Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 14:05:

Maar ben er ff weg van!!

Even naar moeke, dan komt dochter hier op bezoek, voordat ze naar de kermis gaat. Dan naar het ZH

Laterzzzzzz chickies Lieffies!!
heeft nou niemand een leuk reisje voor Bridget uitgezocht?

wel een driedubbele rode loper met bitterballen en extra mosterd, das best leuk maar daar kwam ze niet voor.

dus bij deze: http://slightlywarped.com/the-cursed-amusement-park/

veel plezier, neem de rest van de nieuwelingen ook mee.

we merken wel wie er terugkomt
Alle reacties Link kopieren
Wil je een online aankoop doen bij een bepaalde parfumeriezaak die begint met een D. Krijg je een kortingscode zegt die site dat de code ongeldig is En ja ik heb de code goed ingevuld stomme stomme stomme stomme site
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:melbrw schreef op 25 september 2015 @ 14:16:

heeft nou niemand een leuk reisje voor Bridget uitgezocht?

wel een driedubbele rode loper met bitterballen en extra mosterd, das best leuk maar daar kwam ze niet voor.

dus bij deze: http://slightlywarped.com/the-cursed-amusement-park/

veel plezier, neem de rest van de nieuwelingen ook mee.

we merken wel wie er terugkomt

Ze mag wel in mijn buitenverblijfje logeren.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik had ook iets stoms met kortingscodes maar dan bij de H&M. Die verkopen ein-de-lijk weer flared jeans dus ik bestellen, en rond ik mijn bestelling af zie ik opeens een banner NU tot 4 okt gratis verzenden , kortingscode blabla.

Trek het er dan automatisch vanaf

Het scheelde maar 5 euro maar toch, ik had toen al betaald.
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 14:24:

Ik had ook iets stoms met kortingscodes maar dan bij de H&M. Die verkopen ein-de-lijk weer flared jeans dus ik bestellen, en rond ik mijn bestelling af zie ik opeens een banner NU tot 4 okt gratis verzenden , kortingscode blabla.

Trek het er dan automatisch vanaf

Het scheelde maar 5 euro maar toch, ik had toen al betaald.Hier 25% korting en 5 euro tegoed is ook niet veel maar daar gaat het niet om. Het is gewoon irritant dat het niet werkt ook zonder code kan ik het mij veroorloven maar geef dan niet zo code als het toch niet werkt. Echt stom.
En mijn PMS zal ook wel meetellen dat ik mij extra kapot erger.
Lieverds!

Ik zit even in "meeleesmodus"... kan het even niet bijhouden. Tot snel .
Ja idd vet irritant hier geen PMS maar wederom enorm slecht geslapen waardoor ik een gat in de dag heb geslapen omdat ik vanochtend weer omviel. Was vanalles met mijn dag van plan waar nu dus geen ene kont van terecht komt. Krijg daar bovenop een appje O je moet ook voor de kinderen koken want die komen vanmiddag al. En dan vanavond nog dansles.

If you need me..

Ill be in my blanketfort

Eating icecream
Sterkte Tar
quote:KiaOraHoi schreef op 25 september 2015 @ 14:31:

Lieverds!

Ik zit even in "meeleesmodus"... kan het even niet bijhouden. Tot snel .sterkte Kia, tot gauw!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 14:35:

Ja idd vet irritant hier geen PMS maar wederom enorm slecht geslapen waardoor ik een gat in de dag heb geslapen omdat ik vanochtend weer omviel. Was vanalles met mijn dag van plan waar nu dus geen ene kont van terecht komt. Krijg daar bovenop een appje O je moet ook voor de kinderen koken want die komen vanmiddag al. En dan vanavond nog dansles.

If you need me..

Ill be in my blanketfort

Eating icecream wat een baaldag. Sterkte ook!
Och op dit moment lijkt elke dag wel een baaldag. Ik raak om het minste geringste al van de leg.
Ik erger me gewoon aan mezelf al zegt iedereen dat ik dat gewoon moet toelaten want het hoort er bij. Nou ik vind het stom en wil dat het over is.
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 14:56:

Ik erger me gewoon aan mezelf al zegt iedereen dat ik dat gewoon moet toelaten want het hoort er bij. Nou ik vind het stom en wil dat het over is.*dikke knuffel*
quote:TardarSauce schreef op 25 september 2015 @ 14:55:

Och op dit moment lijkt elke dag wel een baaldag. Ik raak om het minste geringste al van de leg.Ja dat is logisch lieve Tar
Rot, Sausje
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Niks voor mij om zo'n depri monster te zijn. Ik ben nu weer alles aan het uitstellen zo van ach het is nog niet op, dus ik haal morgen wel kattengrit en ach de plant kan best nog wel een dag in een te kleine pot wonen. Terwijl ik eerst in de planning had lekker op tijd op, boodschapjes doen, naar het tuincentrum, naar de bouwmarkt, gipsplaat halen en muurverf, woonkamer muur schilderen, eten koken, huis opruimen, man verrassen met een gemaakte muur (er zit een gat in het gipsmuurtje bij de trap) en tja nu eet ik appeltaart op de bank en denk 'laat maaaar'
HAHHAHAHA die autocorrect fails zijn episch!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven