Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 september 2015 @ 19:24:

Oh ik heb de cv al een week aan. Winterdekbed sinds afgelopen zaterdag. Had ik moeten overleggen eerst?

Ik heb ook sinds vrijdagavond de verwarming aan . Maar normaal staat dat ding nooit aan .
Hallo, Alixane?
Doet hier iemand iets met muziek bv spelen van een instrument?
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:28:

Doet hier iemand iets met muziek bv spelen van een instrument?En wat maakt dat jij daarover wil napraten?
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:36:

[...]

En wat maakt dat jij daarover wil napraten?Het heeft wel mijn interesse en ik moest even iets bedenken.
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:36:

[...]

En wat maakt dat jij daarover wil napraten?Waar wil jij het over hebben?
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:37:

[...]

Het heeft wel mijn interesse en ik moest even iets bedenken.Tja, je treft hier natuurlijk alleen het 'napraat publiek' als je zelf een topic zou openen, krijg je denk ik een beter antwoord op je vraag. Kies dan wel de goed pijler, bij 'kinderen' tref je weer andere mensen dan bij 'relaties' Maar ik zou dit denk ik onder 'werk en studie' zetten. Of onder 'overig'
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:39:

[...]

Waar wil jij het over hebben?

Oh, maakt me niet uit. Hier praten we meestal over andere topics. Net dus over dit topic:

Ik heb lekker de verwarming aan gedaan!
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:41:

[...]

Tja, je treft hier natuurlijk alleen het 'napraat publiek' als je zelf een topic zou openen, krijg je denk ik een beter antwoord op je vraag. Kies dan wel de goed pijler, bij 'kinderen' tref je weer andere mensen dan bij 'relaties' Maar ik zou dit denk ik onder 'werk en studie' zetten. Of onder 'overig'Ik vrees dat het dan zo weer weg is hier is de kans groter dat het blijft staan.
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:43:

[...]

Ik vrees dat het dan zo weer weg is hier is de kans groter dat het blijft staan.Hoezo? Waarom zou een topic over instrument bespelen verwijderd worden?
De verwarming aan? Ik moet er niet aan denken. Bij mij staat voor het grootste deel van de dag de balkondeur nog open
Ik had toen net straks een link geplaats van een straatprediker hier maar inmiddels is de link weer weg dat was een slecht voorbeeld van een prediker vond ik maar je hebt ook goede.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 21 september 2015 @ 19:24:

Oh ik heb de cv al een week aan. Winterdekbed sinds afgelopen zaterdag. Had ik moeten overleggen eerst?

ik zou het niet weten, gaat hier in huis volautomatisch

komt het onder een bepaalde temperatuur, dan slaat ie aan.

maar ik vind het helemaal nog niet koud in huis.

af en toe voelt het iets frisser, dan doe ik de ramen even dicht.

maar die staan hier gewoon nog dag en nacht open, net als de tuindeur

edit: de tuindeur natuurlijk niet 's nachts haha, alleen overdag
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:44:

[...]

Hoezo? Waarom zou een topic over instrument bespelen verwijderd worden?Vanwege mij de auteur.
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:43:

[...]

Ik vrees dat het dan zo weer weg is hier is de kans groter dat het blijft staan.Heb je dat vaak dan, dat je topics verwijderd worden? Je bent pas een kwartier lid, ik ben hier net veertien dagen, maar die ervaring heb ik niet hoor!
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:45:

Ik had toen net straks een link geplaats van een straatprediker hier maar inmiddels is de link weer weg dat was een slecht voorbeeld van een prediker vond ik maar je hebt ook goede.In dat hele kwartier dat je lid bent, heb je al een verwijderd topic op je naam staan?
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:46:

[...]

Heb je dat vaak dan, dat je topics verwijderd worden? Je bent pas een kwartier lid, ik ben hier net veertien dagen, maar die ervaring heb ik niet hoor!Ik kom hier al jaren ben inmiddels ingeburgerd in het viva forum.
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:46:

[...]

Vanwege mij de auteur.Maar wie ben je dan? Want ik snap het niet, je hebt nog nooit iets gepost.
quote:Cateautje schreef op 21 september 2015 @ 19:44:

De verwarming aan? Ik moet er niet aan denken. Bij mij staat voor het grootste deel van de dag de balkondeur nog open

Ik heb de houtkachel aan en het winterdekbed er weer op.

Qua eten:

Gekookte aardappels, verse bietjes met ui en spekjes erdoor en een speklapje.

Boeiende info, of niet.
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:47:

[...]

Ik kom hier al jaren.Echt, maak je dan steeds een nieuwe nick?
quote:eetgulden schreef op 21 september 2015 @ 19:47:

[...]

Ik kom hier al jaren ben inmiddels ingeburgerd in het viva forum.Ik wed dat je zo weer weg bent 😬
quote:fietsie schreef op 21 september 2015 @ 19:48:

[...]

Maar wie ben je dan? Want ik snap het niet, je hebt nog nooit iets gepost.Een permabanneling die onder proxy met ongeveer vier nieuwe nicks per dag op het forum verschijnt en evenzovaak weer geband wordt.
quote:LaFleurNoire schreef op 21 september 2015 @ 19:51:

[...]

Een permabanneling die onder proxy met ongeveer vier nieuwe nicks per dag op het forum verschijnt en evenzovaak weer geband wordt.Jemig, dan moet je eenzaam zijn, dat je dat hele dagen volhoudt. Eigenlijk best sneu.
Ha Mattho. Weer een proxyding gevonden?
Maar voor elke nick moet je ook weer een nieuw emailadres aanmaken, dus daar kan die persoon dan inmiddels in grossieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven