video in powerpoint toevoegen
maandag 28 september 2015 om 22:36
Kun je de dvd rippen (zoals een cd)? Als het filmpje op de computer staat, kun je het zo invoegen in je presentatie. Je moet het filmpje wel opslaan bij de Powerpoint-presentatie. En als je de Powerpoint-presentatie op een andere computer zet of op een usb-stick, moet je het filmpje ook daar opslaan.
maandag 28 september 2015 om 22:50
quote:annavanandelle schreef op 28 september 2015 @ 22:44:
Oh wacht, hij lijkt het nu wel te kopieren naar mijn Computer
Maar als ik hem dan upload naar de pp vervolgens de hele presentatie op stick zet is dat dan voldoende? Of moet ik het filmpje apart opslaan? En dan op locatie er weer tussen zetten?Je moet het filmpje in dezelfde map zetten als de Powerpoint. Dus als je de Powerpoint op de usb-stick zet, moet het filmpje erbij. Ik heb filmpjes altijd ingevoegd via Invoegen, Video (Powerpoint 2013) en het werkte altijd.
Oh wacht, hij lijkt het nu wel te kopieren naar mijn Computer
Maar als ik hem dan upload naar de pp vervolgens de hele presentatie op stick zet is dat dan voldoende? Of moet ik het filmpje apart opslaan? En dan op locatie er weer tussen zetten?Je moet het filmpje in dezelfde map zetten als de Powerpoint. Dus als je de Powerpoint op de usb-stick zet, moet het filmpje erbij. Ik heb filmpjes altijd ingevoegd via Invoegen, Video (Powerpoint 2013) en het werkte altijd.