Napraattopic deel 37

25-09-2015 09:45 2978 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 26 september 2015 @ 10:45:

Ik heb ook een officiële waarschuwing

Ik kon het niet laten om even op te merken dat Dotje door ging voor de ban

Foei ei

quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 september 2015 @ 10:46:

[...]

Foei ei

Het was een ingecalculeerde waarschuwing. Ik 'mocht' ook weer
quote:hatsetats schreef op 26 september 2015 @ 10:46:

Tja. Je weet dat OT n het mod topic je een ban kan opleveren.Ja, dat klopt. Het probleem is een beetje dat mods één bericht vaak niet zo goed snappen (iets met context en achtergrond) en dat nadere toelichting dan NIET off-topic is. Dat zou niet nodig hoeven zijn als bij een eerdere stap gelezen wordt waar het over gaat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 26 september 2015 @ 10:56:

[...]

Ja, dat klopt. Het probleem is een beetje dat mods één bericht vaak niet zo goed snappen (iets met context en achtergrond) en dat nadere toelichting dan NIET off-topic is. Dat zou niet nodig hoeven zijn als bij een eerdere stap gelezen wordt waar het over gaat.Dan stuur je een mailtje.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Yas een ban
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook een officiële waarschuwing voor het off-topic gaan in het mod topic. Het is niet anders, en ik verwachtte het ook wel eigenlijk.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Amaqanda schreef op 26 september 2015 @ 10:47:

[...]

Het was een ingecalculeerde waarschuwing. Ik 'mocht' ook weer Je houdt dat ook echt bij, wanneer je weer mag?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 september 2015 @ 11:05:

[...]

Je houdt dat ook echt bij, wanneer je weer mag?Wij niet hè? Living on the edge!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 september 2015 @ 11:05:

[...]

Je houdt dat ook echt bij, wanneer je weer mag?Welnee joh Toevallig had ik het laatst met een paar forummers over waarschuwingen en dat die in de modinbox blijven staan bij mij. Zodoende wist ik dat ik ergens in mei voor het laatst een waarschuwing gehad had en we 'grapten' dat we weer mochten.
quote:Nouschi schreef op 26 september 2015 @ 11:09:

[...]

Wij niet hè? Living on the edge!Ik kan intussen wel kwartetten met mijn OW's , maar ik ga d'r niet naar op zoek of zo. Als ik er één krijg neem ik hem voor kennisgeving aan en ga verder met ademhalen, no way dat ik de hele nacht ruzie ga zitten maken op het CM-topic over een stomme waarschuwing.
Stiekem kruis in natuurlijk gewoon de dagen op de kalender af, maar dat ga ik natuurlijk niet toegeven
quote:Amaqanda schreef op 26 september 2015 @ 11:16:

Stiekem kruis in natuurlijk gewoon de dagen op de kalender af, maar dat ga ik natuurlijk niet toegevenEn dan zul je net zien dat je een mod treft van de rekkelijke soort die je offtopic schatersmilie gewoon laat staan of erger nog, gezellig met je meegrinnikt
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 september 2015 @ 11:16:

[...]

Ik kan intussen wel kwartetten met mijn OW's , maar ik ga d'r niet naar op zoek of zo. Als ik er één krijg neem ik hem voor kennisgeving aan en ga verder met ademhalen, no way dat ik de hele nacht ruzie ga zitten maken op het CM-topic over een stomme waarschuwing.Mee eens hoor. Ik heb ook geen ruzie gemaakt op het modtopic, mijn reactie was totaal niet inhoudelijk.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 september 2015 @ 11:17:

[...]

En dan zul je net zien dat je een mod treft van de rekkelijke soort die je offtopic schatersmilie gewoon laat staan of erger nog, gezellig met je meegrinnikt De horror!
Dat gummen in het modtopic vind ik wel irritant,verwijder dan die posts helemaal zodat het overzichtelijk blijft.
quote:feow schreef op 26 september 2015 @ 10:17:

[...]

Ja. Zie bantopic.

Tadarsauce had een terecht punt, haar taalgebruik was foei maar ze had het niet tegen een forummer. Ze heeft ook gelijk dat ze zegt waarom word ik geband en mogen bepaalde figuren wel rustig "dobberneger" of "testosteronbommen" schrijven als het gaat om vluchtelingen.

Als TDS geband wordt voor iets dat niet gericht is tegen een forummer, mag je dan wel hele blogposten plaatsen van randfiguren die tekeer gaan over vluchtelingen? ook niet lijkt me

Yas, kop op, het is wel eens goed voor u om eens rust te nemen
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 september 2015 @ 11:16:

[...]

Ik kan intussen wel kwartetten met mijn OW's , maar ik ga d'r niet naar op zoek of zo. Als ik er één krijg neem ik hem voor kennisgeving aan en ga verder met ademhalen, no way dat ik de hele nacht ruzie ga zitten maken op het CM-topic over een stomme waarschuwing.Nou, zeg dat!
Nog wat gebeurd?
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 september 2015 @ 11:22:

[...]

Tadarsauce had een terecht punt, haar taalgebruik was foei maar ze had het niet tegen een forummer. Ze heeft ook gelijk dat ze zegt waarom word ik geband en mogen bepaalde figuren wel rustig "dobberneger" of "testosteronbommen" schrijven als het gaat om vluchtelingen.

Als TDS geband wordt voor iets dat niet gericht is tegen een forummer, mag je dan wel hele blogposten plaatsen van randfiguren die tekeer gaan over vluchtelingen? ook niet lijkt me

Yas, kop op, het is wel eens goed voor u om eens rust te nemen

Tadarsauce heeft volgens het bantopic een ban voor na waarschuwing herhaaldelijk offtopic gaan op het modtopic en niet voor haar taalgebruik op een ander topic.

Net als de anderen die daar vannacht bezig zijn geweest.

TardarSauce heeft een ban van 24 uur ivm na waarschuwing herhaaldelijk offtopic gaan in CM.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
quote:rosemetijs schreef op 26 september 2015 @ 11:30:

[...]

Tadarsauce heeft volgens het bantopic een ban voor na waarschuwing herhaaldelijk offtopic gaan op het modtopic en niet voor haar taalgebruik op een ander topic.

Net als de anderen die daar vannacht bezig zijn geweest.

TardarSauce heeft een ban van 24 uur ivm na waarschuwing herhaaldelijk offtopic gaan in CM.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum Dat zeg ik, haar herhaaldelijk off topic gaan had een reden, en die reden was haar onterechte waarschuwing. De mods keken niet naar de context, als je niet naar de context kijkt moet je ook optreden tegen lui in het welkom topic die de grootste stront uitbraken
TDS had een (wat mij betreft onterechte) waarschuwing gekregen voor schelden. Geen ban dus. Ze postte hierover in het CM-topic en de mod van dienst gaf onmiddellijk aan haar punt wel te begrijpen en het in de groep te gaan gooien. Klaar dus, zou je zeggen, maar toen is ze samen met een paar anderen nog een berichtje of ettelijk doorgegaan met drammen. En daar zijn die bans voor gegeven. Kun je onterecht vinden en kinderachtig en weet ik veel wat, maar zo gaat dat nou eenmaal hier. Dat weet iedereen die hier langer rondloopt dan anderhalve dag.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 september 2015 @ 11:34:

[...]

Dat zeg ik, haar herhaaldelijk off topic gaan had een reden, en die reden was haar onterechte waarschuwing. De mods keken niet naar de context, als je niet naar de context kijkt moet je ook optreden tegen lui in het welkom topic die de grootste stront uitbraken

Ze had dus beter de mods kunnen mailen i.p.v. offtopic te gaan op het modtopic..

Niet dat ik mij daar nooit schuldig aan heb gemaakt,integendeel zelfs maar goed dan kun je dus een ban verwachten.
ik vind nogal spastisch dat bannen voor OT.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 26 september 2015 @ 11:35:

TDS had een (wat mij betreft onterechte) waarschuwing gekregen voor schelden. Geen ban dus. Ze postte hierover in het CM-topic en de mod van dienst gaf onmiddellijk aan haar punt wel te begrijpen en het in de groep te gaan gooien. Klaar dus, zou je zeggen, maar toen is ze samen met een paar anderen nog een berichtje of ettelijk doorgegaan met drammen. En daar zijn die bans voor gegeven. Kun je onterecht vinden en kinderachtig en weet ik veel wat, maar zo gaat dat nou eenmaal hier. Dat weet iedereen die hier langer rondloopt dan anderhalve dag.Ja ik vond dat schelden ook wel meevallen hoor,maar goed waarschijnlijk heeft iemand met een teer zieltje haar gestaft.
quote:sabbaticalmeds schreef op 26 september 2015 @ 11:46:

ik vind nogal spastisch dat bannen voor OT.Ze hadden beter die berichten hier kunnen plaatsen dan was er niets aan de hand geweest en had niemand een ban voor offtopic gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven