Rare vraag

22-09-2015 16:23 65 berichten
Ik slik gewoon de pil, was ziek geweest en daardoor bang dat ik zwanger was. Gisteren moest ik ongesteld worden maar werd dit niet. Ik helemaal in de stress, dus vanochtend test gekocht en deze was negatief. Nu had ik het er met

Mijn moeder over. Ik wil absoluut geen kinderen meer(heb er 2 onder de 4) maar een abortus zou ik ook nooit kunnen doen.Adoptie ook niet omdat ik gewoon hele zware zwangerschappen heb gehad. Wil gewoon niet ooit nog zwanger zijn! Dat zou dus een probleem

Zijn mocht ik wel zwanger zijn. Mijn moeder zei ooow dan draag ik het kindje wel. Nu vroeg ik mij gewoon af of zoiets kon??
Nee dat kan niet.
Alle reacties Link kopieren
Als draagmoeder? Wil je de embryo transplanteren ofzo? Of dat ze het kind op gaat voeden na de geboorte?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Het lijkt me nogal lastig dat je moeder jouw kind gaat dragen als jij zwanger bent. Een ongeboren kind kan moeilijk van buik wisselen

Maar je moeder kan wel de zorg op zich nemen ja. Of je dit moet willen, is een tweede.
Je hebt een rare moeder
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Ja joh. Je kan een bevruchte eicel gewoon via een vingerhoedje naar de baarmoeder van je moeder overbeamrn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Serieus?
Als je nog maar 1 ongesteldheid gemist hebt ben je vast nog op tijd voor 'n overtijdbehandeling.
Shoot first, ask questions later!
quote:Monatala schreef op 22 september 2015 @ 16:24:

Als draagmoeder? Wil je de embryo transplanteren ofzo? Of dat ze het kind op gaat voeden na de geboorte?Of je een embryo kan transplanteren
En zij heeft jou sexuele voorlichting gegeven? 🙀
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En overweeg een sterilisatie....
quote:redbuIIetje schreef op 22 september 2015 @ 16:25:

Als je nog maar 1 ongesteldheid gemist hebt ben je vast nog op tijd voor 'n overtijdbehandeling.Dat is toch helemaal de vraag niet? waarom moet jij toch altijd weer de abortus/overtijdbehandeling erin gooien overal, zelfs als daar de vraag niet eens over gaat?
Omg dit is echt ziekelijk
Mensen ik bedoel dit niet serieus ofzo!! Vroeg het me gewoon af.
quote:Blablabla27 schreef op 22 september 2015 @ 16:25:

[...]

Of je een embryo kan transplanterenNee, dat kan niet.
quote:Blablabla27 schreef op 22 september 2015 @ 16:25:

[...]

Of je een embryo kan transplanteren dat zou zoveel ongewenste zwangerschappen oplossen als dit zou kunnen he? Prachtig idee.
Als het geboren is wel
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
quote:Sharon-Viva schreef op 22 september 2015 @ 16:26:

En overweeg een sterilisatie....Ja ga ik ook meteen doen zodra ik in aanmerking kom
quote:Blablabla27 schreef op 22 september 2015 @ 16:26:

Mensen ik bedoel dit niet serieus ofzo!! Vroeg het me gewoon af.Dus we hoeven niet serieus aan je verstandelijke vermogens te twijfelen, dat is toch wel fijn dan
quote:Blablabla27 schreef op 22 september 2015 @ 16:26:

Mensen ik bedoel dit niet serieus ofzo!! Vroeg het me gewoon af.Ja en het antwoord is, kan niet. Is al gegeven.
quote:Blablabla27 schreef op 22 september 2015 @ 16:27:

[...]

Ja ga ik ook meteen doen zodra ik in aanmerking komWaarom denk je dat je er niet voor in aanmerking komt?
Serieus dit?
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 september 2015 @ 16:26:

[...]

Dat is toch helemaal de vraag niet? waarom moet jij toch altijd weer de abortus/overtijdbehandeling erin gooien overal, zelfs als daar de vraag niet eens over gaat?Ze schrijft in haar OP dat ze absoluut geen kinderen meer wil, dus lijkt het me gewoon een gepaste opmerking.
Shoot first, ask questions later!
Omdat ik 27 ben. Mijn huisarts zei dat dit vanaf mijn 30ste pas kon
quote:Blablabla27 schreef op 22 september 2015 @ 16:29:

Omdat ik 27 ben. Mijn huisarts zei dat dit vanaf mijn 30ste pas kon

Dat is natuurlijk onzin, als ik had gewild had ik mij op aanraden van mijn toenmalige huisarts al op 28 jaar kunnen laten steriliseren. En dat is meer dan 10 jaar geleden.

Hij bedoelt dus: ik raadt het je af, want je kan je nog bedenken, dat is dus heel wat anders dan: kan niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven