***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Denk aan Ickje......
Ikke ook, ben reuzenieuwsgierig.
we weten het bijna witch!
Ik zit op mijn telefoon!
Ik meld me af voor vandaag, ga Xander wassen, verhaaltje voorlezen, zelf tv kijken, boekje lezen.
Nog geen nieuws? Jesses, ik ben zo nieuwsgierig!

smsje van ick!!
Icke krijgt een meisje!!!

Gefeliciteerd Ick!!
* stomme framboos een fractie van een seconde eerder!! *
laar ik was wel heel snel he?? (ik zat er stiekem ook op )
quote:lara1978 schreef op 24 september 2008 @ 19:32:

* stomme framboos een fractie van een seconde eerder!! *Ik heb zelfs ick nog gsmst sloom laartje!!
Nou...ik had ook nog gesmst... Vast een langere tekst en een slomere internetverbinding enzo enzo enzo....
Een meisje voor Icke!!! Wat leuk, gefeliciteerd!

Spitsmuis, wat vervelend van de zwangerschapssuiker zeg. Bah, en dan nog zo'n telefoontje waar je helemaal niks aan hebt...

Leen,

Lievelust, ik denk dat je overmorgen (26ste) bevalt. Precies 1,5 jaar nadat Kaj is geboren

Micha, wat een mooie meisje is Nina, ik heb haar uitgebreid bewonderd op msn!

Witchke, gefeliciteerd, super joh! En wat begin je al snel!

Nu weet ik het niet meer...

Vanmorgen met Kaj naar het cb geweest. Voor het schema: hij si 86 cm lang en 13,2 kilo. Bonkie!!

Zijn motoriek was heel goed. Ik maakte me zorgen omdat hij nog nauwelijks praat, maar als hij wel verschillende klanken uitstoot en begrijpt wat je bedoeld is er op deze leeftijd nog niks aan de hand. Gelukkig maar...
Gefeliciteerd, Icke een meisje! Wat ben jij toch ontzettend goed in voorspellen zeg! Leuk hoor!

Het was leuk bij Mich, helaas heb ik Nina alleen slapend kunnen bewonderen, een heel lief klein slapend hummeltje! Heb dus ook geen foto's kunnen nemen, maar jullie hebben Nina al op msn kunnen bewonderen.

Gefeliciteerd Witchke en witchkeman! Helemaal fijn voor jullie!

Leen even een knuffel voor jou! Wat naar dat alles zo weer opgerakeld wordt!

Muis, die zwangerschapsdiabetes komt dat nou doordat je 30 kg bent aangekomen of ben je zoveel aangekomen door de diabetes?
Ick gefeliciteerd met je echo-uitslag. Nu hoef je dat geweldige jasje niet te ruilen

Muis: Wat naar dat telefoontje met het diabetesplein. Ik vind dat ze wel een beetje meedenkend kunnen zijn en opbouwend kunnen noemen wat je wel kunt eten. En 8 boterhammen per dag is toch best ok als je de hele dag in de weer bent met twee jongetjes en ook nog eens zwanger.

Omdat ik voor onze kleine uk een iets lager geboortegewicht wens probeer ik ook een beetje een suikervrij dieet aan te houden en ik eet dus veel yoghurt. Dat is lekker vullend.

Lievelust.. hopelijk komt er snel een einde aan je zwangerschap en kunnen jullie je meisje snel in de armen sluiten.

Witch... gefeliciteerd meid. De zon gaat toch lekker voor jullie schijnen!

Lilien: Wat een kerel is Kaj. Leuke foto's heb je ook op de hyves gezet.

Hier vrijdag mijn laatste werkdag. Lekker hoor! Morgen met Koen zwemmen. Nu nog ff rustig bankhangen.
Even roze voor Icke. Gefeliciteerd meis. Nu kan babhyick dadelijk toch dat schattige jasje aan.
Blond...... Je moet natuurlijk wel even op de juiste knopjes drukken.

GEFELICITEERD ICKE

nu we toch met kleurtjes aan het spelen zijn.

Witch een dubbele felicitatie voor jou. Wat goed dat je de opleiding in mag en je vriend werk heeft.

Muis wat super K.... dat je suiker hebt. Wat een mormels zeg bij dat diabetesplein. Inderdaad geen onbezorgde zwangerschap maar er komt dadelijk toch een lief klein mooi ernietje uit.

Swiss, balen zeg van je oor. Heb je nu geen last met de luchtdruk tijdens het vliegen.

Hyves, msn nu even geen tijd. Gewerkt en de hele middag naar mijn opleiding geweest. Overdonderd met alle opdrachten zit ik nu nog een beetje hyper achter de pc. Maar ik moest even kijken naar het bericht van Icke. later meer.
Echt blond. Nog geen kleurtjes. Een volgende keer dan maar.
De bedoeling was dus roze voor icke en voor de anderen ook een gezellig kleurtje.
Gekke Esan!

Muis, ik was even vergeten te reageren maar ik vind het wel echt rot voor je dat ze zo raar doen bij dat diabetesplein. Is er wat anders vindbaar op internet?
Icke, wat leuk, een meisje!! Had je toch een goed voorgevoel!

Mich, dat gebreide babypakje en dat gebreide babyjurkje heb ik vanavond ook mee in mijn handen gestaan, ik twijfelde of ik het jurkje voor Zahra zou kopen, maar ze hadden maat 92 niet en ik twijfel of ze maat 86 nog lang aan kan. Dat gebreide babypakje is wel leuk om als kraamkado te vragen. Heb wel gordijnen besteld voor de babykamer. Ik wilde eerst witte velours bestellen, maar manlief vond het te besmettelijk (had mijn moeder ook al gezegd) dus het is nu een warme kleur fuchsia geworden. De rest van het kamertje is wit, dus wat kleur is ook wel leuk denk ik.

Spitsmuis, ik vond het ook maar een raar gesprek wat je had met die vrouw van het diabetesplein, kun je niet gewoon een consult aanvragen van een diëtiste? Dat is vast wat prettiger dan zo'n telefonisch consult.
Icke!! Je instinct was dus goed, heb je dat jasje toch niet voor niets aangeschaft, gefeliciteerd meid!
Leuk Icke een meisje, gefeliciteerd! Was verder ook alles goed?

Jammer Fachat dat Nina alleen maar lag te slapen, maar natuurlijk ook wel lekker Micha dat je een beetje rust hebt.

Wichke, gefeliciteerd!!! Wat een supergoed nieuws. Komt alles in een keer op zijn pootjes terecht.

Oor is nog steeds pijnlijk, als het morgen niet beter is, nog even terug naar de kno arts. Het schijnt gelukkig niet gevaarlijk / extra vervelend te zijn met vliegen, omdat het een ontsteking aan de gehoorgang is. Ben ook onder het mes / brander geweest bij de dermatoloog. Even een aantal vreemde moedervlekken weggehaald, ivm eigen ervaring en erfelijkheid was dat wel verstandig. Gelukkig dacht hijzelf dat alles goed was.

Micha wat een schattig popje is Nina zeg. Super!
Icke, gefeliciteerd met jullie meisje, leuk zeg!!

Moest ff zoeken naar foto's vam kleine Nina, kon ze op hyves niet vinden. Dacht al dat ik erg blond was. Maar gelkkig, ze stonden op msn. Wat een mooi poppetje zeg!

Wat een belachelijke reaktie van het diabetesplein zeg!! Je zou zo iemand toch door de telefoon trekken, grrrr!

Balen swissie, zo'n last van je oor, hopelijk is het snel beter!

Gefeliciteerd witch en man!! Eindelijk weer een beetje voorspoed voor jullie.

Leen, knuffel, irritant dat ze zo doorzagen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Steijn en Huug slapen nog....

Ick! Wat ben je een orakel! Gefeliciteerd!

Swis, ik hoop voor je dat het snel beter gaat met je oor. Oorpijn hebben is niet leuk!

Lilien, wat een bonkie is Kaj! Hoe is het verder met je?

Mich, wat een schattig poppetje is Nina!

Fach, ik ben dus zo zwaar door de diabetes. Schijnt. Ik had vanaf het begin van de zwangerschap al enorme behoefte aan zoetigheid (nog veel meer dan anders) en dat schijnt dus te komen door de stofwisseling die van de leg is geraakt door alle hormonen. Ik denk dat ik deels zo zwaar ben geworden door de liters vocht die ik vasthou (ben net een ballon!) en deels door alle drop/koekjes/chocola die ik de afgelopen maanden met smaak naar binnen heb gewerkt.

BM, ik mag dus geen yoghurt, want: Suiker! Ik mag alleen maar magere yoghurt zonder iets er in en dat is nu net hetgeen wat ik niet te nakken vind. Ik heb yoghurt/vla/Mona toetjes van de maand dan ook maar geschrapt.

Ik ben ziek! Ik heb het afwisselend warm en koud, mijn neus zit potdicht, ik zie scheel door de hoofdpijn en ik heb oorpijn. (high five Swis!) Daarnaast ben ik stiksjacherijnig door alles wat ik niet mag eten, maar waar ik wel heel erg trek in heb. Zo zou ik nu heel graag een krentenbolletje willen eten, maar dat MAG NIET!

Geef me nog een dag. Ik moet even over mijn eetfrustratie heen komen. Hopelijk komt A. straks naar huis, want ik voel me een beetje wiebelig.

*is zich erg bewust van haar gezeik sinds ze weer zwanger is! Gaat wel weer over!*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven