Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
O fien dan weet jij er alles van....

t gekke is dat ik normaal altijd het omgekeerd heb...vaak en snel diarree..dus heb eigenlijk nooit problemen ermee....

nou ja kappuh nu.....iets leukers ...ff geen kwaaltjes hahahahah
O fien dan weet jij er alles van....

t gekke is dat ik normaal altijd het omgekeerd heb...vaak en snel diarree..dus heb eigenlijk nooit problemen ermee....

nou ja kappuh nu.....iets leukers ...ff geen kwaaltjes hahahahah
Arme Snok!

je kan je er ook zooow ziek van voelen! Ik heb jaren met een spastische darm lopen emmeren, daar ben ik gelukkig van af en tot nu toe *klopt af* gaat het redelijk goed.

Maarre.. is het nu wel gelukt?

Schabolleke hormonenbommetje?
@ verwachtingsvol: ik huil echt bij alle tv-programma's, van Het kleine huisje op de prairie tot aan De wereld draait door. En de tranen beginnen ook regelmatig al te vloeien als ik alleen al naar mijn man kijk, ik vind hem zo liehiehief...

Zeg maar gerust hormonenBOM dus.
Oh Snok, dat is echt erg!! Sterkte vandaag!
Ik hoef dus helemaal niet meer te plassen dan normaal. Is dat heel raar? En geen klachten dus, hoop maar dat er wel nog wat zit. Heb alleen zeer gevoelige borsten.

En ik vroeg gister aan vriend of ik anders reageer maar dat ook niet. Ik word hier dus onzeker van.
Ik heb dat ook niet hoor Doggie, en ik kan emo zijn met momenten, maar lang niet altijd. Probeer het wel tegen te houden tijdens tv-programma's, hou niet van al dat gesnotter hehe ;)

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken, iedereen beleeft een zwangerschap anders dan de anderen. Prijs jezelf gelukkig, want wat niet is, kan nog komen... ;)
Elza hou op...gelukkig wel zeg...whahha....ben nu bezig met grote schoonmaak...overdreven misschien maar vindt dan echt alles vies. ahahahah

Ook ik hoef niet meer te plassen...plas eigenlijk altijd al redeijk veel doordat ik altijd veel water drink...maar bij mij ook niets in veranderd....emoben ik wel meer...
Oh Snok toch, wat een drama! Tis erg vervelend als je niet kan... heb daar sowieso al vaak last van... Ik heb alleen het omgekeerde nu... Heb flinke diarree al een paar dagen (heb 2 keer de afgelopen week gehad dat ik juist niet kon, heel hard en moeilijk eruit te persen). Maar nu dus sinds afgelopen zaterdag 3 keer diarree gehad. Waarvan een keer onderweg naar Maastricht (en natuuuuuurlijk voor 10 minuten lang geen tankstation te zien! Hmppffff ik zat hem écht te knijpen!)

De kwaaltjes wisselen wel een beetje tussen personen he?

Ik was vanmorgen weer veel draaiduizelig... begon rond half 11 ongeveer. Om 12 uur écht te draaierig... en op de wc zag ik dat ik weer twee druppels oud bloed had verloren... Om half 1 zag ik wat helder rood bloed op het wcpapiertje.... Dramaaaa... schrok enorm weer. Toch even snel geluncht (gaat de hele lunch over bevallingen pffff). Vervolgens om 1 uur weer naar de wc, voelde het vlak daarvoor eruit lopen... maar viel het gelukkig wel weer mee, weer 2 druppels oud bloed. Bij het afvegen leek het wel donkerpaars (oud bloed denk ik vermengt met helder rood). Snel mijn collega bij de arm gegrepen, zitten huilen in onze onderzoekskamer... boehoee voelde me zo ellendig. Op haar advies maar naar huis gegaan. Maar eerst mijn andere collegaatjes verteld wat er aan de hand is. Reageerden allemaal wel erg lief.

Dus voorlopig blijf ik even thuis... door dat draaierige en de stress kan ik me toch echt niet goed concentreren en heb ik ook helemaal geen zin om te werken.

Ik wil eigenlijk even in bad gaan liggen relaxen, maar vraag me af of dat kwaad kan...
doggie, iedere zwangerschap is anders, no worries! ik heb bij 1e zwschap de eerste 3 maanden nérgens last van gehad behalve vermoeidheid. Toch n gezonde zoon gekregen.:-))
Ik plas trouwens ook veel meer... nog steeds ook wel. Hoef er alleen snachts nog niet uit. Wel als ik net in bed lig (wat meestal al redelijk vroeg is de laatste tijd). Lig dan nog een uurtje of 2 tv te kijken en kan dan echt 5 a 6 keer opstaan om te plassen....
Luaska, ga lekker in bad, alleen niet té heet en niet té lang . Kan geen kwaad.

sterkte meid. aftellen... binnenkort heb je duidelijkheid...
Luaska ook een knuffel vanuit hier...je maakt het wel heel spannend. Slim dat je voor jezelf kiest en thuis blijft...rustig aan doen lijkt me sowieso beter....
Luaska!

Lekker thuis blijven en doen waar je zin in hebt. Als je hunkerd naar een lekker bad zou ik dat vooral doen. Je voelt zelf wel aan als het te warm is. Luister naar je lichaam meid, we hebben nog wel iets instinct (hoop ik)

rustig aan doen he!
Luaska, geef de moed niet op. Het is goed dat je je voorbereidt op het ergste, misschien valt het allemaal nog best mee?

Tjonge Luaska, ze moeten je wel hebben zeg!!!

Koppie op meis, het is inderdaad goed dat je je voorbereidt op het ergste maar probeer jezelf niet gek te maken.

Ja kan best lekker in bad! doen hoor.. maar gewoon luisteren naar je lichaam zoals Verwachtingsvol ook al zei.

lekker muziekje erbij.. kop thee en even relaxen. Meer kan je nu niet doen. Nog een weekje.....
Hallo dames!

Ik ben ook zwanger! Nu 9 weken en ben op 1 mei uitgerekend.

Zou ik ook op jullie lijstje mogen?

Vorige week 15-sept heb ik een intake gehad en een echo.. Heb een mooi hartje zien kloppen!

Ik ben echt ontzettend moe.. Echt gebroken! Maar als dat alles is dan moet ik geloof ik maar blij zijn.. haha

Verder ben ik nog maar 21 jaar en student.. Erg jong dus.. Het was ook niet gepland, maar toch ben ik er heel erg blij mee.. Hoewel ik ook soms erg bang en onzeker ben!

Mijn familie weet het nog niet, ben vooral erg bang op de reactie van mijn moeder.. Maar ik ga het volgende week vertellen..

Hoop dat ik met jullie mee mag doen!

Groetjes Zomermeisje
Hallo zomermeisje,

Welkom bij de club en van harte!

De onzekerheid hoort erbij hoor, als je terugleest zie je dat we dat allemaal hebben. Spannend voor je!
Zomermeisje, welkom en gefeliciteerd.

Da's allemaal niet niks meid, kan me voorstellen dat je bang en onzeker bent. Maar je bent er ook blij mee en dat is het allerbelangrijkste!

Veel sterkte met alles.
erg mooi, aanrader!!

http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html

Welkom!

Het is inderdaad een onzekere tijd! En veel succes met het vertellen. Ik kan me voorstellen dat je daar tegenop ziet.

Inderdaad als jullie er blij mee zijn zullen zij ook snel jullie vreugde delen!
Hi Zomermeisje...welkom...zie tabel

Kan me voorstellen dat het even schrikken was ondanks dat het welkom is...Heb je al lange relatie? Enne ja moeders...je moeder vertellen dat jij moeder wordt...Zal misschien moeilijk zijn maar heb je goede band? Dan zal ze beseffen dat jij gaat meemaken wat zij met jou heeft meegemaakt en je vast steunen?
Nog 2 nachtjes slapen lieve Snok. Zal aan je denken!

Thx Aruba...wordt toch weer spannend...pffff .....maar bijna weer zover ja....
Ach Luaska, er wordt je ook niet even rust gegunt! Goed dat je naat huis bent gegaan, ik hoop dat je thuis je rust en beetje kunt vinden.

Julia en Zomermeisje, welkom en gefeliciteerd!

Kan me voorstellen dat je het spannend vindt om te vertellen Zomermeisje, maar wat al is gezegt. Als jullie er blij mee zijn en er voor gaan zal de blijdschap bij hen vast snel volgen.

AUW! Snok! Jou staan dus nu al een 'bevalling' te wachten. Ik heb er bij zoon ook erg veel last van gehad en heb meerdere malen huilend op het toilet gezeten. Gelukkig blijft me dat tot nu toe bespaard!

Nu even verstoppertje spelen met zoon, is een grote hit op het moment.
Welkom zomermeisje!

Heb lekker in bad gelegen en gegeten. Lief is thuis en is wel zorgzaam, de schat . Heb hem verteld te denken dat het echt weg is... (althans dat gevoel heb ik echt). Lief denkt hetzelfde... maargoed, wie weet hebben we het fout (zou leuk zijn). Maar ik denk het niet... vermoed dat we een nieuwe ronde in gaan straks.

Heb maar een paar druppels oud bloed gehad sinds ik thuis ben. Dus blijkbaar maar heel even helder rood bloed gehad. Ik blijf toch voorlopig even thuis, vind het allemaal best zo. Tis mij wat te veel gestress...

ennn oh oh oh wat is een week lang!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven