TVOH 2015-2016
vrijdag 25 september 2015 om 22:33
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 22:32:
[...]
Grappig, van te voren riep ik dat Anouk de reden was dat ik het waarschijnlijk niet ging trekken
Nu is Anouk de reden dat ik volgende week week kijk
Tot trash mijn mede trasherts!Anouk is ook het kijkcijfercanon, daarom wilde John de M haar al zolang. En Anouk ging er nu voor en voor het geld.
[...]
Grappig, van te voren riep ik dat Anouk de reden was dat ik het waarschijnlijk niet ging trekken
Nu is Anouk de reden dat ik volgende week week kijk
Tot trash mijn mede trasherts!Anouk is ook het kijkcijfercanon, daarom wilde John de M haar al zolang. En Anouk ging er nu voor en voor het geld.
vrijdag 25 september 2015 om 22:34
vrijdag 25 september 2015 om 22:35
quote:steph schreef op 25 september 2015 @ 22:33:
[...]
Anouk is ook het kijkcijfercanon, daarom wilde John de M haar al zolang. En Anouk ging er nu voor en voor het geld.
Snap ik best, je zal alleen 5 kinderen moeten huisvesten, eten en kleden.
Gelijk heeft ze,
[...]
Anouk is ook het kijkcijfercanon, daarom wilde John de M haar al zolang. En Anouk ging er nu voor en voor het geld.
Snap ik best, je zal alleen 5 kinderen moeten huisvesten, eten en kleden.
Gelijk heeft ze,
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 25 september 2015 om 22:43
quote:S0LEIL schreef op 25 september 2015 @ 22:40:
[...]
Ja en daar viel mijn Johnny-liefde een beetje in duigen, toen hij meest liefste en meest mooiste zei Geen last van, ik ben niet zo van de taal dingen. Love Johnny.
[...]
Ja en daar viel mijn Johnny-liefde een beetje in duigen, toen hij meest liefste en meest mooiste zei Geen last van, ik ben niet zo van de taal dingen. Love Johnny.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 26 september 2015 om 20:08
quote:friezinnetje2014 schreef op 25 september 2015 @ 21:39:
Marrekkooo op FB:
Wat een ongelofelijk indrukwekkende auditie was dit, Maan! Je hebt me geraakt, ontroerd en bewogen en ik kan niet wachten om te ontdekken welke mogelijkheden jouw stem nog meer heeft! #TVOH
Trouwens, ik zong al over jou:
'Jij bent de zon en de Maan voor mij...'
'Ik lig op mijn rug in het gras en aanschouw de Maan...'
I love you to the Maan and back
Echt??? Dit is toch walgelijk? Vraag me af wat er bij Marco allemaal beweegt. Getver.
Marrekkooo op FB:
Wat een ongelofelijk indrukwekkende auditie was dit, Maan! Je hebt me geraakt, ontroerd en bewogen en ik kan niet wachten om te ontdekken welke mogelijkheden jouw stem nog meer heeft! #TVOH
Trouwens, ik zong al over jou:
'Jij bent de zon en de Maan voor mij...'
'Ik lig op mijn rug in het gras en aanschouw de Maan...'
I love you to the Maan and back
Echt??? Dit is toch walgelijk? Vraag me af wat er bij Marco allemaal beweegt. Getver.
zaterdag 26 september 2015 om 20:09