Hier Kitleren we verder :D

12-09-2015 14:33 3009 berichten
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers

Uitgebreide welkomspost komt nog

Euhm, tja......

...............................

We proberen het maar nog een keer

Hier Kitleren we verder

Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Voor wie geen leven heeft:

Kitlers (deel 1)

Kitlers the sequel

Kitleren! (deel 3)

Kitler and friends part 4

Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)

To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)

Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Snelheid delen A9 en A12 naar 130 kilometer per uur

Gepubliceerd: 09 juli 2015 14:46

Laatste update: 09 juli 2015 14:49

De maximumsnelheid op delen van de A9 en de A12 gaat omhoog naar 130 kilometer per uur. Dit heeft het ministerie van Infrastructuur en Milieu donderdag bekendgemaakt.

Op de A9 mag vanaf eind deze maand vanaf Beverwijk bij gesloten spitsstrook de hele dag 130 kilometer per uur gereden worden tot aan Alkmaar.

Op de A12 gaat in september over een lengte van 22 kilometer tussen Reeuwijk en De Meern de snelheid omhoog van 120 kilometer per uur naar 130 kilometer per uur.

In Nederland is de maximumsnelheid 130 kilometer per uur. Op een aantal snelwegen geldt echter een lagere limiet. Dit heeft bijvoorbeeld te maken met de verkeersveiligheid en met de normen voor milieu en natuur.
Spice girls op de radio!!!! 129 trouwens
Klote trouwens van het bespiedde gevoel . En vooral de gevolgen die het heeft gehad zijn echt vreselijk!

Mijn privacy was nog niet in het geding (voor zover ik weet, had van de week even een slikmoment waardoor ik heel blij was dat ik niet meer te loepen ben) maar ik had wel meer gedeeld dan ik wijsheid vond...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
http://the128cafe.com/
http://www.imdb.com/title/tt1542344/

127 hours

Kia, dat is het vooral, dat gevoel dat je bespied wordt. Misschien heel overtrokken, en ik ga er ook echt wel van uit dat degene die hier wat gelezen heeft en dat met mij in verband heeft gebracht en het daar vervolgens op school met iemand over gehad heeft heus geen slechte bedoelingen gehad heeft, maar dit is dus het ultieme voorbeeld van hoe kletsen tóch kan leiden tot pijnlijke situaties. En ik ben me er nu even heel erg van bewust dat er meegelezen wordt. En ja, alles wat ik nu schrijf is dus ook een beetje aan die ene meelezer gericht. Ik heb geen kwade gevoelens, maar wil wel graag dat diegene zich realiseert wat hij of zij veroorzaakt heeft. Dat ik me er bewust van ben dat het echt geen kwade opzet was, maar dit het gevolg is van het kletsen. En eigenlijk vind ik ook dat als je hier iets leest over iemand die je kent (of meent te herkennen, in mijn geval is het niet zo heel gek dat ik herkend ben) dat je daar discreet mee omgaat. Maargoed, dat is te veel gevraagd, dat blijkt wel. En dat ligt aan mijn vrij informatie delen, hoor, niet aan diegene die het gelezen heeft en verder verteld heeft. Maar het maakt wel dat ik hier voortaan geen info meer deel die niet al voor de hele wereld bekend is. Beetje jammer.
De 126 Ajax-supporters die zondag werden opgepakt op trainingscomplex de Toekomst, zijn vrijgelaten. Zij hebben een dagvaarding meegekregen. De groep moet in december en januari voor de politierechter komen.

De politie zei vanochtend al dat de gearresteerde fans waarschijnlijk allemaal vandaag zouden worden vrijgelaten. De supporters worden verdacht van huisvredebreuk, het verstoren van de openbare orde en openlijke geweldpleging.

De 126 Ajax-fans bezetten zondagochtend de kantine van het trainingscomplex. Ze zijn boos omdat ze al maanden geen supportershome hebben. Het oude gebouw brandde in januari af.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 09:48:

Kia, dat is het vooral, dat gevoel dat je bespied wordt. Misschien heel overtrokken, en ik ga er ook echt wel van uit dat degene die hier wat gelezen heeft en dat met mij in verband heeft gebracht en het daar vervolgens op school met iemand over gehad heeft heus geen slechte bedoelingen gehad heeft, maar dit is dus het ultieme voorbeeld van hoe kletsen tóch kan leiden tot pijnlijke situaties. En ik ben me er nu even heel erg van bewust dat er meegelezen wordt. En ja, alles wat ik nu schrijf is dus ook een beetje aan die ene meelezer gericht. Ik heb geen kwade gevoelens, maar wil wel graag dat diegene zich realiseert wat hij of zij veroorzaakt heeft. Dat ik me er bewust van ben dat het echt geen kwade opzet was, maar dit het gevolg is van het kletsen. En eigenlijk vind ik ook dat als je hier iets leest over iemand die je kent (of meent te herkennen, in mijn geval is het niet zo heel gek dat ik herkend ben) dat je daar discreet mee omgaat. Maargoed, dat is te veel gevraagd, dat blijkt wel. En dat ligt aan mijn vrij informatie delen, hoor, niet aan diegene die het gelezen heeft en verder verteld heeft. Maar het maakt wel dat ik hier voortaan geen info meer deel die niet al voor de hele wereld bekend is. Beetje jammer.

Niet een beetje jammer maar heel erg jammer. Je zou je hier juist "vrij" moeten voelen.

Het ís van mij heel naïef om te denken dat iedereen hetzelfde als mij omgaat met informatie die ze hier lezen. Ik zou mocht ik je herkennen juist proberen niet te lezen en het zeker niet met anderen over te hebben, omdat ik dit zelf ook niet zou willen. Ik vermijd topics waarvan ik weet dat er voor mij bekenden schrijven en stop ook met lezen als ik iemand herken. En dat gebeurt me helaas af en toe.

Maar goed niet iedereen denkt er zo over en handelt ernaar. En ik snap de nieuwsgierigheid ook wel weer, van goh wat zal ze nog meer schrijven? Het ís gewoon klote dat het verhaal bij je dochter terecht komt dat je weer ziek bent . Zo verdrietig voor haar en voor jullie. Wat zal zij zich op dat moment eenzaam en alleen hebben gevoelt... van een vreemde horen wat je van je ouders moet horen als het waar was geweest. Ik hoop dat onze meelezert de volgende keer een beetje nadenkt.

En ik hoop dat het nare gevoel bij jou weer wegebt! Ik heb je mooie verhalen gemist en hoop dat je nooit meer om zo'n reden weg hoeft!
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Hooch je gaat lekker!

Idd is info die je hier deelt aan jou en ik vergeet ook wel eens dat het "clubje" wat hier kitlert, ook bestaat uit meelezers.

Na wat er gebeurd is met je dochter, vind ik het ook niet meer dan terecht dat zij haar excuses aan moet bieden. ( ik ga er even vanuit dat een man minder roddelziek is)

Dus , meelezer, als dit jou betreft: Wellicht durf je het niet, maar echt, het is het minste wat je kan doen.
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Char hoe gaat het nou?
quote:MadameHooch schreef op 08 oktober 2015 @ 09:48:

Kia, dat is het vooral, dat gevoel dat je bespied wordt. Misschien heel overtrokken, en ik ga er ook echt wel van uit dat degene die hier wat gelezen heeft en dat met mij in verband heeft gebracht en het daar vervolgens op school met iemand over gehad heeft heus geen slechte bedoelingen gehad heeft, maar dit is dus het ultieme voorbeeld van hoe kletsen tóch kan leiden tot pijnlijke situaties. En ik ben me er nu even heel erg van bewust dat er meegelezen wordt. En ja, alles wat ik nu schrijf is dus ook een beetje aan die ene meelezer gericht. Ik heb geen kwade gevoelens, maar wil wel graag dat diegene zich realiseert wat hij of zij veroorzaakt heeft. Dat ik me er bewust van ben dat het echt geen kwade opzet was, maar dit het gevolg is van het kletsen. En eigenlijk vind ik ook dat als je hier iets leest over iemand die je kent (of meent te herkennen, in mijn geval is het niet zo heel gek dat ik herkend ben) dat je daar discreet mee omgaat. Maargoed, dat is te veel gevraagd, dat blijkt wel. En dat ligt aan mijn vrij informatie delen, hoor, niet aan diegene die het gelezen heeft en verder verteld heeft. Maar het maakt wel dat ik hier voortaan geen info meer deel die niet al voor de hele wereld bekend is. Beetje jammer.Ik weet het niet. maar ik zou hier vooral enrom boos over worden.. bemoei je gvd met je eigen zaken, en hou je bek over andere mensen zaken!! KK met ZN :-)
quote:Kia-Ora schreef op 08 oktober 2015 @ 10:00:

[...]

Niet een beetje jammer maar heel erg jammer. Je zou je hier juist "vrij" moeten voelen.

Het ís van mij heel naïef om te denken dat iedereen hetzelfde als mij omgaat met informatie die ze hier lezen. Ik zou mocht ik je herkennen juist proberen niet te lezen en het zeker niet met anderen over te hebben, omdat ik dit zelf ook niet zou willen. Ik vermijd topics waarvan ik weet dat er voor mij bekenden schrijven en stop ook met lezen als ik iemand herken. En dat gebeurt me helaas af en toe.

Maar goed niet iedereen denkt er zo over en handelt ernaar. En ik snap de nieuwsgierigheid ook wel weer, van goh wat zal ze nog meer schrijven? Het ís gewoon klote dat het verhaal bij je dochter terecht komt dat je weer ziek bent . Zo verdrietig voor haar en voor jullie. Wat zal zij zich op dat moment eenzaam en alleen hebben gevoelt... van een vreemde horen wat je van je ouders moet horen als het waar was geweest. Ik hoop dat onze meelezert de volgende keer een beetje nadenkt.

En ik hoop dat het nare gevoel bij jou weer wegebt! Ik heb je mooie verhalen gemist en hoop dat je nooit meer om zo'n reden weg hoeft!

Eens!

Het was hier echt heel stil... Ook doordat jij er even niet was Kia
quote:charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:54:

quote:charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:54:

quote:roan2013 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:09:

[...]

Eens!

Het was hier echt heel stil... Ook doordat jij er even niet was Kia Aah wat ben je lief !
Eens met Kia. Ik heb trouwens nog niemand herkent hier op het forum. En mocht dit ooit gaan gebeuren en degene die ik ken post iets persoonlijks omdat diegene van zich af wil schrijven, dan is er nog geen haar op mijn hoofd die dit rond zal gaan bezuinen.

Ik vraag mij altijd af wat zulk soort mensen bezield. Ik vind het triest zeer triest. Vooral als er kinderen bij betrokken zijn. Daar kan ik echt heel boos om worden.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:roan2013 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:06:

Char hoe gaat het nou?Het gaat gelukkig weer goed. Volgens het darmonderzoek is er niks gevonden geen poliepen of kanker of iets anders ernstigs
quote:charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:13:

[...]

Het gaat gelukkig weer goed. Volgens het darmonderzoek is er niks gevonden geen poliepen of kanker of iets anders ernstigs yessssss feest!!!!!
quote:charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:13:

[...]

Het gaat gelukkig weer goed. Volgens het darmonderzoek is er niks gevonden geen poliepen of kanker of iets anders ernstigs

Jeej!

Het gevoel bespied te worden is niet fijn, maar ik denk wel dat men er op een forum bij stil moet staan dat het een OPENBAAR forum betreft, dus dat iedereen kan meelezen, ook gekken.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 oktober 2015 @ 10:24:

Het gevoel bespied te worden is niet fijn, maar ik denk wel dat men er op een forum bij stil moet staan dat het een OPENBAAR forum betreft, dus dat iedereen kan meelezen, ook gekken.Dat zwarte lingeriesetje vanmorgen stond je leuk!! Alleen jammer dat ik uit de boom flikkerde toen ik je aan het bespieden was ..
quote:Corona67 schreef op 08 oktober 2015 @ 10:25:

[...]

Dat zwarte lingeriesetje vanmorgen stond je leuk!! Alleen jammer dat ik uit de boom flikkerde toen ik je aan het bespieden was .. Wie draagt er nou bh's.
quote:ikeaverslaafde schreef op 08 oktober 2015 @ 10:28:

[...]

Wie draagt er nou bh's.

Ik niet!

(Nou ja, soms wel.. maar dit is een openbaar forum, dus dat ga ik hier niet neerzetten)
Het jaar 125 v.Chr. is een jaartal in de 2e eeuw v.Chr. volgens de christelijke jaartelling.

Gebeurtenissen

Italië

Marcus Fulvius Flaccus en Marcus Plautius Hypsaeus zijn consul in het Imperium Romanum.

Fulvius Flaccus stelt voor om het Romeins burgerrecht uit te breiden voor de Italianen. De Senaat stuurt hem naar Gallia Transalpina, om Massilia te helpen tegen de plunderende Salluvii.

De Aqua Tepula wordt gebouwd, het aquaduct loopt over een afstand ca. 18 kilometer naar Rome en heeft een capaciteit van 17.800 m³ liter per dag.

Syrië

Demetrius II Nicator wordt bij Ptolemaïs (huidige Akko), door opstandige Syriërs onder Alexander II Zabinas gevangengenomen en doodgemarteld.

Seleucus V Philometor, grijpt naar de macht en bestijgt de troon van de Seleuciden. Hij wordt kort daarop door zijn moeder vermoord.

Cleopatra Thea (125 - 121 v.Chr.) volgt haar zoon Seleucus V op als koningin van Syrië, de 16-jarige Antiochus VIII Grypos wordt co-regent.

Vietnam

Trieu Anh Te (125 - 113 v.Chr.) volgt zijn vader Trieu Ho op als heerser van Vietnam. Hij gijzeld het Han-meisje Cu Thi en verwekt bij haar een zoon, Trieu Hung genaamd. Nadat Anh Te de troon heeft bestegen, kroont hij haar tot koningin.

China

De Chinese ontdekkingsreiziger, Zhang Qian, keert na dertien jaar met zijn slaaf Kanfu terug in Chang'an. Hij brengt keizer Han Wudi een gedetailleerd verslag uit over alle landen die hij heeft bezocht. Zhang, wordt voor zijn bewezen diensten beloond met geschenken en de titel "paleis adviseur".

Geboren

Alexander Janneüs (* ~125 v.Chr. - † ~76 v.Chr.), koning van de Joodse Hasmoneese staat (Israël)

Overleden

Demetrius II Nicator (* ~161 v.Chr. - † ~125 v.Chr.), koning van het Seleucidenrijk (Syrië) (36)

Seleucus V Philometor, koning van het Seleucidenrijk (vermoord door Cleopatra Thea)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven