Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Shortdistance is zeker verstandiger. Al is buiten Zeeland al gauw niet meer short te noemen.
oh snel kijken dan, loop weer eens achter! Krijg ook van de helft vd berichten in AK geen mail, maar las al dat jullie dat ook hebben!
Sneukelen kan trouwens ook net zoiets zijn als 'smurfen'.

Zeg, wat sneukel jij daar?
Wel een mapje, maar geen scharrel...

Of zie jij iets wat ik niet zie?
Ik sneukel

Jij sneukelt

Wij sneukelen

Wij sneukelden in een langzaam tempo de straat af..
Of; gisteravond heb ik heerlijk gesneukeld!
Misschien schrijf je 't wel als snökelen, wie weet. Of met 'n o met 'n streepje d'r door.

Denk dat 't iets brabants is, komt van m'n moeder vandaan.
Als je googled krijg je dit trouwens meteen: Sneukelen is Vlaams voor snoepen, peuzelen en smikkelen.

Ben ik toch beter ingeburgerd dan ik zelf dacht.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 22:18
Reden: googelen is ook geen vervoegbaar woord. Googled, googlet, googeld (waarom eigenlijk de l verplaatsen?). Goegelt dan maar?
% gewijzigd
quote:findingnemo schreef op 24 september 2008 @ 22:08:

Wel een mapje, maar geen scharrel...

Of zie jij iets wat ik niet zie?Denk dat ie eruit is gehaald, hij heeft een paar weken bovenaan gestaan bij de foto's.

Ik sneukel zo mijn bed in!
Ook eens een keer een verjaardag niet vergeten (gracias hyves). Dus van harte gefeliciteerd Nemo!

Nu moet ik slapen, maar als het goed is morgen rustige dag, en dus tijd om te reageren. Ga ontslag nemen morgen
Jahaaaa, Nemo!!!!

Vandaag de eerste van een lange rij van 29-jarige verjaardagen? Geniet ervan meisje! Heel hartelijk gefeliciteerd!

Dank jullie wel!

Weet je wat erg is.. ? Hoop zo wat van Habibi te horen, vandaag zeg maar, omdat ik jarig ben. Bij elk smsje of mailtje denk ik: jaaa?! Maar nee... Stom, want zo heb ik natuurlijk heel de dag een kutdag!

Ga er nu mee ophouden, het is nog vroeg!
Nemo, gefeliciteerd meis! Maak er een ontzettend mooie leuke, gezellig dag van en laat je humeur niet verpesten door smsjes!

Etosha: 29-jarige verjaardagen? Volgens mij loop ik hier dan toch een paar jaar achter.. want wordt volgende week toch echt pas 23
Ruilen speeseend?
Is goed..
Volgens mij bedoelde Etosha dat Nemo nu steeds weer haar 29e verjaardag gaat vieren om maar niet 30 te worden.
Nemo!! Joehoeeeee!! Van harte met je verjaardag! Maak er een leuke dag van.. enne, op naar de 30 .

(Klopt.. foto van scharrel had ik er even af gehaald, omdat ik anders niets nieuws kon plaatsen. Ik zal hem weer terug zetten!)
Oh zelf ik had dat niet door. Maar idd, vanaf nu vier ik alleen nog maar 29e verjaardagen, wie durfde daar over de 30 te praten!

Ine!

(ik wacht met smart op foto scharrel)
Nemo: GEFELICITEERD!!!!!
Oh, nu had ik helemaal niet gefeliciteerd.

Plaatjes plakken lukt weer niet.

GEFELICITEERD!!!!!!!
Nemo, ik ben ook op weg naar de 30! Ik heb een maand geleden mijn verjaardag gevierd in Turkije. Dus gedeelde smart..

Maken we er volgend jaar gewoon een heel groot feest van!!

Foto is weer geplaatst, nu lukte het wel. Pas op.. het is niet zo'n beeldig plaatje, maar dan heb je een idee :-).
Gefeliciteerd met je verjaardag! 29, nou nou nou. Ik zou het niet zeggen.

Leuke dag gehad?
Man, ik kan beter reageren als ik mijn hersenen aan heb staan. Ik dacht dat je dertig geworden was. Terwijl dat toch echt nergens staat.
Begin jij nu ook al Fille?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven