dance dance dance
zaterdag 26 september 2015 om 22:03
quote:fireandice schreef op 26 september 2015 @ 22:02:
als je ziet hoe de rest met de choreoś enzo omgaat end at dan afzet tegen de houding van Euvgenia dan valt zij zo ontzettend tegen.. ze geeft zelf ook les en ik kan me niet voorstellen dat ze dit zou pikken van haar leerlingen
als je ziet hoe de rest met de choreoś enzo omgaat end at dan afzet tegen de houding van Euvgenia dan valt zij zo ontzettend tegen.. ze geeft zelf ook les en ik kan me niet voorstellen dat ze dit zou pikken van haar leerlingen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Summerdance schreef op 26 september 2015 @ 22:01:
Dat kan ik ook, dat kan ik ook, dat kan ik ook!
De Moonwalk
Maar gek genoeg alleen als ik dronken ben Mocht er ooit een meet komen, dan ga je het ons leren hopelijk
Dat kan ik ook, dat kan ik ook, dat kan ik ook!
De Moonwalk
Maar gek genoeg alleen als ik dronken ben Mocht er ooit een meet komen, dan ga je het ons leren hopelijk
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 26 september 2015 om 22:04
quote:Tickel schreef op 26 september 2015 @ 22:03:
[...]
Ik dans ook de sterren van de hemel als ik dronken ben. Althans.....dat denk ik dan.
[...]
Ik dans ook de sterren van de hemel als ik dronken ben. Althans.....dat denk ik dan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 26 september 2015 om 22:07