Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 20 september 2015 om 21:04
quote:ThunderassMan schreef op 20 september 2015 @ 20:47:
[...]
Goed idee!
Btw: Ik hoef geen noten in m'n eten, (Uitzondering sateh-saus) in ieder geval zeker geen walnoot of amandel (horror). Het ene lijkt op rattenhersentjes en van het ander kan vergif worden gemaakt. Nee dank je.
zit ik toch net met een handje walnoten
overigens noemt mijn wederhelft amandelen altijd kalkteennagels
[...]
Goed idee!
Btw: Ik hoef geen noten in m'n eten, (Uitzondering sateh-saus) in ieder geval zeker geen walnoot of amandel (horror). Het ene lijkt op rattenhersentjes en van het ander kan vergif worden gemaakt. Nee dank je.
zit ik toch net met een handje walnoten
overigens noemt mijn wederhelft amandelen altijd kalkteennagels
zondag 20 september 2015 om 21:10
2. Het ontvellen van de noten.Vouw de andere helft van de doek over de noten. Rol met uw handpalmen de noten in de doek heen en weer; na 1 of 2 minuten hebben de meeste vliesjes van de noten losgelaten. 3. Hardnekkige vliesjes verwijderen.Wrijf niet of gedeeltelijk ontvelde noten tussen uw vingers heen en weer zodat het vliesje afschilfert. Noten waar het vliesje dan nog aan is blijven zitten, kunt u het beste bewaren voor een recept waarbij het uiterlijk van de noten er niet toe doet. Bewaar ze in een luchtdicht afgesloten trommel.
http://barbara-loyoya-rec ... erwijderen-van-noten.html
http://barbara-loyoya-rec ... erwijderen-van-noten.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 20 september 2015 om 21:36
Ik lijk overgevoelig te zijn voor die vliesjes.
Ontvliesde noten kan ik prima eten, maar na vijf hazelnoten (of walnoten) met vlies heb ik het gevoel dat mijn mond opzwelt (volgens Snoezeman zie je er niets van) en heb ik jeuk van mijn mond tot in mijn oren.
Bij wilde perziken (die platte) heb ik dit ook, maar niet bij gewone perziken.
Ontvliesde noten kan ik prima eten, maar na vijf hazelnoten (of walnoten) met vlies heb ik het gevoel dat mijn mond opzwelt (volgens Snoezeman zie je er niets van) en heb ik jeuk van mijn mond tot in mijn oren.
Bij wilde perziken (die platte) heb ik dit ook, maar niet bij gewone perziken.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 20 september 2015 om 23:26
quote:Morrigan- schreef op 20 september 2015 @ 23:19:
ik heb het gevoel dat jij op een of andere manier nogal de neiging hebt om alles wat ik vind niet te vinden of te moeten weerleggen.
ik kan er naast zitten hoor, maar doe je dat bewust? en zo ja, waarom?Beslist niet bewust, ik post nooit bewust tegen iemand. Het kan zijn dat jouw en mijn mening niet stroken.
ik heb het gevoel dat jij op een of andere manier nogal de neiging hebt om alles wat ik vind niet te vinden of te moeten weerleggen.
ik kan er naast zitten hoor, maar doe je dat bewust? en zo ja, waarom?Beslist niet bewust, ik post nooit bewust tegen iemand. Het kan zijn dat jouw en mijn mening niet stroken.
Je bent zelf een theepot
zondag 20 september 2015 om 23:50
quote:Dana schreef op 20 september 2015 @ 23:46:
KW was hier al zo lang, zij is niet een van die forummers die zich om de haverklap laten anonimiseren. Ik hoop dat ze terugkomt, k las haar graag.
nou, dat dus, sommigen zitten hier al zo lang en daarvan verwacht je gewoon niet dat ze hun nick opgeven
ik weet niet wat de reden bij korenwolf is, maar er gingen er natuurlijk vorige week nog een paar.
nou hoeft de reden niet hetzelfde te zijn, maar blijkbaar is er een dusdanige reden dat korenwolf het besluit heeft genomen om dit te doen.
KW was hier al zo lang, zij is niet een van die forummers die zich om de haverklap laten anonimiseren. Ik hoop dat ze terugkomt, k las haar graag.
nou, dat dus, sommigen zitten hier al zo lang en daarvan verwacht je gewoon niet dat ze hun nick opgeven
ik weet niet wat de reden bij korenwolf is, maar er gingen er natuurlijk vorige week nog een paar.
nou hoeft de reden niet hetzelfde te zijn, maar blijkbaar is er een dusdanige reden dat korenwolf het besluit heeft genomen om dit te doen.
maandag 21 september 2015 om 00:01
Ja, dat vroeg ik me inderdaad ook af. Of het eenzelfde soort reden was als bij de anonimiseerders van vorige week, of dat er iets anders gebeurd is, of dat ze het gewoon zat is hier.
k Weet niet of het zorgelijk is, maar iig wel jammer.
k Weet niet of het zorgelijk is, maar iig wel jammer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 21 september 2015 om 07:27
Wat is het stil hier!!
Zo, hiermee is iedereen wel wakker!
Goeden morgen!!
https://www.youtube.com/watch?v=RsMgIocbNPU
Zo, hiermee is iedereen wel wakker!
Goeden morgen!!
https://www.youtube.com/watch?v=RsMgIocbNPU