***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Laar, zo is het maar net. Je hebt van die papa- en mama periodes he? Nu is J. duidelijk de klos. Jammer dan:)

Muis, jammer dat je niet online was, hadden we even kunnen beppen. Maar ja, wie anders dan jij is rond dat tijdstip online? Heb ik een keer een slechte nacht, jij hebt ze dertien in dozijn. Meisje meisje toch.......

Die auto komt wel goed. Is alleen lastig omdat ik terug moet lopen en last heb van mijn bekken en omdat we vanavond de autostoel nodig hebben vanwege de echo en ik dat dus betekent dat ik twee keer , nee zelfs drie keer, moet lopen. Beetje teveel van het goede. Maar na wat gepuzzel heb ik een oplossing; we brengen vanavond de auto alvast, ik breng morgen de sleutel en morgenavond (als de R' en naar opa en oma gaan) wordt ik bij mijn auto gedropt en neem ik hem weer mee naar huis. Hoef ik niet te lopen en heb ik op mijn VRIJE DAG vrijdag (zonder man en kind!!tot en met zondagochtend) een goedwerkende auto (hoop ik).

Zaterdag vrijgezellenfeestje, dus ik moet wel vervoer hebben.

Jee, hie doe ik dat straks in hemelsnaam met twee kindjes?!

Ik ruik een poepbroek, werk aan de winkel!
He bah, Draakje wat vervelend.Ik hoop dat je je met die osteopaat welkunt redden hoor, zoveel last hebben tijdens je zwangerschap en met een klein kind erbij is niet fijn!

Icke, veel plezier vanavond bij je echo! Ik ben ook wel heeeeeeeeeeel nieuwsgierig hoor..ik gok ook op een meisje, afgaand op jouw roze jasjes instinct =)

Muis, heb je al wat meer duidelijkheid over hoe nu verder met die diabetes? Sterkte meid!

Witch..jij ook succes vandaag!

Fachat..hier nog niets, geen gerommel, helemaal niets. Vind het maar raar hoor,vorige keer had ik een paar weken van tevoren echt wat voorweeen enzo, maar nu helemaal niets

Ze is ook nog niet ingedaald, maar nu schijnt dat bij een tweede niet zoveel kwaad te kunnen omdat alles al eens opgerekt is geweest.

Straks weer naar de vk, hopelijk de laatste keer.Ikbegin het wel echt zat te worden nu. Ik kan in bed geen houding vinde die lekker ligt, hoe ik ook ga liggen, ze ligt steeds tegen mijn ribben te duwen en dat is echt een heel vervelend gevoel.

Ach, dan ben ik in ieder geval voorbereid op gebroken nachte straks als ze er is, denk ik dan maar.

Lara, Daan heeft nu een hele erge papa-periode. Constant aan zijn benen gaan hangen en opgepakt willen worden. Als ik hem dan oppak zet ie toch een keel op, een misthoorn is er niks bij!
Hihi Laar, het lijkt me duidelijk: voortaan gaat J. naar Puk als hij midden in de nacht aandacht nodig heeft en blijf jij lekker liggen! Jij blij, Puk blij, iedereen blij!

Goede vraag trouwens over mijn slapeloosheid in combinatie met veel te hoge bloedsuikers. Ik heb het er gister met Dr. B. over gehad en het schijnt geen verband met elkaar te hebben, dus het zal wel. Er is wel een middeltje tegen, maar dat mag ik nu niet meer!

Ik heb net het diabetesplein aan de telefoon gehad en ik ben niet zo vrolijk meer, geloof ik. Ik mag niets meer eten en ik moet alleen maar dingen eten die ik niet lekker vind. Soep? "Uit den boze met uw hoge bloeddruk verleden mevrouw!" Koekjes, chocola en drop? Ben je mal! Daar mag ik de komende tien weken niets meer van hebben! Ontbijtkoek? "U kunt beter een boterham eten!" (ik eet er al acht per dag...) Jam/halvajam/Zonnatura jam? "Uw lichaam snapt echt het verschil niet tussen natuurlijke suikers en toegevoegde suikers." (stom snertlichaam begrijpt ook helemaal niets!) Cashewnoten? (wat kan daar in hemelsnaam mis mee zijn?) "Nee mevrouw, u heeft een verleden met hoge bloeddrukken en u wilt toch dat uw kind gezond op de wereld komt?" Dat wil ik inderdaad.

En nu de leukste: "U moet regelmatig en verspreid over de dag eten om uw suikerpeil op orde te houden, maar u mag geen tussendoortjes meer."

Ik: "Okee, maar ik mag nog wel mijn glaasje sinaasappelsap om 9:30 en mijn fruitje om 16:00?

Mens: "Nee. U mag maar twee stuks fruit op een dag en dat vind ik eigenlijk al te veel met uw bloedsuikerwaardes."

Ik: "Oh. Maar wat moet ik dan eten?"

Mens: "Brood."

Ik: "Maar ik eet al acht bammetjes op een dag en ik moet er niet aan denken om er nog meer te eten!"

Mens: "U eet al te veel brood!"

Ik:

Mens: "U moet natuurlijk wel zorgen dat u niet afvalt, want dat ik gevaarlijk voor de baby."

Nou vraag ik je!
Ja, dat zijn nou eens adviezen waar je wat mee kan! =)

Getver Muis, wat irritant dat je nu nog geen kant op kunt!
heb wat foto's van nina op msn gezet. straks meer, even twee kinderen naar bed brengen.
Wat naar muis dat je niet zoveel meer mag eten ... ik hoop dat de 10 weken snel voor je om zijn. En dat je niet overtijd gaat.

Want anders moet je je nog langer iets ontzeggen. * Witchke55 fluistert tegen ernie mannetje je moet op 1/12 komen !

Oh foto's van nina die ga ik bewonderen.
Mich : wat een popje, om verliefd op te worden !

Lievelust : veel succes bij de vk, ik hoop dat meisjeklein zich gauw laat zien, als je zo een last hebt s nachts, dan win ik de poll liever niet.
ff kort lees later bij,

Mich, wat een mooi popje!!!! Kreeg er een brok van in mijn keel!

zooooow zoet! (ben altijd emo over anderemans kids, en was zo nuchter als de nacht bij de geboorte van de mijne! )

Liv had dat pakje van de hema ook als eerste pakje aan...
Oh.. en nu kan ik niet op msn!! Nou ja, straks zie haar live..

Oh Muisje, wat een adviezen! eigenlijk komt het er dus op neer dat je een soort van op dieet moet, maar aan de andere kant niet op dieet mag! Handig!!

Die papa-periodes ken ik hier ook hoor! Zowel Ole als Kaj hebben van die fases. Maar meestal maakt het ze niet uit door wie ze getroost worden. Als Kaj even wil knuffelen gaat hij wel het liefste bij mij op schoot zitten en hij wil ook het liefst door mij naar bed gebracht worden. Voetballen doet hij weer liever met papa. (hoe traditioneel)
O Muisje, wat een vervelende berichten, even een heel dikke knuffel voor jou.

Fachat, tot straks, gezellig!
Muis wat vervelend zeg dat je zw suiker hebt! En van die voedinsgadviezen word je ook niet veel wijzer!

Ik weet dat mijn moeder zw suiker heeft gehad toen ze zwanger was van mij. Hoop dat je het een beetje gaat trekken de komende 10 weken!

Lara wat een schrik zeg! Is Puk nu weer helemaal de oude? Ik heb een koortsstuip meegemaakt als au pair. Ik ben me toen helemaal rot geschrokken, was zo,n naar gezicht!

Mischa ik ga zo even kijken op msn! Ben heel benieuwd.

Wie stelde een meet voor? Waar en wanneer?

Ik heb een paar rot dagen achter de rug. We hebben de levensverzekering nog steeds niet rond. Ik word door een hele molen van vragenlijsten, bezoekjes van artsen en zo gehaald door mijn medische verleden. In het begin kon ik het prima handelen maar het duurt me nu te lang. Ze blijven maar door gaan met vragen en contact leggen met mijn behandelend artsen. Ik zit er nu even doorheen. Die rottijd komt weer helemaal boven, ben er gewoon ziek van! slaap niet, ben misselijk en heb koppijn.

(sorry voor mijn geklaag)
Dames, ik ben er ook weer even.

Muis, wat vervelend zeg, zwangerschapsdiabetis. Ik had tijdens mijn zwangerschap een halve dag het idee dat ik dat ook had en ik heb die halve dag staan janken. Ik zag mijzelf al de hele dag alleen maar groentes eten. Manlief was boos op mij, want dat zou ik toch wel over hebben voor een kind?

Pff, heel veel succes, ik hoop dat je toch nog een goed dieet kunt vinden.

Ik ga vanavond of morgen echt even op msn, ben natuurlijk enorm benieuwd naar Nina.

Icke, wat een rotnacht weer zeg, zo vroeg wakker zijn is niet goed.

Lara, haha, J. kan aan de bak dus! Vooral midden in de nacht!

Hoe gaat het verder met Puk? Heeft hij nog ergens last van gehad?

Fachat, veel plezier bij Micha, leuk baby'tje kijken!

DN sterkte!

Mijn oor is dus een oorontsteking aan de gehoorgang. Vervelend, helemaal nu de kno arts er een stukje verband met medicijn heeft ingedrukt. Nu hoor ik enorm slecht. Zat erover te denken vandaag thuis te blijven en morgen naar kantoor te gaan, maar geen zin. Oor doet pijn en dan kan ik beter op kantoor zitten balen, dan thuis met Finn erbij. Hopenlijk kan ik nu morgen lekker even van Finn genieten.

Mijn vluchten en hotel zijn geboekt, moet zondagmorgen alweer om 8.30 op het vliegveld zijn. Ben blij dat we er ongeveer naast wonen.

Ik hoop dat ik volgende week af en toe een internet verbinding heb, kan ik nog een beetje op de hoogte blijven.

Moet zo naar de dermatoloog. Een aantal moedervlekker weg laten halen, bah!

Sorry dames, heb geen Finn nieuws want ik zie hem amper de laatste dagen. Zal proberen voordat ik weg ga een paar nieuwe foto's te plaatsen.

Succes met de echo Icke!
voor Leen!
Mich, wat een droppie is ze zeg, erg schattig!
Hee, ik sta nog niet in de lievelustlijst. Ik had 1 oktober gezegd, mag dat er nog in? Ik denk eigenlijk dat ze wat eerder gaat bevallen, maar laat 1 oktober maar staan.

Lara, wat eng zeg wat er maandag met Puk is gebeurd. Gaat het nu weer goed?

He bah Leen, wat naar, knuffel voor jou. En beterschap voor Swissie.
Mich, dat jurkje wat jij an hebt op die buikfoto van 32 weken heb ik ook maar dan de versie zonder mouwen en knoopjes van voor. Ideaal spul, rekt aan alle kanten mee!
Hey Leen, wat naar van je oor, hopelijk gaat het gauw over.

En ik kom hier met nieuws, en wat voor nieuws?? Ik ben geslaagd !! Ik mag de cursus volgen die ik zo graag wilde volgen. Ik begin op 6 oktober. Vrij snel dus. Wat betekent dit nu financieel, dat mijn uitkering niet kan verlagen, dus netjes 600 euro per maand, en dat we geen kinderopvang meer moeten betalen. Dus vriend gaat me 250 euro per maand toestoppen. De cursus zal 5 maanden duren, en ik moet 6 weken stage gaan doen in een bedrijf. Natuurlijk ga ik een bedrijf zoeken waar ik kans heb om te blijven. Maar die zoektocht begint pas over een hele tijd. Ik zal ook moeten studeren, eens per maand is er een week waarin je halve dagen moet komen. De rest is verplichte studietijd.

Ook op vriend vlak is er nieuws, hij begint per 13 oktober op zijn nieuwe werkplek. Vlakbij huis.
Gefelicteerd Witch, dubbel goed nieuws!

Ik heb ook wat nieuwe foto's van Daan op hyves gezet.
Witchke, gefeliciteerd met je goede nieuws! Heerlijk zeg! Jij de cursus die je graag wil doen en je vriend een nieuw baan! Fijn dat het weer de goede kant op gaat!

Leen, wat naar van die levensverzekering, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, je wil die nare tijd natuurlijk het liefst vergeten en nu komt alles weer naar boven.

Mich, wat is Nina een mooi kindje! Ik was ook helemaal ontroerd, de babytijd van Zahra komt gelijk weer naar boven.

Swis, wat naar van die oorontsteking, ik hoop dat het over is als je moet gaan vliegen. Beterschap!
Leentje toch! Wat naar dat je medische verleden weer zo omhoog komt!

Witch, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!

Al nieuws van Ick? (daar kwam ik eigenijk voor)
Bedankt voor de felicitaties !

Ben vandaag ook nog gaan shoppen voor Xander, en heb het volgende gescoord voor 50 euro. (niet slecht vind ik)

-4 rompers HEMA

-2 paar sokken HEMA

-1 ribfluwen broek H&M

-1 trui met embleem Batman H&M

-1 muts voor koudere dagen H&M
Arme Leen! Wat naar zeg, van die levensverzekering! Enig zicht op wanneer het eens achter de rug is? Een hele dikke knuffel

Swiss, beterschap!

Witchke gefeliciteerd!

ICKE WAAR BEN JE?????!!! Ik ben zo nieuwsgierig....
meisjes meisjes...ik heb dat ding pas om 19.00 uur........

Maar ik sms Framboos, Lara en Mich, zodat jullie het weten zodra ik buiten sta, ok???????????

Heb niet echt bijgelezen maar volgens mij verdienen muis, swissie, draakje en leen een hele dikke knuffel. Bij deze.

En moet nu snel koken want over een half uurtje moeten we die kant op. Is verdorie ook nog een uur rijden door 't friesche land.

Patience ladies, patience..........
hmmmm heb nu toch last van zenuwen!!!!
Fachat had een fantastisch cadeautje mee! Een t-shirt met het geboortekaarte erop gedrukt (gestreken), heel gaaf! En ook voor allebei de jongens nog een cadeautje, heel lief. Alleen lag Nina de hele tijd te maffen, dus dat moeten we nog een keer over doen.

Lievelust, ik zweer al jaren bij die jurken, ook ideaal als je na de bevalling weer aan het terugveren bent.

Witchke, wat fijn om goed nieuws uit jouw hoek te lezen zeg, en nog wel dubbelgoed ook. Gefeliciteerd!

Layla, nog even, dan heb jij er ook weer zo eentje!

Icke, ik straal wat rust naar je toe, voel je? Ik kan niet wachten op je sms.

Hema heeft superleuke nieuwe spullen. Onder andere een gebreid broekpak (heb ik voor Nina laten kopen door m'n moeder) en een gebreid jurkje voor baby's (die wil ik ook nog). Vanavond is er 15% korting als je online bestelt (ga ik nu doen).

Vandaag eerste dag helemaal alleen, al was vriend wel lekker vroeg thuis en hoefde ik niet te koken (kraam had gisteren voor drie dagen gekookt - de engel). Het ging goed! Vanmorgen voor het eerst in m'n eentje met drie kinderen naar buiten. Nooit gedacht dat dat zou kunnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven