Update

23-09-2015 10:37 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een update:

Ben nu 11 dagen overtijd. Bloed is geprikt.

Vandaag gebeld naar HA. Zijn beide op vakantie en moest een ander nummer been van dezelfde praktijk.

Uitslag is nog niet binnen.. Kon morgen of vrijdag nog even terug bellen. Het duurt lang..

Eigenlijk had ik ook het idee dat het niet meer hoefde want ik ben gisteren echt ongesteld geworden. Rood bloed verlies en best veel. Alleen nu is het alweer weg... (Misschien nog een druppeltje). Maandag ook een paar druppeltjes, maar dat was bijna niets. Dus de menstruatie heeft niet doorgezet...

Snap er niets van. Ik ben nu of 11 dagen "overtijd" of mag ik 1 dag menstruatie echt aanzien voor een volledige menstruatie?

Deze menstruatie voelde wel wat anders. Minder heftig, niet zo chagrijnig (best vrolijk) geen honger, krampen maar niet heftig. Wel een opgezette buik en vaak plassen. echt weinig eetlust
waar is dit een update van? Kun je niet beter in je oude topic verder gaan, waar mensen je kennen?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Het kan beiden hoor! Je kan zwanger zijn, maar je hebt niet positief getest?, dus acht ik de kans wel heel klein... Maar helaas kan je cycles ook even van de kaart zijn. Wanneer ben je gestopt met anticonceptie. Ik had tot 11 maanden na stoppen met de pil keurig cycles en toen ineens... Werd het onregelmatig en sloeg ik maanden over.

Maar spannend!!! Voor als nog reken er maar niet op!
Misschien handig als je gewoon in het oude topic post. Ik dacht dat je 11 dagen overtijd in je zwangerschap liep. Maar begrijp nu dat het overtijd over de menstruatie gaat.
Zet je update hier neer, veel handiger.

5 dagen overtijd
“Don’t look back – you’re not going that way.”
of bij dat bloed onderzoek topic.... 1 topic is voldoende!
Ik heb t gedaan :-) thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven