Innesteling voelen?

28-09-2015 20:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,
quote:Gravinnetje schreef op 28 september 2015 @ 21:10:

[...]

Ik kan het me natuurlijk ook verbeeld hebben dat ik het heb gevoeld. Was er zo mee bezig, leek wel een obsessie om dat kind eruit te krijgen! Zolang het kind niet tussen je oren vandaan kwam....................
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:elonie87 schreef op 28 september 2015 @ 21:10:

Oké ik snap er officieel niks meer van hahaha maar goed ik hoop gewoon dat het de innesteling was. (Ook al zit het tussen m'n oren) laat mij maar lekker gek zijn haha

Thanks ladies!!!Sportieve reactie Elonie! Maar het kan best dat je lichaam anders reageert dan normaal en omdat je daar nu erg alert op bent valt het je dus op. Dus het kan heus. Even geduld nog en dan kun je die test doen.
quote:Solomio schreef op 28 september 2015 @ 21:11:

[...]

Als de innesteling tussen je oren zit, is dat niet helemaal de juiste plek hè. Ahhhh daar gaat het mis!!!
quote:Solomio schreef op 28 september 2015 @ 21:11:

[...]

Zolang het kind niet tussen je oren vandaan kwam....................Ze is nu 9 en ze komt me weleens mijn neus uit. Maar dat bedoel je zeker niet?
Ik voelde een soort van steekjes drie dagen achter elkaar.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
quote:spruit2014 schreef op 28 september 2015 @ 21:14:

Ik voelde een soort van steekjes drie dagen achter elkaar.Dat kwam door die spruiten die je had gegeten.
quote:Solomio schreef op 28 september 2015 @ 20:52:

Ik weet dat er vrouwen zijn die (denken dat ze) de innesteling voelen, maar dat is niet echt mogelijk, omdat er in het baarmoederslijmvlies geen zenuwen zitten en je daar dus niets kunt voelen.

Daarbij is de innesteling niet op één bepaald moment, maar is dat een proces wat bijna een week duurt.

Dus 20 minuten kramp aanzien voor de innesteling is echt onzin.Mn gyn en fertiliteitsarts vertelde me toch echt dat dit wel kan..
quote:Gravinnetje schreef op 28 september 2015 @ 21:13:

[...]

Ze is nu 9 en ze komt me weleens mijn neus uit. Maar dat bedoel je zeker niet? Hahahaha ik blijf altijd maar hopen dat ons kindje later in de pubertijd meer op mijn vent lijkt want anders komt hij zij zeker m'n neus uit. God wat heeft mijn mams het zwaar gehad haha
quote:Gravinnetje schreef op 28 september 2015 @ 21:13:

[...]

Ze is nu 9 en ze komt me weleens mijn neus uit. Maar dat bedoel je zeker niet? Ja hoor, dat reken ik ook goed.
quote:laury89 schreef op 28 september 2015 @ 21:16:

[...]

Mn gyn en fertiliteitsarts vertelde me toch echt dat dit wel kan..Ach ja, wat weten die er nou helemaal van.......................
quote:laury89 schreef op 28 september 2015 @ 21:16:

[...]

Mn gyn en fertiliteitsarts vertelde me toch echt dat dit wel kan..Zien jullie en daarom snap ik er dus helemaal niks meer van!! 😓😓😓😓 haha
Dat is gewoon het allerrotste aan die weken op het wachtbankje... je voelt van alles, denkt van alles, maar kunt nog niets 'bewijzen'.

Mss is het idd de innesteling, mss iets totaal anders. Kies gewoon de verklaring die jij het fijnste vind, daar doe je niemand kwaad mee
maar alleen als 'ie ijs- en ijskoud is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven