Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Die plaatjes van de blogs heb ik trouwens ook (mijn eerste keer en de perfecte borsten)
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:CommunityManagerViva schreef op 17 september 2015 @ 10:20:

@consuelabananahammok @feow kunnen jullie aangeven wat er precies mis gaat met het plaatsen van een smilie achter een zin? Hier werkt alles naar behoren.

Groet,

Sanne

CM VIVA

De smiley wordt bovaan voor de eerste zin geplaatst.

Dus ik typ iets onder een quote, ik wil er ene smiley achter plaatsen.

Klik op het smiley icoontje, klik op een smiley en dan staat die smiley niet aan het einde van mijn zin, maar bovenaan voor de quote.
Beste forummers,

Door een storing binnen het netwerk van Sanoma, is het forum sinds gisteravond offline geweest. Niet alleen het VIVA forum, maar ook andere sites binnen het netwerk zijn door de storing getroffen. De storing is inmiddels verholpen. Aan de functionaliteiten binnen het forum is niets veranderd.

Napraten over de storing kan in het napraat topic: Napraattopic deel 36

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sanne

CM VIVA
Het forum doet het weer een beetje, maar ik heb (ios8 en safari) geen style sheet en de avatars zijn echt enorm.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
quote:may_ka schreef op 18 september 2015 @ 10:00:

Het forum doet het weer een beetje, maar ik heb (ios8 en safari) geen css en de avatars zijn echt enorm.

Door de enorme omvang van het forum, hebben sommige functionaliteiten wat langer nodig om volledig in te laden en dus naar behoren te werken. Mocht je dit probleem over pakweg een half uur nog ervaren, zou je het me dan willen laten weten? Dan laat ik de TD het verder onderzoeken.

Alvast dank.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Ik zit op een samsung en krijg allerlei witte vlakken waar tekst hoort te staan. Reactieveld verdwijnt steeds en als ik naar beneden scroll wordt alles wit en blijft er alleen een ronddraaiende advertentie van de keukenkampioen staan.
quote:vivamila schreef op 18 september 2015 @ 12:32:

Ik zit op een samsung en krijg allerlei witte vlakken waar tekst hoort te staan. Reactieveld verdwijnt steeds en als ik naar beneden scroll wordt alles wit en blijft er alleen een ronddraaiende advertentie van de keukenkampioen staan.

Kun je aangeven op wat voor device je je bevindt? Het kan dat de site trager is dan normaal door de storing van vannacht, en dat dit de witte vlakken etc. veroorzaakt - de pagina is dan nog niet geheel geladen. Als je een print screen zou kunnen sturen van de pagina, zou dat ons erg helpen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:vivamila schreef op 18 september 2015 @ 12:32:

Ik zit op een samsung en krijg allerlei witte vlakken waar tekst hoort te staan. Reactieveld verdwijnt steeds en als ik naar beneden scroll wordt alles wit en blijft er alleen een ronddraaiende advertentie van de keukenkampioen staan.Ik heb precies hetzelfde, ook met een Samsung. Die advertentie van de keukenkampioen is ook moeilijk weg te klikken.
quote:dingie schreef op 18 september 2015 @ 12:38:

[...]

Ik heb precies hetzelfde, ook met een Samsung. Die advertentie van de keukenkampioen is ook moeilijk weg te klikken.

Aan jou wil ik graag hetzelfde vragen:

Kun je aangeven op wat voor device je je bevindt? Het kan dat de site trager is dan normaal door de storing van vannacht, en dat dit de witte vlakken etc. veroorzaakt - de pagina is dan nog niet geheel geladen. Als je een print screen zou kunnen sturen van de pagina, zou dat ons erg helpen.

Dank alvast.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 18 september 2015 @ 12:38:

[...]

Groet,

Sanne

CM VIVASamsung S5 telefoon. Weet niet hoe ik vanaf gsm printscreen kan maken ;)
Ik gebruik een s3 mini. Screenshot maken kan niet met deze telefoon helaas. Merk dat als ik die reclame niet krijg ik ook geen last heb van de andere problemen. Maar die reclame komt dus de helft van de topics die ik bezoek naar voren.

Edit: zowel de reclame als de problemen lijken weg te zijn.
quote:vivamila schreef op 18 september 2015 @ 12:46:

[...]

Samsung S5 telefoon. Weet niet hoe ik vanaf gsm printscreen kan maken ;)

Zou je dit eens willen proberen?

Een screenshot maken van je scherm kan heel eenvoudig op de Samsung Galaxy S5. Druk rustig, maar gelijktijdig op de starttoets en de aan- en uittoets. Je ziet een korte flits op je scherm.

Geen flits? Dan is er geen screenshot gemaakt. Probeer nog een keer rustig de starttoets (op de voorkant van je toestel) en aan- en uitknop (de knop rechts opzij) in te drukken op hetzelfde moment. Houd de knoppen heel even vast tot je de flits ziet.

Hier ook hetzelfde. Op iPhone met safari en laptop met Chrome, steeds vaker die keukenkampioenreclame en soms een andere.

In het modtopic heb ik een aantal dagen terug al een screenshot met uitgebreide beschrijving gegeven.
quote:Amaqanda schreef op 18 september 2015 @ 13:31:

Hier ook hetzelfde. Op iPhone met safari en laptop met Chrome, steeds vaker die keukenkampioenreclame en soms een andere.

In het modtopic heb ik een aantal dagen terug al een screenshot met uitgebreide beschrijving gegeven.

Zou je jouw post van het modtopic alsnog hier door willen plaatsen?

Dit is het juiste topic om bugs te melden, niet het modtopic. Daardoor heb ik je post niet gezien.

Dank alvast!

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 18 september 2015 @ 14:01:

[...]

Zou je jouw post van het modtopic alsnog hier door willen plaatsen?

Dit is het juiste topic om bugs te melden, niet het modtopic. Daardoor heb ik je post niet gezien.

Dank alvast!

Groet,

Sanne

CM VIVA

Je hebt er in het modtopic op gereageerd

Maar ik zal hem even opsnorren en hier een link plaatsen.
Bij een aantal pagina's laadt er niet van het forum maar onderstaande reclame

Rest vd pagina is wit, de reclame draait.

Ipad, ios 8 safari

Je bent zelf een theepot
Ik word gek van die keuken kampioen reclame, die blijft oppoppen als ik wil scrollen of een nieuw topic open etc. Heel vervelend.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Op Android overigens via Google.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Amaqanda in "Centraal Moderatortopic"

Nu hetzelfde, verschillende reclames, tegenwoordig meestal keukenkampioen.

Nu ook op iPhone met safari.
quote:mali30 schreef op 18 september 2015 @ 14:48:

Ik word gek van die keuken kampioen reclame, die blijft oppoppen als ik wil scrollen of een nieuw topic open etc. Heel vervelend.Heb ik sinds vandaag ook af en toe op de iPad met Safari, als ik een nieuw topic open.
Hartelijk dank voor jullie meldingen en toelichting. Ik heb dit probleem bij de TD neergelegd, en zij zullen dit probleem onderzoeken.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Bij nieuwe topics zie ik de keukenreclame niet meer
Je bent zelf een theepot
WOW DE HELE IPAD IS VAN DE LEG DANKZIJ DE KEUKENKAMPIOEN?? Zijn jullie hiervoor zolang offline geweest? voor een add die het hele forum naar de galemiezen helpt?
quote:CommunityManagerViva schreef op 18 september 2015 @ 15:48:

Hartelijk dank voor jullie meldingen en toelichting. Ik heb dit probleem bij de TD neergelegd, en zij zullen dit probleem onderzoeken.

Groet,

Sanne

CM VIVAAlweer? Ik heb nu 3 keer een poging gedaan om hier te reageren en ik krijg steeds weer een wit scherm met 1 banner. En het zal best dat jullie moe worden van mijn gezeur, maar ik word moe van dat gezeik met die banners.
Ook op mijn telefoon maakt die keuken add er een zootje van.

En voor mijn gevoel is de site sinds de update veel langzamer geworden.,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven