To Kitler or not to Kitler, that's the question!

12-09-2015 13:19 3030 berichten
Welkom in deel VI van de Kitlers!

-Kitler

Noun: A kitten whose markings make it resemble Adolf Hitler, mainly the archetypical moustache.

-To kitler

Verb: To indulge oneself in the pleasure of posting ridiculous and funny pictures on the interwebz.

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest or sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally!

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie!

Om de één of andere reden is NIET unaniem besloten dat er er GEEN spinnenplaatjes geplakt mogen worden. Links mogen wel, met spoiler!

En voor de duidelijkheid, dat wij Kitlers grappig vinden wil niet zeggen dat wij de ideologieën van Hitler ook grappig vinden. Au contraire.

Kitlers

Kitlers the sequel

Kitleren!

Kitlers & friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat.

Wij weigeren een groepje te zijn, dus nieuwe mensen zijn altijd van harte welkom. Queen Dorothy, King Kia of één van hun onderdanen zullen de rode loper uitrollen en een welkomstreis voor je boeken. WEES WELKOM!
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 16:08:

[...]

Een zeer intelligente uitzendkracht Das EZIU
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 16:08:

[...]

Een zeer intelligente uitzendkracht

Of te wel een zeer Overmatig Hyperintelligente Uitzend Mevrouw

Oo, zeg dat dan.

Maar je mag haar wel houden hoor
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 16:08:

[...]

Gaan we samen een keer naar hun optreden in Teheran?Ja doen we. Wanneer?
quote:OldWood schreef op 22 september 2015 @ 16:23:

[...]

Ja doen we. Wanneer?Ehmmm ff kijken.. vanavond kan ik niet.. Morgen?
quote:OldWood schreef op 22 september 2015 @ 16:22:

[...]

Oo, zeg dat dan.

Maar je mag haar wel houden hoor Nee nee ik gun haar jou
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 16:25:

[...]

Ehmmm ff kijken.. vanavond kan ik niet.. Morgen?Is de liefde tussen jou en Elle voorbij?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 16:27:

[...]

Is de liefde tussen jou en Elle voorbij?Ja, ze gaat naar een mannenforum lees ik net. Mannen dingen leren over vrouwen
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 16:26:

[...]

Nee nee ik gun haar jou

Wat is dat voor vals kreng dan?

Zal ik haar maar even voor je africhten dan.
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 16:25:

[...]

Ehmmm ff kijken.. vanavond kan ik niet.. Morgen?Nee dan kan ik niet. Overmorgen?
quote:OldWood schreef op 22 september 2015 @ 16:33:

[...]

Nee dan kan ik niet. Overmorgen?Dan komt jouw vrouw mijn vrouw toch?
quote:OldWood schreef op 22 september 2015 @ 16:32:

[...]

Wat is dat voor vals kreng dan?

Zal ik haar maar even voor je africhten dan.

OHUM staat eigenlijk voor onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts. Ze heeft onder andere een hele mailing verpest door de brieven op deze manier in enveloppen te doen en daarna dicht te plakken.

En dan maakt ze ook nog een opmerking als ja maar ze kunnen toch gewoon verstuurd worden

En ze heeft documenten versnipperd die bewaard moesten worden.
ken de link nie opunuhhhh
O wat een slimmerik dat zie je na een, hooguit twee brieven toch wel dat je het verkeerd doet.

Nee die valt niet meer af te richten.
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 16:41:

[...]

OHUM staat eigenlijk voor onvolprezen, hyperintelligente uitzend muts. Ze heeft onder andere een hele mailing verpest door de brieven op deze manier in enveloppen te doen en daarna dicht te plakken.

[afbeelding]

En dan maakt ze ook nog een opmerking als ja maar ze kunnen toch gewoon verstuurd worden

En ze heeft documenten versnipperd die bewaard moesten worden.OHUM mijn bestigste vriendin! Ik mis haar wel hoor Charly . Vooral jouw verhalen over haar .
Voor Grobbie en Cor (en alle andere dames en heren die het even kunnen gebruiken)

quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 17:02:

[...]

OHUM mijn bestigste vriendin! Ik mis haar wel hoor Charly . Vooral jouw verhalen over haar .Als ik haar een keer toevallig tegenkom zal ik haar naar jou toesturen
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 17:03:

Voor Grobbie en Cor (en alle andere dames en heren die het even kunnen gebruiken)

[afbeelding]

Dank je

Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zitten
quote:charlottew88 schreef op 22 september 2015 @ 17:09:

[...]

Als ik haar een keer toevallig tegenkom zal ik haar naar jou toesturen KIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Charlotte deed de emo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sterkte Cor
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 17:09:

[...]

Dank je

Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zittenNiet zo'n fijne relatie met ex dus. Ik hoop voor je dat je een fijne avond hebt met je zoon .

[...]

KIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Charlotte deed de emo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Gestaft en op de negeer met haar!
quote:Corona67 schreef op 22 september 2015 @ 16:35:

[...]

Dan komt jouw vrouw mijn vrouw toch?Is dat zo? Nee dan kan ik ook niet
quote:KiaOraHoi schreef op 22 september 2015 @ 17:18:

[...]

Gestaft en op de negeer met haar!

[...]

Dank je

Nu ff snel langs moeke, en dan naar het ziekenhuis. Dag vol met laatste onderzoeken etc. Hopelijk is mijn ex zoals afgesproken weg. Kan ik ff rustig een tijdje met hem zittenSterkte Cor!
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 09:04:

Mel

kia!

Lekker op tijd

13 pagina's later..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven