Facebook niet bereikbaar?

28-09-2015 21:48 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer Facebook te laden, maar zowel op mijn computer als op mijn telefoon doet de pagina het niet. Alle andere pagina's die ik bezoek laden wel.

Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn account?
"I love not Man the less, but Nature more..."
Er is een storing, blijkbaar wereldwijd. Ligt dus niet aan jouw account.
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Bij mij doet ie t ook niet
Bij mij werkt t ook niet!
facebook doet het inderdaad niet
Bij mij ook niet...
Kan ik eindelijk mijn boek uitlezen
Wat heerlijk..
Nou ja.. dat dus..
Instagram refreshed ook niet hier.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Bij mij werkt FB ook niet maar daar kwam ik pas achter toen ik dit topic las. Wordfeud werlt bij mij ook niet en bij een vriendin ook niet. Dat vind ik veel erger;))
Ik kom er ook al eventjes niet meer in.
quote:tippex schreef op 28 september 2015 @ 21:49:

Er is een storing, blijkbaar wereldwijd. Ligt dus niet aan jouw account.Ah, dank je!
Bij mij werkt facebook ook niet meer inderdaad. Maar op zoek naar andere hobbies dan hahaha
Carpe Diem
Ik ga nu eerst even een rondje op de fiets door het dorp, dan schreeuw ik maar wat we vanavond gegeten hebben. Dat wil ik de wereld toch niet onthouden.

Waar zijn we toch zonder Facebook...
Slechte timing voor een storing, geen moer op tv en ook geen fb of messenger tsssssk

Moet ik iets nuttigs gaan doen zeker
quote:milena1 schreef op 28 september 2015 @ 21:53:

Ik ga nu eerst even een rondje op de fiets door het dorp, dan schreeuw ik maar wat we vanavond gegeten hebben. Dat wil ik de wereld toch niet onthouden.

Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik zie nu het bericht op Nu.nl.

En heel blond dacht ik "Zal dit even op Facebook delen zodat andere er ook van weten!"

Waar zijn we toch zonder Facebook...Ik stuur ook al iedereen in mijn contactenlijst dat ik 'lekker met muh mannetje op de bank zit gesellig avondje houwen.'
PANIEK
quote:CrepeDeFromage schreef op 28 september 2015 @ 21:56:

Slechte timing voor een storing, geen moer op tv en ook geen fb of messenger tsssssk

Moet ik iets nuttigs gaan doen zeker Ik zit Dokter Tinus te kijken, maar ik wist niet dat ze 's avonds kinderprogramma's uitzenden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Weet je wat grappig zou zijn.... Als facebook ineens onaangekondigd er niet meer is.

Dat je dan van je 130 facebook vrienden ineens nog maar 30 kennissen en 5 vrienden blijkt te hebben, want de rest .. die zie je nooit meer, aangezien er geen wederzijdse echte interesses zijn.
Dus.
Bij mij doet ie 't nu weer wel, een poosje geleden laadde ie ook niet.
Shoot first, ask questions later!

Ha ha ha!

Dan roept je buurman even later wel 'vind ik leuk' door je brievenbus Hier ook geen FB trouwens.
tsja.....
Wordfeud doet het niet, dat is veel erger Ik zag net wel dat ik een update nog niet gedraaid had, dus ik hoop dat hij het zo weer doet.
quote:redbuIIetje schreef op 28 september 2015 @ 21:57:

Bij mij doet ie 't nu weer wel, een poosje geleden laadde ie ook niet.

Dag lieve Bull

on-topic, ik ga gauw kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven