Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Jeetje, wat is het rustig hier zeg.

Fijn dat het eten weer blijft zitten T&G!

Poca, shit is dat he, als internet je in de steek laat!

Lisa, nog gefeliciteerd!!!! Leuke verjaardag gehad?

Hier ben ik alweer ongesteld-af. Beetje raar, want na 2 dagen was het weer over. Mijn lijf is denk ik nog niet helemaal tot rust gekomen...

Iedereen lekker thuis vanavond?
Hey Mo! Wat gek van je ongesteldheid. Ik heb dus precies hetzelfde. Normaal ben ik ook veel langer ongesteld, maar nu dus ook maar 3/4 dagen. Ik ben dus ook weer ongesteld-af. We lopen aardig synchroon he?

Ik ben lekker thuis vanavond. Misschien dat ik maar eens een avondje ga bankhangen voor de televiesie, dat heb ik echt al geen weken meer gedaan. Nu nog even wachten op Flo-man, die gaat lekker foe-yong-hai van de chinees halen.
Haha, Florence, wat leuk van Floman. Enne, je hoeft hem niet teleur te stellen, maar je kunt hem juist goed nieuws brengen: omdat je cyclus ergens tussen de 28 en 40 dagen zit, mag je 16 dagen (ongeveer) sexdaten....Dat zal hij niet vervelend vinden.
Ooowwwww, dat vindt hij vast niet erg!

Ga deze maand wel ovulatietesten gebruiken om zeker te weten wanneer mijn ei-sprong is. Maar voor de zekerheid natuurlijk daaromheen ook maar een paar mooie 'dates' plannen!
Haha, ja, moman kijkt er ook alweer naar uit! Gisteren zei hij nog met een stalen gezicht: "Maar ik vind het helemaal niet erg om iedere dag sex te hebben hoor." Duh, dat had ik wel verwacht ;)
Roadster en de rest, is het iets om aan de angel te vragen of ze onze topicnaam aanpast? En wat moet de nieuwe naam worden dan?
Wij volgen GV!!
quote:kruimel81 schreef op 22 september 2008 @ 19:36:

Wij volgen GV!!Ik stem voor!!
quote:kruimel81 schreef op 22 september 2008 @ 19:36:

Wij volgen GV!!

Haha, ik ben ook voor!!! Roadster, ga jij hier ook mee akkoord?

De angels zijn deels bekend geworden en morgen maakt de rest zich bekend. Vond het erg typisch. Bij het onderwerp 'Raad de engel' kunnen jullie lezen wie ze zijn. JL, jij zult er eentje wel van herkennen!
mo, dat is ook apart. Moderators die elkaar dan de hand boven het hoofd houden of zich dus partijdig opstellen. hmmmmm
W
Goodmorning!

Haha, JL, kijk maar uit dat je geen ban krijgt! Lief dat je het voor me opneemt, maar je moet er wel erg veel voor incasseren. Laten we al die meiden maar proberen links te laten liggen, ze zijn het echt niet waard om ook maar een greintje energie in te steken. En als zij denken 'naar eer en geweten te handelen'.....iedereen komt zichzelf wel een keer tegen.

Maar goed, laag, zielig en kinderachtig is het zeker. Verwachten ze dan dat iedereen hen als 2 personen (gespleten persoonlijkheid) ziet? Dat kan natuurlijk niet, iedereen heeft bij de angels de echte persoon in hun achterhoofd en v.v. Mij lijkt het tijd voor een paar nieuwe angels die niet in hun vrije tijd hier zitten te forummen en die gewoon betaald worden, waardoor ze hun werk fatsoenlijk moeten doen.

Zooooo, meelezers zullen nu wel weer komen met hun commentaar...veel plezier met spuien.

@Flo, succes vandaag op de poli. En ik wacht het vuilniszakkenmysterie in spanning af!

Meiden, duimen jullie voor me? Heb zo examen.
@ Lisa: Nog gefeliciteerd, beter laat dan nooit he! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.

@ FLo: Leuk van Floman haha. En veel succes op de poli en ik ben net als de rest ook erg nieuwsgierig naar de afloop van het vuilniszakkenmysterie.

@ Mogalie: Ik ben al aan het duimen! Inderdaad is het minder als internet plat ligt maar gisteren is een vriend langs geweets en hij doet het weer!

En qua Angels vind ik ook dat je neutrale personen moet hebben en niet mede forummers. Hoe kunnen die nu eerlijk beoordelen wat wel of niet fout is!

@ T&G: en weer lekker kunnen genieten van je eten en ontbijt?
Even een berichtje tussendoor.

Wat een gedoe allemaal met die angels.

Blijkbaar mag je iemand op een grove manier de les lezen.

Alleen geen leden stop.

Ik wil er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Ik weet alleen dat je de gaten houden word.

Ik heb al iemand die mij in de gaten houd met alles.

Maar blijkbaar zijn dat meer forum genoten die je in de gaten houden.

Iedereen sterkte in de dingen die je moet doen.

Ik ga me hier even richten op de verjaardag van Merel.

Er was al veel gezanik over vrienden van ons.

Dus het was gister avond heel gezellig hier.
BM, over vrienden van jullie? Dat is altijd vervelend. Wanneer is Merel ook alweer jarig?

Als ik op de groep kan, zet ik daar even en berichtje neer!
anoniem_63691 wijzigde dit bericht op 23-09-2008 12:56
Reden: vaudjuh
% gewijzigd
Hee meisjes,

Kom net van de pijnpoli. Weet nu ook waarom dit zo heet, want deze keer deed het prikken wel erge pijn. Heb er nu nog behoorlijk last van, een gevoel alsof er constant tegen een soort telefoonbotje in mijn rug wordt geduwd. En helaas heeft ook deze test niet geholpen, want de pijn in de stuit is nog steeds aanwezig. Donderdag moet ik nog een keer, dus hopenlijk dan meer succes.

Nu door naar de rechtbank. ZUCHT....... Daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik zal blij zijn als deze dag voorbij is.

Heb ook even geen puf om me te mengen in het hele angels verhaal, sorry. Vind het ook lastig om daar iets over te zeggen, want het ligt allemaal best wel gecompliceerd dat hele twee petten verhaal en die nieuwe openheid van zaken. Want waar ligt de grens van wat wel en niet mag?

Anyway, ik ga deze dag uitzitten en dan ben ik morgen hopenlijk weer pijnvrij en Flo de positievo.
@ BM: Wat vervelend allemaal. Zeker als het over vrienden gaat.
Jeetje meiden, wat een verhalen.

@florence, heel veel sterkte. Houd ons op de hoogte. En wat vreselijk dat je zoveel pijn hebt. Echt rot.

@bm, Wat vervelend dat je ruzie hebt gehad. Krijg je een rotgevoel van he!

@jl, nou meid, je krijgt het nu wel over je heen. Poeh. Ik blijf van mening dat , ook al ben je nog van zo'n goede wil, het ondoenlijk is om met twee avatars deel te nemen aan een forum een het te controleren. Maar ik denk dat die discussie verder zinloos is. Mensen zijn nu modder aan het gooien naar jou, en de essentie van het verhaal wordt gemist. Laat het lekker rusten en schrijf lekker bij ons. Wij snappen je!!
@Flo, Balen zeg, dat het niet over gaat! Hoop voor je dat het donderdag allemaal goed komt. En verder wacht ik echt in spanning af op je vuilniszakkenmysterie.....
@Kruimel, reed vanochtend nog langs je huis. Gek is dat eigenlijk he!
Lieve JL, het lijkt wel een hetze (Kruimel, schrijf je dat zo???). Ook al is het echt ENORM moeilijk, probeer om er niet meer op te reageren en niet meer op dat topic te kijken. Dat soort mensen wordt door berichten die zijn bedoeld om eerlijk te zijn en dingen uit te leggen alleen maar gevoerd om nog negatiever, persoonlijker en valser te worden. En tja, met zulke incorrecte angels, red je dat zeker niet. Hulde voor je moed hoor, maar ik denk (is mijn mening maar, sta toch wel achter wat je doet) dat het beter is om je nu van die hele oneerlijke, onterechte discussie afzijdig te houden...

Knuffel voor jou!
FLO

Inderdaad wel een nare toe passelijke naam voor zo iets.

Ik hoop dat de pijn wat minder is. Die behandeling van laatste keer heeft dus helemaal niet geholpen. Je had toch iets met elektrische schokjes gehad??

Jl

Niet meer reageren op hun. Dat was mijn ondergang ook geweest!!!

All

Over die vrienden.................. zucht

Ik heb me zelf al weer tot orde groepen maar ik was heel erig kwaad op hun. Merel is zaterdag 27 sept jarig. Ze viert het samen met papa.

Die avond er voor ( of ik het voelde aan komen) Zei ik nog tegen M van wedden dat je vrienden ruim na het avond eten allemaal komen.

En Ik heb het nog niet eens gezegt, en de telefoon gaat. M had nog droog gezegd dat dat dus onzin was.

Het was 1 van onze vrienden, die vertelde ons even dat ze besloten hadden om allemaal na 19.00 uur te gaan rijden. Dus dat houd in dat merel al lang en breed op bed ligt als hun om 20.00 aan komen kakken.

En ik ging al helemaal door het lint toen M nog een droog zei "het is goed hoor"

Ik was kwaad kwaad.

Ik zei kwaad tegen hem "ben jij nou papa'

Ik zeg als er 1 iemand door een of andere reden niet, kan is daar aan toe. Maar nou heeft dat kind niet eens een echte verjaardag. Ze moet dan alle cadeautjes die ochtend erop uit pakken. En het stomme is van alles een van de vriendinnen van hun is au per ( schrijf je dat zo) Die past op de zelfde leeftijd als merel. Dat zei niet even de jongens op orde heeft geroepen. Dat de jarige misschien dan lang en breedte op haar bedje licht.

Ik ben er nog pissig over eigenlijk. Marco heeft nu een mailetje gestuurd naar iedereen of ze niet eind van middag willen komen.

Dan licht merel misschien ook op bed. Maar ze moet zowiezo even haar avond eten opeten.
BM, hoop voor je dat het zo goed wordt opgelost dan!

Heb nog een nieuwtje, maar kan niet op de groep.....

Was er trouwens nog iemand die ook dat schema van me wil gaan gebruiken (temperaturen)? Laat maar even weten, dan mail ik het!
Bm, nu wil ik niet vervelend overkomen, maar er moet me toch iets van het hart.

Merel heeft toch helemaal niks aan zoveel bezoek? Waarschijnlijk is het alleen maar verwarrend en druk voor haar. Daarbij komt nog dat jij dan steeds met Merel bezig moet zijn (voeden, spelen, troosten, etc) (of je arme jarige vriend) en je zelf ook niet kan genieten van het gezelschap.

Als ze 's avonds komen, hebben ze wel een cadeautje bij zich (altijd leuk), maar dan ligt Merel al lekker in haar bedje. Jij en vriendlief hebben alle aandacht voor het bezoek en zo kan het een gezellige avond worden.
@mo, ik wilde het schema graag. En ik ben heel benieuwd naar je nieuwtje!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven