TVOH 2015-2016
vrijdag 2 oktober 2015 om 20:35
vrijdag 2 oktober 2015 om 20:36
lieverds!
Vorige week vergeten the voice op te nemen en niet gekeken; heb ik iets gemist?
Ik ben zo benieuwd naar Anouk in de jury. Die Sanne 'kennen' we nog van DBSSW maar die vind ik niet zo leuk.
Is het de moeite waard om de voice in real time te kijken, of ga ik na vanavond weer over op de tactiek "opnemen en hele aflevering binnen 30min erdoor heen jassen"?
Heb iig jullie nodig bij dit soort programma's dus... Ik ga even de chips en drank klaar zetten
Vorige week vergeten the voice op te nemen en niet gekeken; heb ik iets gemist?
Ik ben zo benieuwd naar Anouk in de jury. Die Sanne 'kennen' we nog van DBSSW maar die vind ik niet zo leuk.
Is het de moeite waard om de voice in real time te kijken, of ga ik na vanavond weer over op de tactiek "opnemen en hele aflevering binnen 30min erdoor heen jassen"?
Heb iig jullie nodig bij dit soort programma's dus... Ik ga even de chips en drank klaar zetten
vrijdag 2 oktober 2015 om 20:37
quote:rosanna08 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:35:
ik pak zo lekker een chai latte Nooit gedronken maar ik wil het wel een keer proberen.
ik pak zo lekker een chai latte Nooit gedronken maar ik wil het wel een keer proberen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 2 oktober 2015 om 20:41
vrijdag 2 oktober 2015 om 20:43