Betrouwbare weersite

22-09-2015 11:40 11 berichten
Dit is echt een non-probleem, maar toch. Ik wil morgenmiddag met mijn kinderen naar een pretpark, maar de diverse weerwebsites voorspellen verschillende dingen. De ene zegt dat het morgen gaat regenen, de andere zegt weer van niet. Waar kijken jullie altijd voor de weersverwachting en welke site is het meest accuraat?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, want mijn kind gaat morgen met school naar de open dag van de Johan Cruyff Foundation.

Ik hoop zo dat het deze keer eens droog is.
quote:sjansje schreef op 22 september 2015 @ 11:44:

Ik lees mee, want mijn kind gaat morgen met school naar de open dag van de Johan Cruyff Foundation.

Ik hoop zo dat het deze keer eens droog is.Ze gaan sowieso, neem ik aan, dus dan maakt het niet meer uit welke site wel of niet betrouwbaar is.
KNMI, wel onoverzichtelijk, de website is onlangs aangepast dus je moet even goed zoeken.
verba volant, scripta manent.
buienradar vertelt morgen +/- 13 graden, bijna geen wind en n klein zonnetje tussen de dikke wolken....

Maaaarjaaaa.... zondag stond er ook 14 graden en regen maar heb wel buiten in de zon mijn verjaardag gevierd

Oftewel, voorspellen is erg moeilijk, klopt nooit wat van hier..
Volgens mij is niet 1 app/weersite echt 100% te vertrouwen.

Ook buienradar niet,van de week hadden wij een bedrijfsuitje en volgens buienradar was het droog maar het stortregende als een gek.
Ik gebruik altijd Wetter.de . Die klopt eigenlijk altijd precies, maar ik woon wel op 2 km afstand van de grens. Ik durf dus niet te zeggen hoe accuraat hij is voor de rest van Europa.
Als ze het zo oneens zijn, komt dat doordat de verwachting gewoon heel onzeker is: ze zijn allemaal niet heel betrouwbaar.
Daarom vertellen ze bij het weer op TV ook steeds vaker en langer over wat het weer die dag is geweest. Dat hebben ze nog opvallend vaak goed ook! :-D
Ik gebruik altijd een noorse weersite. Op de één of andere manier klopt dat altijd vrij goed.

http://www.yr.no/place/Netherlands/Friesland/Oentsjerk/
quote:pimpampum schreef op 22 september 2015 @ 11:54:

Daarom vertellen ze bij het weer op TV ook steeds vaker en langer over wat het weer die dag is geweest. Dat hebben ze nog opvallend vaak goed ook! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven