Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Het forum is hier op de iPad met Chrome echt heel traag, niet kekx!
Nog maar een keer klagen, heb dit al vaker gemeld en ben ongetwijfeld niet de enige:

Ik word er echt niet goed van, dat ik bij mobiel internetten, elke keer weer, cookies blijf accepteren voor jullie site. En dat ik steeds weer opnieuw moet inloggen.

Dat heb ik alleen bij viva, elke andere site die ik gebruik is 1 keer cookies accepteren genoeg. En inloggen ook.

Kan hier aub een keer naar gekeken worden.
Mijn chrome op mijn ipad is volledig gecrashed na een vastloper van het Vivaforum.
Beste forummers,

Dankjulliewel voor onderstaande berichten. Hierbij even een reactie op deze berichten. Het inlogprobleem (i.c.m. het herhaaldelijk moeten accepteren van de cookies) wordt doorgegeven aan de TD. Er wordt nog steeds hard gewerkt om de weergave van de seksueel getinte blogs aan te passen. Ook is de TD druk bezig om de traagheid van het forum te verhelpen.

Zodra we een update voor jullie hebben plaatsen we dit uiteraard op het bugtopic. Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik weet niet of het aan het forum ligt, moet haast wel,want met andere sites geen probleem. Maar zodra ik een reactie wil plaatsen, moet ik heel vaak op de knop plaats je reactie klikken. Ook als ik naar forumpagina ga of andere pijler of volgende pagina van desbetreffende topic heb ik dit
Goedemiddag,

Waarschijnlijk een vraag die al eerder gesteld is, maar blijkbaar niet opgelost?

Ik gebruik het forum ook wel eens mobiel. En ik schrok van het gigantische dataverbruik van dit forum...

Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit "probleem'.

Wordt hier nog naar een oplossing gekeken?
quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 15:36:

Goedemiddag,

Waarschijnlijk een vraag die al eerder gesteld is, maar blijkbaar niet opgelost?

Ik gebruik het forum ook wel eens mobiel. En ik schrok van het gigantische dataverbruik van dit forum...

Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit "probleem'.

Wordt hier nog naar een oplossing gekeken?Dit is een bekend en vervelend probleem wat al langer bekend is. Tijdens een update zou dit zijn opgelost maar dit is absoluut niet het geval. Ik weet niet of ze er verder nog iets mee gaan doen. Maar mobiel forummen doe ik dus niet op mijn 3G abonnement want dan kan ik maandelijks bij gaan bijbetalen, en dat vertik ik toch echt!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 25 september 2015 @ 15:39:

[...]

Dit is een bekend en vervelend probleem wat al langer bekend is. Tijdens een update zou dit zijn opgelost maar dit is absoluut niet het geval. Ik weet niet of ze er verder nog iets mee gaan doen. Maar mobiel forummen doe ik dus niet op mijn 3G abonnement want dan kan ik maandelijks bij gaan bijbetalen, en dat vertik ik toch echt!Ik heb onbeperkt internet, maar met een max qua snelheid. Als ik daar boven zit dan laadt het forum niet merkte ik. Dan houdt het sowieso op. En volgens mij is het doel van Viva toch om zoveel mogelijk bezoekers te hebben? Op deze manier jaag je ze weg.
Ik kom het toch maar weer melden.

Het forum is op mijn iPad ( safari) echt enorm vervelend.

De pagina's laden heel traag, of blijven halverwege steken met laden.

Soms helpt het als ik de pagina volledig sluit en de website opnieuw binnen haal. Maar dat lijkt ook random wel te werken of niet.

Sommige knoppen werken niet, of soms wel soms niet ( bv in de balk onder het kopje forum)

De cursor verspringt soms, waardoor ook smileys plaatsen op de juiste plaats lastig gaat.

Soms moet ik mijj iPad echt volledig uitzetten en opnieuw opstarten omdat het helemaal van de leg is geraakt.
Nu ook weer, ik heb de website volledig moeten sluiten en weer opnieuw mieten binnen halen.

Na het plaatsen van mijn voorgaande reactie ging ik terug naar het overzicht.

Mee pagina werd niet volledig weergegeven, de hele bovenkant ontbrak.

Waar ik pas achterkwam toen ik op topics klikte om ze te openen, niets werkte.
quote:Alixane schreef op 25 september 2015 @ 15:39:

[...]

Dit is een bekend en vervelend probleem wat al langer bekend is. Tijdens een update zou dit zijn opgelost maar dit is absoluut niet het geval. Ik weet niet of ze er verder nog iets mee gaan doen. Maar mobiel forummen doe ik dus niet op mijn 3G abonnement want dan kan ik maandelijks bij gaan bijbetalen, en dat vertik ik toch echt!

Dit is inderdaad al een lang bekend en heel vervelend probleem.

Heel raar dat de Moderator in het CM topic tegen een nieuwkomer zoals Corona doet alsof ze het voor de eerste keer hoort.
quote:Marjo41 schreef op 25 september 2015 @ 16:13:

[...]

Dit is inderdaad al een lang bekend en heel vervelend probleem.

Heel raar dat de Moderator in het CM topic tegen een nieuwkomer zoals Corona doet alsof ze het voor de eerste keer hoort.Misschien een nieuwe moderator?
Beste Forummers,

Zoals eerder aangegeven zijn de klachten omtrent de snelheid van het forum (voornamelijk op tablet) bij ons bekend. Ook het dataverbruik is iets waar al langere tijd aan gewerkt wordt. Volgende week wordt er een update gedaan welke het dataverbruik in ieder geval iets zal verlagen. We vinden het erg vervelend dat bovenstaande klachten het forummen bemoeilijken, en we werken dan ook hard aan een oplossing.

Zodra er een update is horen jullie uiteraard meer. Onze excuses voor het ongemak.

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:Corona67 schreef op 25 september 2015 @ 16:33:

[...]

Misschien een nieuwe moderator?
quote:ModeratorViva schreef op 25 september 2015 @ 16:52:

Beste Forummers,

Zoals eerder aangegeven zijn de klachten omtrent de snelheid van het forum (voornamelijk op tablet) bij ons bekend. Ook het dataverbruik is iets waar al langere tijd aan gewerkt wordt. Volgende week wordt er een update gedaan welke het dataverbruik in ieder geval iets zal verlagen. We vinden het erg vervelend dat bovenstaande klachten het forummen bemoeilijken, en we werken dan ook hard aan een oplossing.

Zodra er een update is horen jullie uiteraard meer. Onze excuses voor het ongemak.

Moderator Viva forum

Sinds het vernieuwde forum (een jaar geleden) is dit constant door veel mensen gemeld. En nu gaat er bij een komende update wat gedaan worden waardoor het 'iets' verlaagd wordt.

Mag ik zeggen dat ik dat erg magertjes vind?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 september 2015 @ 18:09:

[...]

Sinds het vernieuwde forum (een jaar geleden) is dit constant door veel mensen gemeld. En nu gaat er bij een komende update wat gedaan worden waardoor het 'iets' verlaagd wordt.

mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen.. (heb het plaatje achterwege gelaten. Weet niet of dat dan ook mag)

Maar iets verlaagd klinkt niet positief in elk geval
quote:himalaya schreef op 25 september 2015 @ 18:09:

[...]

Mag ik dan zeggen dat ik het met jou eens ben? Ja, dat mag ik zeggen.

*zoekt breinaalden om nog gauw een gepaste trui te breien*
Het forum zit weer post te posten als je op het smiley-icoontje klikt.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Browser liep weer vast hier. Wit scherm en onbedienbare/onzichtbare browserknoppen.

Mobiel, Huawei p8lite, browser 5.0.eng.jenkins en dan nog heel veel cijfers die ik niet kan kopiëren.
quote:Beeldig schreef op 25 september 2015 @ 14:17:

Mijn chrome op mijn ipad is volledig gecrashed na een vastloper van het Vivaforum.Word ik genegeerd?
quote:Beeldig schreef op 25 september 2015 @ 20:51:

[...]

Word ik genegeerd?

Beste beeldig,

De laadsnelheid en het crashen houdt in dit geval naar grote waarschijnlijkheid verband met elkaar. De technische dienst is bezig met het zoeken naar een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Dat was me uit je eerdere antwoord niet duidelijk, Mod. Nou, succes maar weer dan.

Himelaya, tevreden ben ik pas als alles werkt.

Of nou ja, eigenlijk heb ik maar gewoon een andere hobby gezocht. Chronische ontevredenheid is zo slecht voor je gezichtshuid hè? Die gaat ervan hangen.
Ik krijg de laatste tijd en vanavond voor de zoveelste keer bij het openen de volgende layout

Ipad, ios 8, safari

Je bent zelf een theepot
He, de mods kunnen dus echt hele berichten verwijderen in een topic in plaats van wijzigen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 september 2015 @ 22:44:

He, de mods kunnen dus echt hele berichten verwijderen in een topic in plaats van wijzigen?

Er worden normaliter nooit berichten verwijderd van het forum. Omdat het om een dubbelpost van een moderator ging vermoed ik dat er een uitzondering is gemaakt.

Groet,

Sanne

CM VIVA

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven