september 2015 @ 15:02:

Ik merk het net. Ik heb niet gezien dat het offline is geweest vandaag. Ik heb nog een echt leven, een beetje dan

De site was eerder deze week offline, maar het probleem is dus sinds kort pas aanwezig?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

wauw, ook hier storing door de keukenkampioen...tolt door alles heen en is niet weg te klikken....
quote:ModeratorViva schreef op 19 september 2015 @ 15:14:

[...]

De site was eerder deze week offline, maar het probleem is dus sinds kort pas aanwezig?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumJa sinds vandaag. Het treedt op bij het plaatsen van een reactie, dat duurt extreem lang
Hier ook last van een traag ladend forum.
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 september 2015 @ 21:29:

[...]

Ja sinds vandaag. Het treedt op bij het plaatsen van een reactie, dat duurt extreem lang

Dankjewel voor je melding, klinkt inderdaad erg vervelen. Maakt de browser nog verschil? Forum je mobiel?

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viv forum

De advertentie van keukenkampioen werkt erg belemmerend voor mensen die mobiel forummen.
Ik kan de reclame van keukenkampioen wel wegklikken
Als het goed is, zouden de reclames van de Keukenkampioen nu niet meer moeten verschijnen. Mocht je ze toch nog tegenkomen, dan hoor ik het graag. Het liefst uiteraard met print screen.

Alvast bedankt.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Elsa schreef op 19 september 2015 @ 14:47:

hallo, misschien kunnen jullie deze vervangen door deze [afbeelding]

aangezien die een mislukte bewegende kop heeft

wil de andere niet kloppende evt nog wel aanpassen, want zag dat er toch minstens 20 inzitten met een foutje.

Dank voor de tip Elsa, heb 'm aangepast!

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:minnim schreef op 19 september 2015 @ 00:54:

Ja hoor, de 'orale seks' is ook weer terug. En dus de 'cowgirl'. Wat voor idioot gebeuren is dit? Moet ik Plista een boos mailtje gaan sturen of zo?

Ik ben er even achteraan gegaan.

Wat er weer wordt gegeven onder de forum topics, zijn alle blogs uit de pijlers: lijf, werk, algemeen en mama. Sex & Liefde is bewust uitgeschakeld.

Een aantal van de voorbeelden die jij noemt vallen binnen een van de bovengenoemde categorieën, en worden daarom wel getoond.

10 redenen om kleine borsten te koesteren - Lijf

Blog Sophie: Seks na de bevalling - Mama

Blog Zimra: Mijn eerste keer - Algemeen

Bij deze laatste heb ik de visual aangepast, zodat je de (bijna) naaktfoto van Zimra niet meer te zien zal krijgen.

De laatste blogs waar jij het over hebt: Orale seks & Cowgirl kan ik niet plaatsen. Deze zouden namelijk onder Sex & Liefde vallen, en dus niet getoond moeten worden.

Het kan gebeuren dat een redacteur deze per ongeluk verkeerd in heeft gedeeld (onder een andere categorie). Dit valt dan gemakkelijk op te lossen als ik de URL heb. Daarom bij deze de vraag: als je de desbetreffende artikelen nog eens tegen komt in de Plista tool, wil je de URL's dan naar mij doorsturen? Dan ga ik erachteraan.

Dank voor je moeite en excuses voor het ongemak.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven