Hier Kitleren we verder :D
zaterdag 12 september 2015 om 14:33
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
vrijdag 25 september 2015 om 13:49
quote:OlympeMaxime schreef op 25 september 2015 @ 09:50:
Corona, de misselijkheid zal waarschijnlijk snel minder worden als de morfinepomp afgebouwd wordt. Ik was daar zelf ook erg misselijk van, en zie het veel bij patienten. Vies spul, hoor. Maar het kan ook door het gerommel in zijn hoofd komen natuurlijk, dan kan het wat langer duren. Dapper van hem dat hij voor de operatie gekozen heeft. Kan me voorstellen dat hij die aanvallen helemaal zat is. Die aanvallen zijn niet alleen wat je aan de buitenkant ziet, in je hoofd heeft het vaak nog lange naweeen, wat de keuze voor een operatie weer begrijpelijker maakt. Ik heb een patient gehad die ook deze operatie heeft gehad (lag bij ons voor wat anders), maar die vertelde dat hij na een aanval, die maar 2 minuten duurde, vaak een week lang nog met watten in zijn kop liep, aura's zag, hypergevoelig bleef voor licht en geluid. Alsof hij na zo'n aanval een week met een lichte migraine liep. Hij had hij na zo'n grote aanval nog een flink aantal kleintjes erachteraan die 'van buiten' niet te zien waren maar waar hij wel gruwelijke last van had, en die op het EEG ook alleen te zien waren als heel licht. En toen de aanvallen meer dan één keer per week kwamen, hij dus áltijd met dat gevoel liep. Terwijl aan de buitenkant alleen die aanval van 2 minuten te zien was. Zijn omgeving snapte daarom niet zo goed waarom hij toch voor die operatie koos. Maar dat migrainegevoel wilde hij kwijt. Hij was zichzelf kwijt door die migrainegevoelens. Dat is hoe hij het omschreef. Toen ik dat hoorde dacht ik ook, jemig, ja, dan snap ik dat je ondanks niet zo heel veel aanvallen (want meestal gaan ze daar pas toe over als je meerdere aanvallen per week of dag hebt) toch voor zo'n operatie kiest.Begrijpelijk. Het is eigenlijk geen leven.....
Corona, de misselijkheid zal waarschijnlijk snel minder worden als de morfinepomp afgebouwd wordt. Ik was daar zelf ook erg misselijk van, en zie het veel bij patienten. Vies spul, hoor. Maar het kan ook door het gerommel in zijn hoofd komen natuurlijk, dan kan het wat langer duren. Dapper van hem dat hij voor de operatie gekozen heeft. Kan me voorstellen dat hij die aanvallen helemaal zat is. Die aanvallen zijn niet alleen wat je aan de buitenkant ziet, in je hoofd heeft het vaak nog lange naweeen, wat de keuze voor een operatie weer begrijpelijker maakt. Ik heb een patient gehad die ook deze operatie heeft gehad (lag bij ons voor wat anders), maar die vertelde dat hij na een aanval, die maar 2 minuten duurde, vaak een week lang nog met watten in zijn kop liep, aura's zag, hypergevoelig bleef voor licht en geluid. Alsof hij na zo'n aanval een week met een lichte migraine liep. Hij had hij na zo'n grote aanval nog een flink aantal kleintjes erachteraan die 'van buiten' niet te zien waren maar waar hij wel gruwelijke last van had, en die op het EEG ook alleen te zien waren als heel licht. En toen de aanvallen meer dan één keer per week kwamen, hij dus áltijd met dat gevoel liep. Terwijl aan de buitenkant alleen die aanval van 2 minuten te zien was. Zijn omgeving snapte daarom niet zo goed waarom hij toch voor die operatie koos. Maar dat migrainegevoel wilde hij kwijt. Hij was zichzelf kwijt door die migrainegevoelens. Dat is hoe hij het omschreef. Toen ik dat hoorde dacht ik ook, jemig, ja, dan snap ik dat je ondanks niet zo heel veel aanvallen (want meestal gaan ze daar pas toe over als je meerdere aanvallen per week of dag hebt) toch voor zo'n operatie kiest.Begrijpelijk. Het is eigenlijk geen leven.....
vrijdag 25 september 2015 om 13:50
vrijdag 25 september 2015 om 13:53
quote:charlottew88 schreef op 25 september 2015 @ 10:37:
https://www.youtube.com/watch?v=wXQUhX89vtQ
Hahahahahaaha
https://www.youtube.com/watch?v=wXQUhX89vtQ
Hahahahahaaha
vrijdag 25 september 2015 om 13:54
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 10:40:
[...]
Heb jij al met het ziekenhuis gebeld?
Ik hoor net dat hij niet zo een hele goede nacht had gehad. Misselijk vooral, slecht geslapen en wat temperatuurverhoging
Ze hebben inderdaad de pomp afgebouwd, omdat hij meer buikpijn dan hoofdpijn had, en hij krijgt nu pillen.
To be continued
Oh bah, wat rot zeg. Anders morfine via infuus? (zeg maar wat) Ik kan mij voorstellen dat pillen minder effectief is en is weer iets voor de buikregio zeg maar.
Veel beterschap gewenst!
[...]
Heb jij al met het ziekenhuis gebeld?
Ik hoor net dat hij niet zo een hele goede nacht had gehad. Misselijk vooral, slecht geslapen en wat temperatuurverhoging
Ze hebben inderdaad de pomp afgebouwd, omdat hij meer buikpijn dan hoofdpijn had, en hij krijgt nu pillen.
To be continued
Oh bah, wat rot zeg. Anders morfine via infuus? (zeg maar wat) Ik kan mij voorstellen dat pillen minder effectief is en is weer iets voor de buikregio zeg maar.
Veel beterschap gewenst!
vrijdag 25 september 2015 om 13:54
vrijdag 25 september 2015 om 13:56
quote:Corona67 schreef op 24 september 2015 @ 16:33:
[...]
Gewoon onschuldige mannenzaken.
Beurskoersen
Voetbal
Lengte van de piemel
Wie van het forum we wel eens een keer plat willen neuken
Welk bier lekker is
Gewoon dingen waar alle mannen over praten
dat vraag ik me van de hengelaars nou altijd af, je hebt toch geen idee hoe iemand eruit ziet?
je weet niet eens of iemand van het geslacht is wat diegene zegt!
hoi allemaal, ik kom ook weer eens binnenvallen. ik moet toch maar eens met mijn baas overleggen dat ik meer forum tijd nodig heb tijdens werktijd.
corona, wat fijn dat je zoon het zo goed doet!
grobje, hoe voel je je nu?
kia, hoe is het nu?
max, spannend je afspraak!
hoi mensen uit Wakkertopic!
[...]
Gewoon onschuldige mannenzaken.
Beurskoersen
Voetbal
Lengte van de piemel
Wie van het forum we wel eens een keer plat willen neuken
Welk bier lekker is
Gewoon dingen waar alle mannen over praten
dat vraag ik me van de hengelaars nou altijd af, je hebt toch geen idee hoe iemand eruit ziet?
je weet niet eens of iemand van het geslacht is wat diegene zegt!
hoi allemaal, ik kom ook weer eens binnenvallen. ik moet toch maar eens met mijn baas overleggen dat ik meer forum tijd nodig heb tijdens werktijd.
corona, wat fijn dat je zoon het zo goed doet!
grobje, hoe voel je je nu?
kia, hoe is het nu?
max, spannend je afspraak!
hoi mensen uit Wakkertopic!
vrijdag 25 september 2015 om 13:58
quote:Lovestar schreef op 25 september 2015 @ 13:54:
[...]
Veel beterschap gewenst!
Ja eerst via het infuur. Ws kwam daar voor een groot deel de misselijkheid vandaan
Zal het straks wel horen als ik er heen ga
[...]
Veel beterschap gewenst!
Ja eerst via het infuur. Ws kwam daar voor een groot deel de misselijkheid vandaan
Zal het straks wel horen als ik er heen ga
vrijdag 25 september 2015 om 14:00
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 13:50:
[...]
Hij heeft maanden geen aanvallen meer gehad, maar de angst ervoor en ook de medicijnen.
(alhoewel mijn vader ook zijn hele leven medicijnen tegen epilepsieaanvallen had, en dat ging prima)Is de kortsluiting dan helemaal weg? Dus ook geen kleine aanvallen?
[...]
Hij heeft maanden geen aanvallen meer gehad, maar de angst ervoor en ook de medicijnen.
(alhoewel mijn vader ook zijn hele leven medicijnen tegen epilepsieaanvallen had, en dat ging prima)Is de kortsluiting dan helemaal weg? Dus ook geen kleine aanvallen?
vrijdag 25 september 2015 om 14:00
vrijdag 25 september 2015 om 14:02
quote:Lovestar schreef op 25 september 2015 @ 14:00:
[...]
Is de kortsluiting dan helemaal weg? Dus ook geen kleine aanvallen?Bij mijn zoon? Nou dat weten we eigenlijk pas 100% zeker als zijn medicijnen helemaal zijn afgebouwd.. Maar dat is wel het doel van de operatie. En dat kan nog wel een jaar of langer duren.. maar goed.. Dat is het minst erge lijkt me.. Medicijnen afbouwen
[...]
Is de kortsluiting dan helemaal weg? Dus ook geen kleine aanvallen?Bij mijn zoon? Nou dat weten we eigenlijk pas 100% zeker als zijn medicijnen helemaal zijn afgebouwd.. Maar dat is wel het doel van de operatie. En dat kan nog wel een jaar of langer duren.. maar goed.. Dat is het minst erge lijkt me.. Medicijnen afbouwen
vrijdag 25 september 2015 om 14:03
vrijdag 25 september 2015 om 14:11
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 14:02:
[...]
Bij mijn zoon? Nou dat weten we eigenlijk pas 100% zeker als zijn medicijnen helemaal zijn afgebouwd.. Maar dat is wel het doel van de operatie. En dat kan nog wel een jaar of langer duren.. maar goed.. Dat is het minst erge lijkt me.. Medicijnen afbouwenJa. Hmm, maar dat is een positief vooruitzicht
[...]
Bij mijn zoon? Nou dat weten we eigenlijk pas 100% zeker als zijn medicijnen helemaal zijn afgebouwd.. Maar dat is wel het doel van de operatie. En dat kan nog wel een jaar of langer duren.. maar goed.. Dat is het minst erge lijkt me.. Medicijnen afbouwenJa. Hmm, maar dat is een positief vooruitzicht